עידן רייכל. צילום גבריאל בהרליה
עידן רייכל. צילום גבריאל בהרליה

מיוחד לפסטיבל: גירסה חדשה לשיר בביצוע של עידן רייכל

שתפו

עידן רייכל שיופיע במופע הנעילה של פסטיבל כרמיאל: כילד ניגנתי באקורדיון וגדלתי בפסטיבלי כרמיאל, בחירת השיר היא סגירת מעגל מרגשת

מערכת פורטל זהר.נט

לרגל פסטיבל המחול כרמיאל שיוצא הערב (ג׳, 27.7.2021) לדרך, מוציא הבוקר הפסטיבל גרסה מיוחדת בביצועו של רייכל לשיר מעגלים.

הפסטיבל ה-34 (קודמו, הפסטיבל ה-33 התקיים במתכונת אונליין מצומצמת בגלל הקורונה) ימשך שלושה ימים ושלושה לילות בהשתתפות שורה ארוכה של אמנים ואלפי רקדנים ובכפוף למגבלות התו הירוק.

רייכל, אשר נבחר להשתתף כאורח הכבוד במופע הנעילה של פסטיבל כרמיאל, חבר למנהלו האומנותי של הפסטיבל גדי ביטון והשניים, יחד עם המעבדים שנבחרו (יונתן ביטון, לירז זרחיה, אור שיש), עמלו על הפקת הגרסה החדשה.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

השיר ישולב עם שירת המונים במופע הנעילה של הפסטיבל, הנקרא גם הוא על שם השיר מעגלים – ביום חמישי 29.7 בשעה 21:00, באמפיתיאטרון של כרמיאל עם כ-1500 רקדנים תחת שרביט הבימוי של גדי ביטון. בנוסף יושמע השיר, בעיבודו החדש, בסיומם של רוב מופעי הפסטיבל כשהוא מלווה בריקוד שחובר ע״י הכוריאוגרפית דגנית רום.

עבור עידן רייכל הפסטיבלים בכרמיאל הם זכרון ילדות מתוק. הוא מגלה כי ״כילד, נגן אקורדיון, גדלתי בפסטיבלי כרמיאל. שם נחשפתי לשירי עם מכל העולם, שם ניגנתי ריקודי הורה בלי הפסקה ושם על הבמה, כשהייתי ילד בן 11, ב-1988, הכרתי לראשונה את שושנה דמארי. הבחירה של פסטיבל כרמיאל 2021 בשיר מעגלים, כשיר שילווה את הלהקות מכל הארץ ואת ערב נעילת הפסטיבל, היא מבחינתי סגירת מעגל מרגשת – ומרגש אותי במיוחד שהפסטיבל בחר להזמין אותי לערב הנעילה כאורח כבוד. אני כמובן אהיה שם יחד עם רקדנים ורקדניות מכל הארץ״.

גדי ביטון, מנהלו האומנותי של הפסטיבל: ״אני מודה מקרב לב לעידן אשר בחר לשתף איתנו פעולה בדרכו המרגשת והיצירתית. לאחר שבשנה שעברה קיימנו את פסטיבל כרמיאל בצורה מקוונת ושיתפנו פעולה עם עידן בהפקת מקור ייחודית, השנה אנו גאים לחזור למסורת הישנה והקבועה ולפתוח את פסטיבל המחול לקהל הרחב כשרייכל מגיע הפעם כאורח כבוד ובעצם ממשיך את  דרכה של מלכת הזמר העברי, שושנה דמארי, שנעלה את מופעי הפסטיבל בשנותיו הראשונות. בכך מסמלים השניים את דרכם המשותפת״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *