Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1655387180:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49302
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-06-16
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | מדוע חשוב לבחור רואה חשבון אמריקני בישראל?
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => רואה חשבון
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מדוע חשוב לבחור רואה חשבון אמריקני בישראל? גרין קארד
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט. מחזיקים בגרין קארד ומתגוררים בישראל? משקיעים בארצות הברית? חושבים להרחיב את העסק לשווקים האמריקנים או להעתיק את העבודה והמשפחה לארה"ב?
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 87
        )

)
פיננסי חשבון צילום אילוסטרציה Freepik
צילום אילוסטרציה Freepik

מדוע חשוב לבחור רואה חשבון אמריקני בישראל?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

מחזיקים בגרין קארד ומתגוררים בישראל? משקיעים בארצות הברית? חושבים להרחיב את העסק לשווקים האמריקנים או להעתיק את העבודה והמשפחה לארה"ב? אם בעבר הייתם צריכים לשבור את הראש בכל הנוגע לשירותי מס אמריקנים ולחפש אנשי מקצוע בארצות הברית בלי היכרות מוקדמת, הפניות או המלצות, היום אתם כבר לא צריכים לדאוג. רואה חשבון אמריקני בישראל הוא הפתרון המושלם בשבילכם בכל האפיקים. אם רואה החשבון שלכם דובר עברית, מתגורר ועובד בישראל, נגיש לחלוטין בכל עת ובכל עניין וגם מורשה מטעם ה־IRS, רשות המס הפדרלית האמריקנית, אתם יכולים לסגור את פינת ההתמודדות עם רשויות המס ולהתפנות בראש שקט לסידורי הרילוקיישן או להשקעה. בואו נבין לעומק מדוע חשוב לבחור ברואה חשבון אמריקני בישראלי, ואיך עושים את זה נכון.

להכיר את רשויות המס בארה"ב

כשאתם עסוקים בעבודה, מתמקדים בהשקעות שלכם או מתכננים את ההתרחבות העסקית לארה"ב, אתם ממש לא צריכים להתעסק גם עם ה־IRS. והאמת היא שמרבית האנשים גם לא רוצים להתעסק עם רשות המיסים האמריקנית. הבדלי השפה, חוסר ההבנה בחוקי המס האמריקנים, רשימת הטפסים האין־סופית שיש למלא ולהגיש, הדיווחים התקופתיים הנדרשים ממשקיעים, מעצמאים ואף משכירים שם – כל אלה עלולים להרתיע את הישראלי הפשוט שרק רוצה להתקדם מקצועית ולחיות ברווחה, ובצדק. הישראלי הממוצע לא צריך להתעסק עם ה־IRS בעצמו. בשביל זה יש אנשי מקצוע מיומנים שמכירים היטב את רשויות המס בארה"ב, מחזיקים בידע רחב במיסוי אמריקני ואף במיסוי בין־לאומי, מנוסים בסבך הבירוקרטיה האמריקנית וצולחים אותה בקלות.

איך לעבוד נכון עם רשות המס האמריקנית?

כדי לעבוד נכון עם רשות המס האמריקנית צריך להתייעץ עם רואה חשבון מוסמך שהוא גם מומחה בעל ידע נרחב בכל הנוגע למערכת המיסים האמריקנית. מערכת ה־IRS היא מערכת ענפה, סבוכה ועתירת בירוקרטיה המחייבת בעלי עסקים, משקיעים ואף שכירים להתנהלות מושכלת בתשומת לב יתרה. משקיעי נדל"ן ואזרחים זרים המקבלים הכנסה ממקור אמריקני, מחויבים לדווח על הכנסותיהם ל־IRS בדוחות שנתיים לתושבים זרים; מחזיקי גרין קארד ותושבים אמריקנים נדרשים להגיש דיווחים תקופתיים ל־IRS ומחויבים לעמוד בזמנים ולהגיש את כל האסמכתאות הנדרשות; בעלי עסקים שמתרחבים לשוק האמריקני, צריכים להפיק מספר מזהה ב־IRS לצורכי דיווח והעברת מיסים וחייבים לדעת איך לעשות את זה נכון. העבודה מול רשות המס האמריקנית מחייבת דיוק, הבנה מעמיקה, ניסיון מקצועי וידע מקיף. את השירותים הללו אפשר לקבל רק מרואה חשבון שהוא מוסמך IRS, ואם הוא דובר עברית ועובד מהארץ, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהקשרים הטובים שלכם עם ה־IRS מובטחים.

לעבוד בארה"ב ולחסוך כסף

משקיעים ובעלי עסקים רבים יודעים איזו הבטחה טמונה בשווקים האמריקנים וכמה חשוב לעבוד איתם נכון ובדרך הישר. חוסר ההבנה בחוקי המס האמריקנים עלולה להיות בעוכרו של כל מי שעובד עם השווקים הללו בלי סיוע של רואה חשבון מוסמך שבקיא בכל היבטי מערכת המס האמריקנית ומכיר היטב את כללי המשחק. כדי לא להסתבך עם רשות המס האמריקנית או עם קנסות בגין אי־דיווח או אי־תשלום, אל תוותרו על שירותיו המקצועיים של איש המקצוע היחיד שיכול לעזור לכם – רואה חשבון אמריקאי בישראל.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *