Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 6924
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => באדיבות סיעת המהפך
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [catcolor] => Array
        (
            [0] => #000
        )

    [_catcolor] => Array
        (
            [0] => field_5301f6811eafe
        )

    [catimage] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_catimage] => Array
        (
            [0] => field_53034084449ad
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מהפך
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אחרי שנה ושלושה חודשים בתפקיד, הודיעה מס’ 2 ברשימה של קונינסקי על פרישתה מהסיעה: אני לא מתחברת לפוליטיקה. מחליפה יהיה רותם בז'רנו, מס' 5 בסיעת המהפך שמבטיח: תהיה לנו קדנציה מהממת. מהפך בסיעת המהפך: דמרי-גרשין פורשת, בז’רנו במקומה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 84
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 712
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 433
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אחרי שנה ושלושה חודשים בתפקיד, הודיעה מס’ 2 ברשימה של קונינסקי על פרישתה מהסיעה: אני לא מתחברת לפוליטיקה. מחליפה יהיה רותם בז'רנו, מס' 5 בסיעת המהפך שמבטיח: תהיה לנו קדנציה מהממת. מהפך בסיעת המהפך: דמרי-גרשין פורשת, בז’רנו במקומה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מהפך
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מהפך בסיעת המהפך: דמרי-גרשין פורשת, בז’רנו במקומה

מהפך בסיעת המהפך: דמרי-גרשין פורשת, בז’רנו במקומה

שתפו

אחרי שנה ושלושה חודשים בתפקיד, הודיעה מס’ 2 ברשימה של קונינסקי על פרישתה מהסיעה: אני לא מתחברת לפוליטיקה. מחליפה יהיה רותם בז'רנו, מס' 5 בסיעת המהפך שמבטיח: תהיה לנו קדנציה מהממת 

חילופים באופוזיציה: מס’ 2 ברשימת המהפך בראשות משה קונינסקי, עו”ד סיון דמרי-גרשין הודיעה על פרישתה ממועצת העיר אחרי כשנה ו-3 חודשים בתפקיד. מי שיחליף אותה הוא מספר 5 ברשימה, רותם בז’רנו. השניים פוסלים מכל וכל את השמועות על חיכוכים בתוך סיעת האופוזיציה וטוענים כי מדובר בפרישה מסיבות אישיות ומקצועיות.

החלטה בדבר סיום כהונתה התקבלה בעצה אחת עם יו”ר הסיעה משה קונינסקי בהמשך לבקשתה ובשל מחויבויות אישיות. משה קונינסקי יו”ר סיעת המהפך ביקש לציין כי “עו”ד דמרי גרשין היתה לחברת המועצה הצעירה ביותר שכיהנה במועצת העיר ותרמה רבות מזמנה וממרצה לקידום העיר, סייעה רבות במתן אוזת קשבת לתושבים וסיוע לבעיותהם בעיקר בתחום עיסוקה כמשפטנית, הייתה שותפה מרכזית בדיוני הסיעה ובמדיניותה. סיוון הייתה נחושה לסיים את כהונתה ולאפשר לנציג סיעה אחר להיכנס בנעליה ולתרום לעיר ולבוחרינו ועל כן החלטנו לענות בחיוב לבקשתה. בהזדמנות זו אבקש לאחל לסיוון הצלחה בהמשך דרכה ובתחום עיסוקה כעורכת דין ולהודות לה על השותפות לדרך המשותפת, סיוון תמשיך להיות חלק מרכזי ממשפחת סיעת המהפך והיא תחזור עוד בגדול בעתיד, לסיוון יכולות ומעלות רבות והיא תהיה חלק ממנהיגות העיר בעתיד” .

דמרי-גרשין: “אני ופוליטיקה – זה לא”

בשיחה עם עיתון זהר הצפון, סיפרה עו”ד דמרי-גרשין, כי פרשה מהחיים הפוליטיים באופן גורף, ולא רק מהסיעה. “הגעתי למסקנה שאני ופוליטיקה זה לא… היו התלבטויות רבות לאורך תקופה מסויימת, רציתי לבחון את הנושא ולא לקבל החלטות מיידיות, נתתי לעצמי זמן הסתגלות, אבל בתקופה האחרונה התחבטתי מאוד עם עצמי כי לא התחברתי כל-כך לנושא. הרגשתי שתרמתי יותר מבחוץ מאשר בתוך המועצה”.

– סיון, את פורשת גם מהרשימה?

“אני חייבת לציין שהתחברתי לאג’נדה של רשימת המהפך ואני שלמה עם המקום הזה, זו עדיין האג’נדה שלי, אבל כשהכל מעורב עם פוליטיקה, זה פחות מתאים לי – למשל הצעקות במועצת העיר, שהן בלתי נמנעות בתוך העניין הזה ואני לא רואה איך הדברים יכולים להתנהל אחרת, למרות שזה לא נעים לי. מאוד רציתי לקדם את הצעירים, אבל הרגשתי שכל רעיון שהעליתי נבלם בצורה כזו אחרת. לא בטוחה מדוע זה קרה, אולי פשוט הדברים הם כמו שהם ולא כל כך ניתנים לשינוי”.

– איך את מסכמת את התקופה הקצרה שלך במועצת העיר?

“הקדנציה התחילה בנובמבר, מה שקדם לכך היה שיעור מאלף ולא נעים בפוליטיקה, ראיתי מבפנים מה זו מערכת בחירות, באיזשהו מקום הבנתי שזה יכול רק לחשל אותי, ולא אתן למהמורות קטנות בדרך לפגוע בי. כשאני מתחילה משהו אני הולכת קדימה, בדרך כלל אני מסיימת אותו, אבל במקרה הזה, העניין פשוט התנהל אחרת. אנחנו דיברנו כל הזמן על כך שאנחנו לא פוליטיקאים אלא אנשי מקצוע, אבל הבנתי שפוליטיקה זו פוליטיקה, אי אפשר ליפייף אותה או לעגל אותה – ואני לא פוליטיקאית”.

בז’רנו: “צפוייה קדנציה מהממת”

רותם בז’רנו, איש עסקים ותיק, הבעלים של חברת שילוט ידועה ומספר 5 ברשימת המהפך, ייכנס למועצת העיר במקומה של עו”ד דמרי-גרשין.

– מברוק, רותם, איך הגבת כששמעת שאתה נכנס למועצה?

“דבר ראשון, אני רציתי שסיון תמשיך בתפקיד, אבל מסיבות השמורות עימה, היא החליטה לעזוב. יש רינונים ושמועות על כך, אבל אין שום חיכוכים בינינו ושאנשים לא יעלו את העניין על דעתם. הכל נעשה מתוך שיתוף פעולה, בואו נוריד את הנושא מסדר היום. אני וסיון עובדים ביחד ונמשיך לעבוד יחדיו”.

– איזה מין חבר מועצה תהיה?

“אני באמת רואה בכך שליחות ציבורית, אני הולך להיות תוכנית עזריאלי של מועצת העיר. ממוצע הציונים של הקואליציה כרגע הוא 40 ולמרות שקשה לשנות דברים מהאופוזיה, קולי ישמע בשפה רהוטה וברורה, שלא משתמעת לשתי פנים. אני לא פוליטיקאי אלא איש ביצוע, אני אדאג שישמרו על כללי ניהול הישיבות, בכוונתי להיות פעיל מאוד, אני בטוח שצפויה לנו קדנציה מהממת, תרתי משמע”.

– ציון לקואליציה נתת, איזה ציון אתה מעניק לאופוזיציה?

“לדעתי יש לנו אופוזיציה מצויינת שעושה את תפקידה מבחינת הביקורת, ערנית לכל מיני מהלכים כאלה ואחרים, שעומדת על המשמר, מגיעה להישגים – עצם זה שקיבלנו הבטחה שלא יעלו את הארנונה ב-10% , הוא בין היתר כתוצאה מפעילות האופוזיציה”.

– באיזה נושאים תתמקד?

“אתמקד בנושא התחבורה בעיר. אחד הנושאים שאפעל למענם הוא פתרון בעיית הפקקים ביציאות משכונת רבין. כחבר ועדת בטיחות, העברתי החלטה שאושרה במועצת העיר, לרמזר את הצומת. נושא חשוב נוסף שאתמקד בו הוא נושא ההתנהלות התקינה של העירייה, ועוד נושאים רבים נוספים. אשמח להיות פה ויד לציבור בכל בעיה קיימת שצריך להעלות אותה לסדר היום ולטפל בה. תושבי כרמיאל מוזמנים ליצור עימי קשר באופן חופשי בדף הפייסבוק שלי”.

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול צילום שי ברמי 2022

פסטיבל המחול נדחה לסוכות וזו הסיבה

שתפוראשוני: מסתמן כי הפסטיבל שנועד להתקיים בחודש יולי יידחה לחול המועד סוכות בחודש אוקטובר. הסיבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *