Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1627292740:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 46658
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-07-26
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1596
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | עגילים בצורת חישוק למראה מנצח
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תדמית | תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עגילים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% עגילים בצורת חישוק למראה מנצח
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אין כמו עגילים לשדרוג הלוק ואם בוחנים מקרוב את זירת התכשיטים מגלים מגוון רחב של עגילים מסוגים שונים ובשלל סגנונות. עגילים אסימטריים, צמודים לאוזן
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 103
        )

)
עגילים-בצורת-חישוק-למראה-מנצח
עגילים בצורת חישוק. צילום להמחשה: יח״צ

עגילים בצורת חישוק למראה מנצח

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

אין כמו עגילים לשדרוג הלוק ואם בוחנים מקרוב את זירת התכשיטים מגלים מגוון רחב של עגילים מסוגים שונים ובשלל סגנונות. עגילים אסימטריים, צמודים לאוזן במראה מינימליסטי או עגילים תלויים קלאסיים וכן – עגילים בצורת חישוק שלא מפסיקים לככב ובגדול.

עגילי חישוק נלבשו בעבר על ידי האריסטוקרטים והיוו סימן לכוח ומעמד חברתי. יש גם עדויות היסטוריות לעגילי חישוק עוד ממצרים הקדומה, האימפריה הרומית וטקסים מסורתיים ביבשת אפריקה. בהמשך הדרך ובאבולוציה של עגילים אלה הם אומצו בחום על ידי התרבות הלטינית ואחר כך הגודל שלהם אפשר לבעלי תסרוקת פזורה ובעיקר שיער נפוח לבלוט, כפי שניתן לראות אצל סלבריטאים בעיקר בשנות השבעים והשמונים. מאז הכל היסטוריה והם כאן להישאר.

מה מייחד עגילי חישוק?

עגילי החישוק של פעם היו נועזים והצהרתיים ואילו בעידן הפרי סטייל הנוכחי הם מוצעים בשלל וריאציות הן למי שמחפש מראה דומיננטי וכריזמטי והן למי שמחפש עגילי חישוק סולידיים יותר.

בעבר עגילים אלה היו עשויים בעיקר מזהב, ברונזה וכסף וכיום אפשר לגלות אותם ממגוון חומרים עם אבנים ואלמנטים המעצימים את המראה ועיצובים בעלי פרשנות מעניינת לדוגמא המקורית.

יש סיבות רבות שמיצבו את עגילי החישוק בטופ של זירת התכשיטים: ראשית, הם בולטים ומודגשים ביחס לעגילים קטנים יותר. שנית, הם תמיד באופנה כך שלא משנה מתי תענדו אותם הם יהיו שיקיים וייחודיים.

בבחירת עגילים בצורת חישוק חשוב להתייחס לחומר הגלם ממנו עשוי התכשיט, זאת על מנת לוודא עמידות וקשיחות כשיש עגילי חישוק מזהב, המתכת היקרה ביותר אך גם מכסף וכסף סטרלינג שנחשבות למתכות סופר עמידות בעלות ברק טבעי.

במידה ומדובר בעגילי חישוק העשויים זהב יש לזכור ששווי הזהב נמדד בדרגת הקרט של הזהב המציינת את אחוז טוהר הזהב. ככל שדרגת הקרט גבוהה יותר – כך התכשיט יוקרתי יותר.

אפשר לתת דגש גם על מרקם התכשיט – מרקם אחיד או מחוספס וכן על אופן הפתיחה והסגירה של העגיל, כך שהוא יחזיק בבטחה על גבי האוזן וכן משקלו, שלא יהיה כבד מדי במיוחד אם אתן מתכננות לענוד אותו בעת פעילות ספורטיבית. הגוון של העגיל אף הוא משחק תפקיד ויכול להוסיף טאץ' זוהר ומנצנץ כשהעגילים הבולטים בתחום מגיעים בגוון כסף טבעי, רוז' ורוד סמוק ומוזהב. בדקו אילו אבנים או זירקונים יש לתכשיט ומה מספרם.

מהם הטרנדים הבולטים בעגילי חישוק?

קולקציות התכשיטים לא מפסיקות להפתיע, לרגש ולפרגן במגוון מסחרר של תכשיטי חישוק בשלל גדלים ועיצובים. בין הכוכבים אפשר למצוא עגילי חישוק יחידים או עגילי חישוק כפולים השזורים כמו לולאות זה בזה, עגילי חישוק עם קשר אינפיניטי אייקוני וסמלי להפליא, עגילי חישוק עם לבבות יפים, עגילי חישוק עם סוליטייר ורדרד, עגילי חישוק בדוגמת כתר מלכותי, עגילי חישוק בעלי טקסטורה מרהיבה של כדורונים הצמודים זה לזה ומייצרים אפקט מעניין.

כמו כן, תיחשפו בזירת התכשיטים לעגילי חישוק אמורפיים ואסימטריים ש"שוברים" את הקווים המזוהים עם העגילים המיתולוגיים.

בבחירת עגילי חישוק קחו בחשבון את ההתאמה של העגילים לתכשיטים נוספים המשתתפים ביצירת הטוטאל לוק והאם הם מתכתבים עמם מבחינת סגנון, גוון או חומר גלם או להפך – מייצרים קונטרסט מעניין.

שימו לב לשילוב בין העגילים לפריטי הלבוש ולאופי האירוע. יתכן שלאירועים חגיגיים תעדיפו עגילי חישוק מאסיביים יחסית ואילו ליום יום – עגילים קומפקטיים ועדינים.
בכל מקרה – אל תתפשרו על איכות חומרי הגלם ועיצוב וייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. העדיפו רכישת עגילי חישוק של חברה בינלאומית מובילה בתחומה, מותג שנמכר גם אונליין לרכישה מאובטחת ונוחה כולל משלוח עד לפתח הבית. תתחדשו והיכונו לקבל מחמאות!

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

JACK KUBA חזיה שער צילום שי יחזקאל

חוגגים עצמאות בג׳ק קובה

שתפומערכת פורטל זהר.נט חוגגים עצמאות עם מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA (ג׳ק קובה), שמפנק עם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *