Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2304
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מדי ב’ של צה”ל והספינה האיראנית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מדי ב’ של צה”ל והספינה האיראנית צריך להוריד את הקובע בפני צה”ל על המבצע המוצלח. זה מבצע במרחק עצום מישראל, זה מבצע שמחזיר אותי אל מבצע אנטבה. גאווה גדולה,
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 347
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מדי ב’ של צה”ל והספינה האיראנית צריך להוריד את הקובע בפני צה”ל על המבצע המוצלח. זה מבצע במרחק עצום מישראל, זה מבצע שמחזיר אותי אל מבצע אנטבה. גאווה גדולה,
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מדי ב’ של צה”ל והספינה האיראנית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
צריך להוריד את הקובע בפני צה”ל על המבצע המוצלח. זה מבצע במרחק עצום מישראל, זה מבצע שמחזיר אותי אל מבצע אנטבה. גאווה גדולה, הלב מתרחב מהתרגשות

מדי ב’ של צה”ל והספינה האיראנית

שתפו

צריך להוריד את הקובע בפני צה”ל על המבצע המוצלח. זה מבצע במרחק  עצום מישראל, זה מבצע שמחזיר אותי אל מבצע אנטבה. גאווה גדולה, הלב מתרחב מהתרגשות. בתום המבצע, עומד האלוף אביב כוכבי ומתדרך עיתונאים, מדי  ב’  שעל גופו, מקומטים בחלקם, לא הדר ולא כבוד מוסיפים הם לאלוף המוכשר. מדובר במדי ב’, מדים ממלחמת העולם הראשונה, הגיע הזמן שצה”ל יעבור למדים שיכבדו את הקצינים והחיילים שלו.

פוטין ואוקראינה
בטור הזה כתבתי מספר פעמים דברי בקורת על האיש הזה. ההתנהגות שלו במקרה של אוקרינה, זהה אחת לאחת להתנהגות של היטלר בתחילת מלחמת העולם השנייה. גם היטלר דיבר על הצורך להגן על בני העם הגרמני בחבל הסודטים שבצכוסלובקיה, וזו הסיבה שהוא פלש לחבל. אחר כך הוא פלש לפולין ולאוסטריה וההמשך ידוע. פוטין הוא מנהיג מהדור הישן, דור המלחמה הקרה, הוא מזהה חולשה באמריקה ובאירופה, והוא מעמיד אותם במבחן. אם יצליח, ימשיך לעשות שרירים בסוריה, באיראן ובעוד איזורים. הוא רוצה להחזיר את רוסיה לימי הזוהר שלה, ימים  בהם רוסיה הייתה  אחת משתי המעצמות שחילקו את העולם לשניים.

אבו מאזן – לעולם לא נכיר במדינה יהודית
זו הטרגדיה של העם הפלסטינאי ושלנו, גם מנהיג “מתון” כמו אבו מאזן דיבר ופעל על לצורך הכרה בזכות העם הפלסטינאי למדינה, עם שספק אם היה קיים אי-פעם. יש שטוענים שמדובר בכלל  בחלק מערבים יושבי צפון סוריה, עכשיו שישראל אמרה שהיא מוכנה להכיר במדינה פלסטינאית. הוא מצהיר שלא יכיר במדינה לעם היהודי. היש עזות מצח גדולה מזו? לפלסטינאים תהיה מדינה, ועוד מדינה בפועל בירדן ומדינת ישראל היא מדינה שתהיה מדינה דו-לאומית. זו חמדנות מרושעת. אני נזכר בדבריו של אבא אבן – הפלסטינאים מעולם לא פספסו הזדמנות להפסיד הזדמנות. בעזה יושב חלק של העם הזה שמבקש להשמיד אותנו ואומר זאת בריש גלי, ובצד השני יושב חלקו האחר, שמסרב להכיר בנו. אולי אין באמת עם מי לדבר? הרי רבין ניסה וחטף טרור רצחני, ברק ניסה וכשל, אולמרט ניסה וכשל. אולי צודקים אנשי הימין, כשהם אומרים שאין עם מי לדבר.
ועוד מילה על העניין הזה, ברק אובמה הכין קבלת פנים מאוד צוננת לנתניהו, דבר חסר תקדים ביחסי המדינות. ספק אם נשמע ממנו ביקורת על הדברים של אבו מאזן. צר לי אך האיש הזה הולך ומתברר כאחד הנשיאים הכושלים בתולדות האומה האמריקאית, לפחות בכל האמור בנושאי החוץ. פוטין עושה ממנו צחוק, הוא איבד את מצרים, בלוב הוא הובל על ידי אירופה, בסוריה הוא שירטט קווים אדומים ולא עמד בהם. הוא מתגלה כנשיא חלש והססן. האיש משדר אי הבנה עמוקה לכול התהליכים בעולם הערבי. הוא חושב במונחים מערביים, בעולם שבו מדברים במושגים של חברה אכזרית שלא מהססת לטבוח בבניה, ראה את המלחמה בסוריה. עברנו את פרעה, נקווה שנעבור גם אותו. העולם המערבי זקוק למנהיג כדוגמת רייגן. רייגן לא היסס לקרוא לילד בשמו. בזכותו נפל מסך הברזל ואמריקה חזרה לעמוד על רגליה, לאחר תקופה השפל בהנהגתו של הנשיא קרטר.

נתניהו – המסבירן הלאומי מספר 1
עקבתי אחר ביקורו של ביבי באמריקה, התרגשתי. כן התרגשתי מהנאום שלו בוועידת אייפק, הוא הוקיע את סממי החרם האנטישמי באירופה.ברגעים כאלה אני אומר לעצמי, תודה לאל שהוא עומד בראש המדינה. אין כמוהו להסביר את עמדת ישראל ועוד  באנגלית רהוטה.

שתהיה לכם שבת שלווה ושקטה

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *