Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1451844249:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 12113
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל - כרמיאל המומה וכואבת
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => העיר כולה מספידה את אחד מבכירי בניה
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 2348
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/01/אלון-בקל-1025.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
אלון בקל ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

כרמיאל המומה וכואבת

שתפו

 אלון בקל (26) יליד כרמיאל ותושב העיר, עבר להתגורר בתל אביב רק לפני כשלושה חודשים והחל לעבוד כמנהל משמרת בבר מסעדה הסימטה – שם מצא בסוף השבוע את מותו הטרגי מירי מחבל שפל. העיר כולה מספידה את אחד מבכירי בניה

מאת גיל דובריש

כרמיאל מסרבת להתאושש מהפיגוע הרצחני בתל אביב שבו מצא את מותו אלון בקל, בן 26, יליד העיר. מאות רבות של אנשים, הגיעו היום (ראשון) כדי ללוות את אלון בדרכו האחרונה בית העלמין העירוני, באחת ההלוויות הגדולות ביותר שנראו אי-פעם בכרמיאל. אשי טאוב, כתבנו , ציין כי בין הבאים: אשי ציבור, וביניהם חברי הכנסת יאיר לפיד ויעל גרמן, ראש העיר וסגניותיו, חברים ומכרים רבים של אלון ז”ל וכן מאות תושבים שלא הכירו אותו אישית, אך באו לחלוק לו כבוד אחרון.

מאות בהלוויתו של אלון בקל ז"ל. צילום: אשי טאוב
מאות בהלוויתו של אלון בקל ז"ל. צילום: אשי טאוב

בפיגוע הנורא, שאירע ביום שישי בצהריים, פתח מחבל, אזרח ישראלי-ערבי, בירי מנשק חם לעבר היושבים בבר מסעדה הסימטה ברחוב דיזנגוף, ולאחר מכן נמלט מהמקום, כשהוא ממשיך לירות לכל עבר. שני בני אדם נהרגו ושבעה נפצעו.

אלון בקל מכרמיאל, עבר להתגורר בתל אביב לפני כשלושה חודשים והחל לעבוד כמנהל משמרת במסעדה. במקביל, הוא החל את שנתו הרביעית ללימודי משפטים ומינהל עסקים במכללה האקדמית נתניה ועמד להתחיל בהתמחות במשרד של עו”ד ידוע. היה מוכר ואהוב על חבריו ופעיל בארגוני צדקה. אלון הוא בנם של דוד וניצה, מעצבת אופנה.

לדברי חבריו, אלון שמח מאוד מהמעבר למרכז הארץ – וציפה לו בקוצר רוח מזה זמן רב. בעת שהמחבל ביצע את הפיגוע, איתרע מזלו של אלון שהיה במקום העבודה, במהלך משמרת שגרתית. הוא נפגע באורח אנוש ונפטר מאוחר יותר מפצעיו.

עם היוודע מותו, רבים פקדו את בית המשפחה בכרמיאל כדי לנחם את ההורים ניצה ודוד ואת אחיו ואחותו, כדי להביע צער ולחבק אותם בחום.

ניצה, אימו של אלון, ביטאה את הכאב במילים העצובות ביותר שהורה יכול לכתוב על בנו, ורשמה בדף הפייסבוק ביום ההלוויה: “את זה המשא, לא יכולה לשאת… היום מטמינים את האוצר היקר ביותר שלי”.

התגובות ההמומות על מותו של אלון לא איחרו לבוא ורשת הפייסבוק התמלא בהספדים שנכתבו ע”י חבריו וכן אנשים רבים שלא הכירוהו מקרוב אך ביקשו להביע תנחומיהם למשפחה האבלה.

ראש העיר עדי אלדר: ״אסון נפל על המשפחה שאותה אני מכיר באופן אישי. אני יודע שאין מילים אשר ינחמו אותם בשעה כזאת. כל תושבי העיר יחד נחבק אותם חזק וניהיה שם עבורם״.

מ”מ ראש העיר רינה גרינברג: “הכאב גדול מנשוא, בלתי נתפס, ילד של כרמיאל שנגע בחיים ואהב אותם נקטל בידי בן עוולה, אין ניחומים בעת הזו רק חיבוק והשתתפות בצער המשפחה, משפחת כרמיאל כולה אבלה את האסון של משפחת בקל, נעשה הכל לסייע ולהקל בימים קשים אלו.יהי זכרו ברוך”.

סגנית ראש העיר שולה כהן: “קשה לעכל שהצעיר העליז, מלא חיים ואוהב החיים , צעיר פעיל מתנדב ותורם,אוהב הארץ ותושביה, שהיה דמות לחיקוי בקרב צעירים רבים נרצח על לא עוול בכפו. אין מילים לנחם את בני המשפחה על האובדן הנורא והכאב גדול. אנו מחבקים אתכם משפחת בקל ואיתכם בכאבם הכבד”.

גם חבריו ההמומים והכואבים פירסמו במהלך השבוע הספדים מרגשים ברשת הפייסבוק. לא ניתן היה להעלות את כל ההספדים, הנה רק חלק מזערי מהם.

ניר רפאל ספד בדף הפייסבוק שלו: “זה לא יכול להיות. עברה השבת. מנוחה לא הייתה, גם לא טיולים, אפילו חיוך אי אפשר להעלות על הפנים. רק החיוך שלך תקוע לי במוח, חיוך שילווה אותי כל החיים. דווקא עכשיו אנחנו צריכים אותך, שתחזק אותנו, שתגיד שהכל יהיה בסדר, שתציף אותנו באופטימיות שלך. איך ממשיכים בלעדיך?!.. הציפייה שתתקשר ותגיד מה היה ואיך הצלת את כולם ושוב יצאת גיבור על כמו תמיד, עדיין ישנה”.

חן צאיג כתב בקצרה: “מלח הארץ. לוחם,מוכשר,כותב,יפה טוהר עם חיוך שלא נגמר.יהי זיכרך ברוך חבר של כולנו. השם יקום דמך.לא נשכח ולא נסלח”.

אושרי כהן כתב בכאב: “חבר יקר, יממה שעדיין הראש מסרב לעכל. לחפש מילים שיבטאו את גודל האבדה, גודל השוק והכאב. אתה היא ההוכחה שה׳ בוחר רק את הטובים. אלון בקל – יהי זכרך ברוך”.

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …


תגובה אחת

  1. איזה כאב נורא. אין מילים שיוכלו לנחם משפחה שמאבדת את היקר מכל. איך חיים של בנאדם צעיר שרק רצה לחיות וכל החיים היו לפניו נגדעו בגלל מנוול שרק רצה להרוג והצליח. תמיד אני מקווה בליבי שלא יהיו עוד הרוגים שאולי שנה חדשה תהיה טובה יותר מקודמתה, אך לצערנו השנה מתחלפת וההרג לא. מי יתן ולא תדעו עוד צער ואם כל הכאב נצא מחוזקים ולא נראה לנבלות האלה שאנחנו מפחדים מהם ונרים את הראש למעלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *