מארק בריסקר יאמן במכבי כרמיאל
מארק בריסקר יאמן במכבי כרמיאל

מארק בריסקר יאמן במכבי כרמיאל

שתפו

אלוף אירופה בשנת 2001 (סופרוליג) במדי מכבי תל אביב החל לאמן השבוע במספר קבוצות במחלקות הצעירות במכבי כרמיאל

כוכב מכבי תל אביב בעבר, מארק בריסקר (44) הוא כדורסלן אמריקאי אשר התאזרח בישראל וזכה עם מכבי ת"א בשלוש אליפויות ושלושה גביעי מדינה ובאליפות אירופה (סופרוליג) ושיחק שנים רבות בישראל (רעננה, רמת גן, רעננה, גליל עליון, אילת וירושלים). הגארד שיחק גם בליגת ה CBA במדי קבוצת הארטפורד.

בעונת 2000/01 מכבי כרמיאל שיחקה בליגת העל ובמשחקה מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה שותף בריסקר ב 24 דקות בהן קלע 8 נקודות, קלט  שני ריבאונדים ורשם שישה אסיסטים ואיבוד כדור אחד.

בשנת 2012 בריסקר שימש במאמן- שחקן בהפועל קריית שמונה בקבוצות הבוגרים של הגברים והנשים. בשבוע שעבר הוא חתם על חוזה במכבי כרמיאל, והיום (שני) החל את האימונים במועדון. בריסקר יאמן את קבוצת הקט-סל בנות, קבוצת הנערים ואת בית הספר לכדורסל של המועדון.

בריסקר: " קיבלתי הצעה לבוא ולאמן בכרמיאל והתרשמתי לטובה מהמועדון והסכמתי להגיע. זה אתגר בעבורי לאמן את הגילאים הצעירים ולמרות פער השפה אני מאמין שעל המגרש יש רק שפה אחת והיא הכדורסל".

מארק בריסקר במעמד החתימה יחד עם דוד לוי
מארק בריסקר במעמד החתימה יחד עם דוד לוי

בנוסף, ייתכן ובריסקר יתרון מניסיונו גם לקבוצה הבוגרת של המועדון ויעזור למאמן- שחקן אבי נניקשווילי. בריסקר: " אני לא אוהב לכפות את עצמי על אף אחד. אני אגיע לראות את המשחקים ואם אבי ירגיש בנוח ולהתייעץ איתי אני אשמח לעזור".

 

מארק בריסקר
מארק בריסקר

כתבה מעניינת:

מכבי עירוני כרמיאל נשים ארצית צילום מכבי עירוני כרמיאל

חלום העלייה יחכה: באר שבע גברה על כרמיאל בדרך ללאומית

שתפומערכת פורטל זהר.נט הרבה תקוות היו לקבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל לזכות בכרטיס הנכסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *