פקק כניסה מערבית מחסום רכבת 2019-01 copy

מדוע נתקעו מאות נהגים ונוסעים בכניסה המערבית לכרמיאל?

שתפו

תקלה במחסום הרכבת ביום חמישי בבוקר יצרה עומס תנועה כבד, רק אחרי יותר מחצי שעה הוסדרה הבעיה

מאת גיל דובריש

הנהגים היוצאים מהכניסה המערבית של כרמיאל כבר רגילים לפקקים הארוכים מול מחסום הרכבת, במיוחד בשעות העומס בבקרים ואחרי הצהריים. אבל נדמה שביום חמישי שעבר נשברו כל השיאים. מי שהגיע בסביבות השעה 6 בבוקר למחסום הרכבת, גילה לחרדתו שהוא תקוע בפקק גדול שמשתרך מהמחסום ועד הרחק משם לכל אורך כביש 784 (לכיוון משגב). למרות שהרכבת חלפה מזמן במסילה המחסום היה תקוע זמן רב ולא איפשר לתנועה לזרום.

אחד הנהגים שהיה תקוע במקום מספר כי מדד על השעון 35 דקות לפחות מרגע שהגיע לאזור המחסום ועד שהתנועה החלה לזרום: ״זה היה בשיא הגשם, קר, מעצבן, כולם ממהרים לצאת מהעיר ואי אפשר לזוז. הרמזור המשיך להיות אדום במשך זמן רב. נהגים מתוסכלים ביצעו פניות פרסה על פס לבן בניגוד לחוק ובלית ברירה. היו ניידות משטרה בשטח, אבל השוטרים לא יכלו לעשות דבר מלבד לשמור על הסדר. אנחנו במאה ה-21 ובכל זאת, קצת גשם והמערכת מתקלקלת…״

מרכבת ישראל נמסר לנו בתגובה: ״המפגש המדובר הוא חלק מקו רכבת הגליל, אותו תיכננה ובנתה חברת נתיבי ישראל. הקו נמסר לרכבת ישראל להפעלת השירות הרכבתי. ביום חמישי האחרון נרשמה תקלה במחסום המפגש, אשר יצרה עומס תנועה באיזור. טכנאי רכבת ישראל הגיעו למקום בתוך 20 דקות, התגברו על התקלה בתוך כחצי שעה, והשיבו את התנועה לסדרה. אנו נעשה כל מאמץ שתקלות כאלה לא ישנו".

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *