קורונה צילום אילוסטרציה pixabay
צילום אילוסטרציה pixabay

משרד הבריאות: 3 חולי קורונה חדשים בימים האחרונים בכרמיאל

שתפו

לפי נתוני משרד הבריאות, בשלושת הימים האחרונים התגלו 3 מקרים מאומתים חדשים. בסה״כ יש 5 חולים פעילים שכתובתם רשומה בכרמיאל

מאת גיל דובריש

גם זה יכול לעניין אתכם בפורטל שלנו:

משרד הבריאות מדווח כי בשלושת הימים האחרונים התגלו שלושה חולים מאומתים חדשים בכרמיאל. מדובר בעלייה של 5.6% במספר המקרים המאומתים בימים האחרונים – וזו עלייה חדה ראשונה במספר החולים המאומתים מאז הסרת המגבלות בתחילת חודש מאי. בסך הכל יש כיום 5 חולים פעילים שכתובתם רשומה בכרמיאל. מאז שפרצה הקורונה, דיווח משרד הבריאות על 57 חולים מאומתים בכרמיאל, 52 מהם החלימו. מספר הבדיקות שנערכו לתושבי העיר עומד על 4373 בסך הכל.

מבירור שערכנו יש סבירות גבוהה מאוד שלפחות אחד החולים החדשים אינו מתגורר בכרמיאל אך כתובתו רשומה בעיר. לגבי שני החולים החדשים שנוספו עדיין לא ברור במי מדובר. לא פורסמה החקירה האפידמיולוגית שלהם ולכן לא ידוע היכן ומתי שהו החולים.

באותו עניין: בימים האחרונים פורסמו דיווחים רבים ברשתות החברתיות על מקרה קורונה חדש שהתגלה באחד מסניפי רשתות השיווק בכרמיאל. מבדיקה שעשינו, עולה כי ככול הנראה עובד מחלקה באותה חנות, תושב כפר באזור כרמיאל, נמצא בסוף השבוע חיובי בבדיקת קורונה. משרד הבריאות עסוק כעת בחקירה האפידמיולוגית במטרה לבדוק היכן ומתי שהה החולה בשבוע שעבר. מהפרטים הידועים לנו, העובד חש בטוב ולא פיתח תסמינים של המחלה – הוא ניגש על דעת עצמו לבדיקת קורונה לאחר שחשש כי היה במגע עם חולה מאומת אחר, ככול הנראה קרוב משפחה. בסוף השבוע נמסרה לו תוצאת הבדיקה ומאז החולה נכנס לבידוד בית. בימים האחרונים נעשים בסניף המדובר מאמצים גדולים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לאתר את האנשים שהיו במגע עם העובד. יש להאמין שהאנשים שהיו בקירבתו של החולה, יקבלו הנחייה להיכנס לבידוד ביתי.

איננו יכולים לפרסם פרטים מזהים נוספים בנושא העובד ברשת השיווק, מכיוון שאין אישור כלשהו לסיפור הזה – משרד הבריאות לא טרח לחזור לפנייתנו מיום שני בנושא ואנחנו עדיין מחכים למידע רשמי ומוכח. בעקבות הפניות הרבות של תושבים אלינו, אנחנו מבקשים להדגיש: אם ניתן ללמוד מההנחיות הכלליות של משרד הבריאות, אין סיבה ממשית לחשוש כל עוד חבשתם מסכה על הפנים בעת הקניות ואם לא התעכבתם לשיחה ממושכת של רבע שעה או יותר עם אחד העובדים בחנות.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


תגובה אחת

  1. עירית כרמיאל יכולה לא לדרוש ארנונה מסוחרים מכיכר העיר בתנאי להעביר הנחיה והחלטה במועצת העיר זה מה מבקשים משרד הפנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *