Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1593954105:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 40272
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | קנסות באלפי שקלים שקלים לבני נוער בגן ציבורי: לא עשינו רעש | היכנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => קנס
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => קנסות באלפי שקלים שקלים לבני נוער בגן ציבורי: לא עשינו רעש
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בני נוער נקנסו באלפי שקלים בגן משחקים בכרמיאל בגלל תלונות על הקמת רעש, אך הם מתעקשים שאינם אשמים. העירייה: אם יערערו כמקובל נבחן את פנייתם
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1712
        )

)
גן משחקים מכוש כרמיאל 2020-07
גן משחקים בכרמיאל. אין קשר לכתבה

קנסות באלפי שקלים שקלים לבני נוער בגן ציבורי: לא עשינו רעש

שתפו

בני נוער נקנסו באלפי שקלים בגן משחקים בכרמיאל בגלל תלונות על הקמת רעש, אך הם מתעקשים שאינם אשמים. פנו אל חבר המועצה גיא מרציאנו כדי שיסייע בביטול הדו״חות. העירייה: אם יערערו כמקובל נבחן את פנייתם

מאת גיל דובריש

בני נוער מכרמיאל שישבו באחד הגנים הציבוריים בעיר מספרי כי בסוף השבוע שעבר ״חטפו״ 7 קנסות בסכום כולל של כמעט 3300 שקלים על הקמת רעש, למרות שלדבריהם הם אינם אשמים.

ביום שישי שעבר, סמוך לשעת חצות, הגיע צוות שיטור לגן משחקים ברחוב גדרון לאחר שתושבים התלוננו על הקמת רעש. הם קנסו כשבעה נערים בגילאי 16 עד 18 שנמצאו במקום. אחד הנערים, דן, בן 18, מספר כי הוא וחבריו הגיעו לגן זמן קצר לפני כן ובכלל ישבו בשקט והמתינו לחברים נוספים.

״כשהגענו לגן המשחקים היו שם ילדים צעירים יותר ששיחקו באופניים חשמליים. אחרי שהם הלכו הגיעה לפתע ניידת, אנשי השיטור ניגשו אלינו וביקשו באגרסיביות את תעודת הזהות שלנו״ מספר דן ומוסיף:״הרגשנו כאילו ביצענו שוד. לא התנגדנו ולא התווכחנו, מסרנו לאנשי השיטור את הפרטים שלנו ורק אחרי זה הסבירו לנו שזו הפעם הרביעית או החמישית באותו ערב שמתקבלת תלונה על הקמת רעש בגן הציבורי. התחננו אליהם, ניסינו לרכך אותם ולהסביר להם שהגענו רק 10 דקות לפני בואם ואין קשר בינינו לתלונות שהיו מוקדם יותר באותו ערב. אנחנו ילדים טובים, חלקנו לפני גיוס ליחידות קרביות, לא מהסוג של הצעירים שמסתבכים בעניינים כאלה״.

גם זה יכול לעניין אתכם בפורטל שלנו:

לטענת דן, חרף ההסברים אנשי השיטור קנסו שבעה מבני החבורה בגין שהיה בפארק ציבורי אחרי השעה המותרת ובגין הקמת רעש, כול קנס כזה בסך 475 שקלים. ״הם לא הסתפקו באזהרות אלא מיד קנסו אותנו. קיבלנו בערך 7 קנסות בתוך 5 דקות, זה יותר מ-3300 שקלים בבת אחת לכול הקבוצה. אני ואחי היינו שם ביחד, כול אחד מאיתנו חטף קנס, היה שם עוד זוג אחים שחטפו קנסות. זה כמעט 1000 שקל למשפחה, וזו מכה קשה מאוד. אנחנו לא עובדים ומי שייאלץ לשלם את הסכום הם ההורים שלנו״.

״אני מודע לכך שאנשים יקראו את הכתבה ויחשבו שאנחנו פרחחים שסתם זוריקם תירוצים, רוב הנוער באופן כללי בארץ ובעולם משחיר את שמו של הדור שלנו, אבל לא כולם כאלה. אנחנו באמת לא אשמים״ אומר דן.

בעקבות המקרה, פנו בני הנוער אל חבר מועצת העיר גיא מרציאנו, סיפרו לו על המקרה והוא החליט להתגייס למענם. מרציאנו שיגר מכתב בנושא אל ראש העיר משה קונינסקי וביקש את התערבותו לפתרון העניין. לדברי מרציאנו, ״השיטור העירוני עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר ועל כך מגיעה לו ההוקרה. עם זאת, תמוה בעיניי שפקחים מגיעים לפארק ציבורי ורושמים קנסות בכמות חסרת תקדים ללא שום התחשבות. בני הנוער היו סגורים בבתיהם במשך תקופה ארוכה בגלל הקורונה, אין להם כיום פתרונות לבילוי בשעות הערב בכרמיאל. אפשר להתחשב ולהפעיל שיקול דעת במצבים כאלה. שיסתפקו במתן אזהרות לפני קנסות, שלא ימהרו לרשום דוחות בסך אלפי שקלים לתושבי כרמיאל. זו לא הדרך להשאיר את הצעירים בעיר. אני בטוח שראש העיר יתערב בנושא ויפעל מתוקף סמכויותיו לבטל את הקנסות״.

תגובת עיריית כרמיאל: ״צר לנו על כך שמר מרציאנו מנסה לעשות הון פוליטי על גבם של בני הנוער. ולעצם העניין, במידה ובני הנוער יפנו לעירייה ויגישו ערעור כמקובל, אנחנו נבחן את הנושא והערעור ייבחן בהתאם לכללים״.

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …


תגובה אחת

  1. השיטור העירוני כל הזמן נותן אזהרות וזה לא עוזר. בני נוער באים לפארק בגדרון מקימים רעש,משמיעים מוסיקה רועשת באמצעים דיגיטאליים שהם מביאים ובשעות האסורות על פי החוק. זה חוזר על עצמו ומפריע את מנוחת התושבים בסביבה. הגיע הזמן לטפל במטרד זה באופן יסודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *