מכבי כרמיאל דוד לוי עם שחקני עבר
יו״ר מכבי כרמיאל דוד לוי עם בועז גלנט ודניאל ליברמן

מכבי כרמיאל – רואים שש שש

שתפו

הקבוצה שומרת על מאזן מושלם בינתיים, 6 ניצחונות ה-6 משחקים. הביסה 51-81 את אליצור קרית אתא, 18 נקודות לקליי אוונס

מערכת פורטל זהר.נט

מכבי כרמיאל ממשיכה לדהור בצמרת ליגה א׳ צפון בכדורסל. הפעם הביסה את אליצור קרית אתא 51-81. לאחר המחזור השישי הקבוצה שומרת על המקום הראשון עם מאזן מושלם – 6 ניצחונות.

משחק הבית של מכבי כרמיאל נפתח בטקס מרגש ובהענקת שני זרי פרחים לשני השחקנים בועז גלנט ודניאל ליברמן ששיחקו במכבי כרמיאל עד לפני שלוש שנים ואף עלו עם הקבוצה לליגה הארצית.

על הפרקט פתחה קרית אתא בסל הראשון והובילה 2:0, אבל זו הייתה הפעם היחידה בו הובילה לאורך כל המשחק, אם בשני רבעים ראשונים עוד שמרו שחקני קרית אתא על פער סביר של 8-10 נקודות, ברבע בשלישי פתחה כרמיאל ״מבערים״, הגדילה את ההפרש ולא עצרה עד לסיום. ניצחון קליל 51-81.

קיראו עוד בחדשות הכדורסל:

קלעו למכבי כרמיאל: קליי אוונס 18, שי זלץ 15, יואב סלמה 14, ליאור לוי 8, תומר ביתן 8, אופק שוסטר 10, עידן קשת 4, שלומי אזנקוט 4.

מהצד השני של הטבלה ספגה מכבי נדב כרמיאל הפסד חמישי ברציפות, 78-81 בחוץ מול פסוטה. המשחק היה צמוד ושקול, אבל נדב ירדה מנוצחת פעם נוספת. היא מדורגת במקום ה-9 מתוך 11 קבוצות. במחזור הבא תארח נדב את הפועל קרית ים שמדורגת אחרונה עם מאזן זהה, 5-0.

במשחק בליגה ב׳ צפון המשיכה מכבי עירוני כרמיאל (עוצמה הישגי) בדהירה לליגה א׳, עם ניצחון שביעי רצוף, הפעם 72-48 על הפועל משגב בן.

כתבה מעניינת:

מכבי עירוני כרמיאל נשים ארצית צילום מכבי עירוני כרמיאל

חלום העלייה יחכה: באר שבע גברה על כרמיאל בדרך ללאומית

שתפומערכת פורטל זהר.נט הרבה תקוות היו לקבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל לזכות בכרטיס הנכסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *