החתול שחולץ עם אריאל מאייר (באמצע), דודו בטאן ושרה פישמן. צילום פרטי
החתול שחולץ עם אריאל מאייר (באמצע), דודו בטאן ושרה פישמן. צילום פרטי

מה עושים כשחתול נתקע מתחת למכסה המנוע?

שתפו

כששרה פישמן (23) מכרמיאל יצאה הבוקר לנסיעה, היא לא ציפתה לגלות גור חתולים תקוע ומיילל מתחת למכסה המנוע. איך זה נגמר? תמשיכו לקרוא

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

מאת גיל דובריש

בפעם הבאה שאתם מניעים את הרכב ויוצאים לדרך, כדאי שתבדקו אם לא ״התנחל״ במנוע שלכם חתול קטן… זה בדיוק מה שקרה הבוקר (שלישי, 17.11.2020) לשרה פישמן (23) מכרמיאל.

בסביבות השעה 11 בבוקר יצאה שרה מביתה לסידורים ברכבה הפרטי. ״דקה וחצי אחרי שהתחלתי לנסוע שמעתי מלא יללות של חתול מכיוון המנוע״ היא מספרת לנו. ״עצרתי מיד את הרכב בכיכר האבן ויצאתי ממנו בבהלה. התחלתי לבכות כי אני מאוד אוהבת בעלי חיים ופחדתי שקרה משהו רע לחתול…״

דודו בטאן מהשיטור העירוני שהיה בפעילות שגרתית ונסע מאחורי הרכב של פישמן הבחין בנעשה ועצר בצד כדי לעזור. בטאן פתח את מכסה המנוע כדי לחלץ את החתול, אבל ברגע שהגור המבוהל הבחין באנשים, הוא התחפר עמוק בפנים ונעלם מהעין. השניים הזעיקו לעזרה את אריאל מאייר, מאלף ומחלץ בעלי חיים מכרמיאל, שלאחר כמה דקות מורטות עצבים הצליח לחלץ את הגור החמוד, כשהוא חי ובריא. סוף טוב הכל טוב – החתול שחולץ מצא בזכות אריאל בית חם בכרמיאל וגם הרכב תקין ושלם, כך ששרה יכלה להמשיך בנסיעה.

שרה מספרת: ״נרגעתי לגמרי רק אחרי שראיתי את הגור מחולץ בריא ושלם, הוא לא נפגע בכלל… כבר חששתי שנצטרך להזמין מכונאי כדי לפרק את המנוע על מנת להוציא את החתול. אני שמחה שהסיפור נגמר בצורה כזו״.

אריאל מאייר, המחלץ, מדגיש כי בתקופת החורף נוהגים חתולים לחפש מקום חמים ונעים לישון בו, ומנועים של רכבים הם מקום אהוב עליהם במיוחד. ״החתולים נכנסים מלמטה, דרך פתחי הגלגלים ונרדמים על המנוע החם״ הוא אומר. ״כדי להימנע ממצבים דומים, מומלץ בבוקר לפני שמתניעים, לטפוח קלות על מכסה המנוע או להרעיש בתוך הרכב, כדי לוודא שאין חתול מתחת למכסה המנוע״.

 

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *