דרך טובה לשרוף שומן - חברת הרבלייף צילום שאטרסטוק 2018
צילום: shutterstock

מצאנו את הדרכים הטובות ביותר לשריפת שומנים

שתפו

איך לשמור על הגזרה באופן קבוע? קבלו 5 דרכים יעילות לשריפת שומן מהירה יותר

לקראת החגים זה כבר פה והניסיון לשמור על הגזרה שלנו חטובים, מצריך מאתנו אורח חיים בריא ומאוזן במהלך כל השנה. אך מי שמעוניין לשרוף שומן בדרך יעילה ומהירה צריך רק להיות מוכן לצאת מאזור הנוחות ולשלב כמה מהטיפים שמומחי הרבלייף הכינו.

גופנו נוטה באופן טבעי לשרוף שומן כמקור דלק, אך האם תהיתם אי פעם אם אתם יכולים לאמן את גופכם לשרוף שומן ביעילות רבה יותר

לדברי סוזן באוורמן , ראש מחלקת תזונה וכושר בהרבלייף העולמית: ״בחיים העמוסים שלנו אנו מחפשים  קיצורי דרך להשגת מטרות הבריאות והכושר,  על כן מומלץ מאוד לתכנון מראש את  שגרת הכושר, ובכך  לסייע בהשגת תוצאות טובות שהמטרה העיקרית לשרוף שומן. ישנן דרכים רבות בהן ניתן  לשרוף שומן  ולרדת במשקל״.

קבלו חמישה טיפים שעוזרים לשרוף שומן מהר יותר:

דרך טובה לשרוף שומן - חברת הרבלייף צילום שאטרסטוק (4)
צילום: shutterstock

פנו זמן לאימון סיבולתנסו לפנות זמן לאימון אירובי ארוך לפחות פעם בשבועריצה, הליכה או רכיבה על אופניים בקצב נינוח למשך זמן ארוך יותר היא דרך מצוינת להבטיח שהגוף שורף שומןהגוף משתמש בשומן כמקור הדלק שלו עבור מרבית האימונים הארוכים, ברגע שתתחילו לדחוף את עצמכם ולהגביר את עוצמת האימון,  הגוף ישרוף פחמימות מאוחסנות כדי להפיק אנרגיה.

התנסו באימון אינטרווליםאימון אינטרוולים מומלץ מאוד בשל השפעות שריפת השומן לאחר האימון. במהלך אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, הגוף משתמש בפחמימות כמקור דלק, אך תהליך ההתאוששות ישרוף שומןאימון אינטרוולים הוא קצר יותר מאימון בעצימות קבועה ותוכלו ליהנות מתוצאות שריפת שומן מדהימות גם ב– 30 דקות בלבד של אימון, נסו להתאמן בסגנון זה פעמיים בשבוע.

אימון כוחבניית מסת שריר רזה תעזור לשרוף יותר קלוריות, אפילו בזמן מנוחההגוף זקוק ליותר קלוריות כדי לשמור על מסת שריר רזה מאשר כדי לשמור על שומן כלומר,  בניית שריר גורמת לשריפת שומן טובה ויעילה יותר לטווח הארוך.  אימון כוח גם דוחף את הגוף להתאוששות ולכן  תוכלו ליהנות מתועלות כפולות וגם תשרפו שומן זמן רב לאחר שתעזבו את חדר הכושר.

חדשו את המלאיל״דלק״ שאתם בוחרים יש השפעה ישירה על התוצאות שתקבלו     שמרו על איזון נכון בין פחמימות ,שומנים בריאים וחלבון בכל יוםהקפידו במיוחד על צריכת חלבון בתוך 30  דקות מזמן האימון במיוחד ביום האימון הארוך. כמו כן, הקפידו לצרוך כמות קטנה של פחמימות לאחר האימון כדי לעזור בשיקום הגליקוגן בשריר.

הקפידו לנוחבזמן המנוחה,  הגוף מסתגל לדרישות שהעמסתם עליואם אתם עובדים קשה חמישה ימים בשבועמומלץ להניח לגוף להתאושש ולהתחדש במשך יומיים.

כתבה מעניינת:

רופא שיניים אילוסטרציה

סוגי השתלות שיניים ב-2024 שכדאי להכיר

שתפוהקידמה מביאה בשורות חדשות לעולם הרפואה בכלל, וברפואת השיניים בפרט. הצורך הוא אבי ההמצאה, ונראה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *