Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1636392225:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47608
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 243
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | מנכ״לית משרד החינוך לשעבר תוביל את תוכנית האב בחינוך בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חינוך
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חינוך בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מנכ״לית משרד החינוך לשעבר תוביל את תוכנית האב בחינוך בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => דלית שטאובר, שכיהנה כמנכ״לית משרד החינוך, נבחרה לייעץ למינהל החינוך בעירייה ולהוביל את תוכנית האב הישובית. שטאובר מגיעה על תקן יועצת חיצונית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 51
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 353
        )

)
(משמאל לימין): מנכ"לית העירייה ד"ר שולה מנחם, דלית שטאובר, ראש העיר משה קונינסקי, ראש מינהל החינוך בעירייה אודי איזק ומנהלת היחידה לאסטרטגיה בעירייה לימור אוזן (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)
(משמאל לימין): מנכ"לית העירייה ד"ר שולה מנחם, דלית שטאובר, ראש העיר משה קונינסקי, ראש מינהל החינוך בעירייה אודי איזק ומנהלת היחידה לאסטרטגיה בעירייה לימור אוזן (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)

מנכ״לית משרד החינוך לשעבר תוביל את תוכנית האב בחינוך בכרמיאל

שתפו

דלית שטאובר, שכיהנה כמנכ״לית משרד החינוך, נבחרה לייעץ למינהל החינוך בעירייה ולהוביל את תוכנית האב הישובית. בעירייה מדגישים: שטאובר מגיעה על תקן יועצת חיצונית למשך מספר חודשים

מערכת פורטל זהר.נט

חיזוק משמעותי למערכת החינוך בכרמיאל, גם אם זמנית: מנכ״לית משרד החינוך לשעבר, דלית שטאובר, נבחרה להוביל את תוכנית האב החדשה בעיר, על תקן יועצת חיצונית לראש מינהל החינוך, אודי איזק.

השבוע התקיימה פגישת עבודה בהשתתפות דלית שטאובר, ראש העיר משה קונינסקי, מנכ״לית העירייה ד״ר שולה מנחם, ראש מינהל החינוך בעירייה אודי איזק ומנהלת היחידה לאסטרטגיה בעירייה, לימור אוזן. בפגישה נקבעו עקרונות העבודה ותוצרים המתבקשים לתוכנית האב הישובית.

ראש העיר אמר בעקבות בחירתה של שטאובר: ״בכרמיאל יש מערכת חינוך מצויינת ומצטיינת והישגיה האחרונים יוצאים מן הכלל, אבל תפקידנו הוא לא לנוח על זרי הדפנה ואנו נדרשים להכין את התשתית החינוכית לקראת האתגרים החינוכיים העומדים בפיתחנו. לדלית ולי היכרות רבת שנים במסגרת תפקידנו הארציים ואני סומך עליה שתדע להציג בפנינו תוכנית אב ראויה, חדשנית ומותאמת לעיר המובילה בגליל״.

דלית שטאובר, אשת חינוך, מילאה וממלאת שורה של תפקידים ציבוריים, בין השאר: יו״ר וועדת שטאובר לקידום נשים בשירות המדינה, יו״ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, נציגת החינוך בוועדה הבין משרדית של מדינת ישראל בוועדת Cedaw באו"ם, חברת הנהלת מוסד יד ושם, חברת הפורום המייעץ לקצין חינוך ראשי, חברת האסיפה המייעצת הבינלאומית לקרן "טראמפ", חברת הוועד המנהל של מוזיאון המדעטק, חברת הצוות הבין משרדי לגיבוש אסטרטגיה לפיתוח עתודות הון אנושי לשרות הציבורי וחברת הוועדה לכתיבת קוד אתי לעובדי המדינה.

בשנת 2011 היא מונתה לתפקיד מנכ"לית משרד החינוך. החל משנת 2016 היא חברה במועצת תאגיד השידור הישראלי, מכהנת כמרצה וחברה בחבר הנאמנים של הקריה האקדמית אונו, חברת סגל בבית הספר למנהיגות חינוכית מנדל ויועצת אסטרטגית.

דלית שטאובר: ״לכבוד לי לעבוד עם המנהיגות החינוכית של כרמיאל להבטיח עתיד טוב לילדי העיר… שינויים מהירים, התפתחויות טכנולוגיות, גידול אקספוננציאלי של ידע והתמודדות עם אתגרים מקומיים וגלובליים מחייבים אותנו למתן כלים, מיומנויות ותשתית ערכית רלוונטיים ללמידה עצמאית לאורך החיים. זאת על מנת שבוגרי המערכת יוכלו להתמודד בהצלחה עם אתגריהם האישיים ויחיו חיים של הצלחה ומשמעות. זאת בנוסף לערכי מנהיגות, ערבות הדדית, אהבת המדינה ואכפתיות״.

פנינו אל עיריית כרמיאל כדי להבין כיצד מושפע מעמדו של ראש מינהל החינוך מכניסתה של שטאובר למערכת. בתגובה נמסר לנו: ״אודי איזק הוא ראש מינהל החינוך בעירייה ועושה עבודה נפלאה ובתיאום עם ראש העיר משה קונינסקי ויחד עם הצוות המסור של מינהל החינוך, מוביל את מערכת החינוך בעיר להישגים מרשימים ביותר והוא היה שותף מלא לבחירתה של דלית שטאובר. בשלוש השנים החולפות הוכנו תכניות אסטרטגיות נוספות ע"י חברות יעוץ חיצוניות בדומה לדלית שטאובר בתחומים: מבנה ארגוני, תרבות, הגברת השירותיות, מנהל הכספים, ספורט, אגף ביטחון ועכשיו גם חינוך. דלית שטאובר תשמש כיועצת לראש מינהל החינוך והיא מגיעה לתקופה קצובה של מספר חודשים כפי שעשו יועצים אחרים כל אחד התחום התמחותו, ליוו אותנו וסייעו לעירייה להגיע למישנה סגורה ונכונה. יחד עם צוותי החינוך בעיר יחד עם הנהגת ההורים. כולם יהיו שותפים בחשיבה ויציקת תכנים לתכנית״.

כתבה מעניינת:

בית ספר עתיד כרמיאל נטיעת עצים לזכר נרצחים

בבי"ס עתיד נטעו עצים לזכר נרצחים בטבח

שתפומערכת פורטל זהר.נט סיום מחצית בבית הספר עתיד כרמיאל בצל המלחמה. התלמידים נטעו עצים לזכרם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *