חזיזים צילום אילוסטרציה
חזיזים. צילום אילוסטרציה, אין קשר לכתבה

מי משליך חזיזים בלילות ״ומקפיץ״ את התושבים בכרמיאל?

שתפו

תופעה חדשה-ישנה בעיר: בני נוער משליכים חזיזים, גורמים לבהלה בקרב תושבים ו״מקפיצים״ את כוחות הביטחון והחילוץ

מערכת פורטל זהר.נט

תופעה חדשה ומטרידה בכרמיאל: כבר כמה פעמים שבני נוער המשתעממים בלילות של הסגר משליכים חזיזים בשכונות מגורים וגורמים לבהלה בקרב התושבים ול״הקפצה״ מיותרת של כוחות חילוץ, משטרה ורפואה.

טמיר בעבור (23), תושב שכונת רבין המתנדב במשמר השכונה, העלה פוסט בקבוצת הפייסבוק ״כרמיאלים מדברים״ בו שיתף את כולם באירוע שהתרחש בסוף השבוע. בפוסט נכתב: ״…מי שגר בסביבת רבין שמע 2 פיצוצים חזקים שנגרמו כתוצאה מזריקת חזיזים (שהרעידו את כל שכונת רבין). זו כבר הפעם השנייה שנזרקו חזיזים באזור בסופש. מדובר על קטינים שזוהו במצלמות וככל הנראה נעשה כתוצאה של שעמום וחוסר מעש של בני הנוער… הוקפצו כוחות רבים לאזור בגלל דיווחים רבים על שריפה ופיצוצים״.

טמיר בעבור
טמיר בעבור. צילום מהפייסבוק

מבדיקה שערכנו, ביום שישי קצת אחרי השעה 11 בלילה, נשמעו שני פיצוצים עזים בשכונת רבין. למוקד העירוני הגיעו דיווחים רבים של תושבים, אחד המתקשרים אף העלה חשד שמדובר בפיצוץ בלוני גז בבניין מגורים. למקום הוזעקו ניידות כיבוי, משטרה, שיטור עירוני ומד״א אך לאחר בדיקה בשטח וסריקות ממושכות לא התגלה דבר. בבדיקה של מצלמות האבטחה במוקד העירוני נצפו שני צעירים חבושים בקסדות ורכובים על אופניים חשמליים שהשליכו חזיזים ונמלטו.

גם לפני כשבועיים אירע מקרה דומה באזור מרכז מגדלי האקדמיה. כמו כן ידוע לנו על מקרה נוסף בשכונה המערבית. ״מצער מאוד שזה קורה על בסיס קבוע״ אומר טמיר בעבור. ״אלה כנראה בני נוער משועממים שמחפשים דרכים להעביר את הזמן בסגר, אבל מה שהם עושים גורם לבהלה גדולה מאוד ועלולים לגרום לפציעה או לנזקים לרכוש. זה זלזול וחוסר כבוד כלפי הציבור, יש דרכים אחרות להעביר את הזמן בסגר״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *