Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1450476074:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 11882
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אבי גיסברג נזכר בערגה בימים שבהם הסופגניות היו ממולאות רק בריבה ולא היה צורך במשכנתא נוספת כדי לקנות אותן בחנות
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 595
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/12/קונדיטוריה-מרינה-סופגניות971.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

סופגניות עם משכנתא

שתפו

איזה חג יפה חג החנוכה איזה יופי הילדים בחופש הורסים את הבית  וצריך למצוא להם עיסוק ל-8 ימים.

והסופגניות איזה טעימות, בכל חור שלא תלך דוחפים לך סופגניות ובאיזה ערוץ טלויזיה או עיתון שלא תפתח, יסבירו לך כמה זה לא בריא. ואתה אוכל סופגניות למוות  ומרגיש שאתה פושע. איזה רגשות אשמה בכל ביס..   ואני לא יודע אם זה רק לי קורה, אבל לא משנה, איפה שאני נותן את הביס הראשון כל הריבה משפריצה מהצד השני על החולצה.

אני זוכר שהייתי ילד הייתה סופגניה עם ריבה וזהו, תסתדרו. וזה היה טעים לנו. אבל לילדים של היום לא מספיקה סופגנייה פשוטה, הם לא פראיירים. ובתי המאפה? עוד יותר לא פראיירים.

איזה סופגניות יש  מצופות מרציפן, שוקולד לבן, אגוזים, קצפת ממולאות תות שוקולד ריבת חלב, קרם פטיסייר וגם כאן יש אופציות קרם פטיסייר פרווה, חלבי קרם פטיסייר שוקולד.

לקנות סופגנייה זה יותר קשה מלקנות בית. אתה לא יודע מה להחליט והילדים רבים מי יקבל ראשון ולא משנה כמה טעמים יש, הם תמיד ירצו את הסופגנייה שעולה 12 ש”ח ולא משנה עם היא ממולאת, גם עם עגבניות מיובשות.

וכמו בבית, אתה צריך משכנתא לקנות סופגניות לכל המשפחה. כי הרי הילדים ינקו מגיל קטן מרציפן וקרם פטיסייר. הם לא יכולים בלי ולא חבל לשלם כל כך הרבה על קרם פטיסייר שבביס הראשון, הוא ישפריץ לריצפה?

כל החגים שלנו נקשרים באוכל, זה מדהים. בחנוכה אתה אוכל סופגניות,  בפסח אתה אוכל את הלב וביום כיפור אתה צם. עונש על כל הסופגניות שאכלת בחנוכה – ועוד לא אמרתי כלום על הלביבות, אז אל תגידו שאין הגיון.

הליגה שלנו

מכבי חיפה איבדה שתי נקודות מאוד חשובות במשחק שהייתה צריכה לנצח,  אבל שמרה על 5 משחקים ללא הפסד – שבעונה כזו זה הישג. הקבוצה מתחילה קצת לחזור לעצמה והיא תתמודד במאבק על כרטיס לאירופה ולדעתי היא גם תגיע אליו. משמח לראות תוצר של מחלקת הנוער, שהיא מחלקת נוער  מדהימה, כמי שעובד איתה  במהלך כל השנה.  יניב כהן מנהל המחלקה, שמוליק חנין המנהל המקצועי של המחלקה, יוסי צרפתי המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה, עושים עבודה נפלאה. נטע לביא שתפס הרכב ומשחק מצויין הוא שחקן שיוסי צרפתי גילה בקבוצת נערים ג והביא אותו למכבי חיפה. כן, אותו יוסי צרפתי שעובד עם ילדי המכללה לכדורגל כרמיאל פעם בשבוע. מי יודע, אולי הכוכב הבא יצא מכאן מכרמיאל.

הפועל באר שבע השיגה ניצחון ענק מול הפועל קרית שמונה שהתגוננה בצורה מצויינת בראשותו של רועי שוקרני הכרמיאלי המצוין. באר שבע הצליחה לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-93. אין ספק שמבחינת קרית שמונה זה כמו חץ בלב. כמה אכזרי יכול להיות הכדורגל, אכזרי לצד אחד וכמה משמח לצד השני וזה כל הקסם של המשחק שבשנייה אחת משתנה. באר שבע מראה המון אופי וניצחונות בדקות האחרונות הם סממנים של קבוצה בריאה שלא מוותרת, לא נשברת ותרוץ עד הסוף. עוד ניצחון ועוד ניצחון ויהיה מאוד קשה לעצור אותה. לבאר שבע יש גם ספסל מצויין,   שקט תעשייתי, כל הגורמים האלה יכולים להוביל את באר שבע למאבק עד הסוף ומי יודע אולי האלופה תבוא מהדרום, כי הנה בדרום קורים דברים טובים ויפים וזה לא רק  כיפת ברזל וסקאדים.

הפועל חיפה התאוששה בניצחון על הפועל עכו, שסיבך את הפועל עכו מתחת לקו האדום, מקום שלצערי הרב היא תהיה בו גם בסוף העונה והלוואי שאני טועה. לעכו סגל מאוד קצר ואם לא יגיעו שחקני חיזוק בינואר, מצבה רק ילך ויתדרדר. ירון הוכנבויים עושה נפלאות עם הסגל הקיים.   על מה שקורה בהפועל חיפה אין מילה אחרת להסביר. ממש גנון. מאמן מושעה  בגלל מכות עם מנהל הקבוצה  ועוזר המאמן מצהיר שהוא ראוי להיות מאמן –  רק בישראל!

מכבי נתניה של ראובן עטר מתחילה לפספס את הרכבת. הקבוצה לא מסוגלת לנצח וזה כבר כדור שלג שיהיה מאוד קשה לעצור. רעננה ממשיכה להפתיע  ומכבי פתח תקווה תמשיך להיות קבוצה בלי יומרות בליגת העל.

תובנה

בחג ביקרתי באיקאה. שעות במבוך כמו פק-מן ושוב חזרנו עם דברים שנחוצים בכל בית כמו: מייבש חסה, מפצח אגוזים ומקלף בננות!

שיהיה אחלה סופשבוע.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *