Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 5888
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 149
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1434536486:1
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 404
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/10/----------------------------------------------------------------------------------1.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
עולים מאוקראינה נמלטים מאימת פוטין היישר אל כרמיאל
עולים מאוקראינה נמלטים מאימת פוטין היישר אל כרמיאל

פוטין, וקסמן וחמאס

שתפו

על ענת וקסמן

רק ביבי, רק ביבי, לגלגה השחקנית ענת וקסמן על הבוחרים של הליכוד. היא כמו יאיר גרבוז לפניה, מביעים סלידה מהבוחרים של הליכוד. בעיניהם הם בורים ועמי ארץ. בואו נודה על האמת, ההצבעות בבחירות הן ברובן שבטיות, השבט המזרחי בוחר בליכוד, השבט האשכנזי בוחר במערך. הסיבות הן סיבות היסטוריות. אבל בעוד שבוחרי הליכוד מקבלים את העובדה שהקיבוצים בוחרים במערך, יהיה אשר יהיה, בוחרי המערך לא מקבלים את העובדה שבוחרי הליכוד נשארים נאמנים לליכוד. האמירות הן מתנשאות: בוחרי הליכוד בוחרים מהבטן, בוחרי המערך בוחרים מהראש, בוחרי המערך הם אינטליגנטים, בוחרי הליכוד הם המון שניתן לעשות עליו מניפולציות. אפילו שחקן הקולנוע המוערך משה איבגי, דיבר על תסמונת האישה המוכה שחוזרת תמיד לבעל.

האמת היא אחרת. ביבי לא נולד במרוקו, שר הביטחון בוגי יעלון הוא קיבוצניק, רפתן, רמטכ”ל, בין להורים ניצולי שואה. בני בגין לא נולד באלג’יר. מדובר באנשים הבכירים בליכוד.

האמת הנוספת היא, שאין לדעתי כיום הבדל בין הליכוד למערך. נציגי המערך הם לא נציגים אותנטיים של מעמד הפועלים, רחוק מכך. ובאשר לנושא המדיני, צריך מיקרוסקופ כדי למצוא הבדלים בין שתי המפלגות.יש משהו בסביבה של בועת צפון תל-אביב, אשר הופך את האנשים למתנשאים, בעלי מחשבה חד גונית, ”אנחנו יודעים מה נכון”, “אני ואפסי תושבי הפריפריה“.

אנחנו בימים שאחרי, הנאצים, לא עשו אבחנה בין יהודי יוון לבין יהודי פולין, מנהיג איראן לא עושה אבחנה בין צפון תל-אביב לבין שדרות, הוא רוצה להשמיד את כולנו. אני מציע לשמאל הישראלי לעשות חשבון נפש.

על פוטין

כתבתי בטור הזה מספר פעמים נגד נשיא רוסיה פוטין. אם הייתי צריך הוכחה שהאיש מסוכן, הרי שקיבלתי אותה השבוע. הוא החליט למכור טילים נגד מטוסים לאיראן. הנשק הזה עשוי לסכן את טייסי חיל האוויר. הוא עושה את זה לא מאהבת איראן, אלא כדי לתקוע אצבע בעיניים של האמריקאים. האיש הזה מחזיר את העולם אל הימים האפלים של המשטר הקומוניסטי.

לדעתי כל הניסיון הישראלי לבנות על ברית עם פוטין, נדונה לכישלון, הוא תמיד יעשה הפוך ממה שעושים האמריקאים בני בריתנו.

על החמאס

אני קורא ושומע בתקשורת שהחמאס בונה מנהרות. אנחנו נסוגונו מעזה,והם ממשיכים לרדוף אותנו, זו התשובה לכול אלה שמדברים על הכיבוש. כך אירע גם בלבנון ואני לא מחדש דבר. אני רק חושב שהגיע הזמן שאנחנו נחזור לקחת את היוזמה לידיים, אם בונים מנהרות, צריך להיכנס ולפוצץ את המנהרות, לא לחקות שהיוזמה תעבור אליהם.

אני גם מציע שבסיבוב הבא, שיבוא אם נרצה אם לאו, ללכת על ראשי ההנהגה. מחקרים שנעשו בעולם, גילו שאילו המנהיגים היו יודעים שהם או משפחתם היו נפגעים, ספק אם היו פותחים במלחמה. בצד היד המושטת לשלום, צריך יד ברזל מול האויבים, כוח הוא דבר שמבינים שכננו באזור.

יום עצמאות שמח!

אבי שמחון

 דוא”ל [email protected]

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *