רכב הסעות תלמידים צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה. לרכב ההסעה אין קשר לכתבה

קנסות לנהגי הסעות בכרמיאל: איפה מצפים שנחכה לילדים?

שתפו

נהגי הסעות טוענים להחמרת האכיפה בקנסות על חניה כשהם מחכים שעות ברכביהם לילדים בקייטנות. העירייה: נבדוק את הנושא

מאת גיל דובריש

נהגי אוטובוסים העוסקים בקיץ בהסעות קבוצות לטיולים וילדים בקייטנות מלינים על כך שמתחילת הקיץ הם נמצאים ״על הכוונת״ וסופגים קנסות כספיים.

לדברי הנהגים, הפעילות בקיץ מתרכזת בעיקר בהסעת קבוצות מטיילים וכן הסעת קבוצות ילדים בקייטנות לפעילויות שונות. מאז תחילת הקיץ, טוענים נהגים כי היחס של הפקחים אליהם הוא אפס סובלנות והדו״חות נערמים ללא הפסקה. יש לציין כי העירייה הנחתה בעבר שלא להחנות רכבים כבדים כמו משאיות ואוטובוסים ברחובות בשעות הערב ועד הבוקר, וזאת משום הכבדה על מצוקת החנייה וגם משיקולי בטיחות. עם זאת, נהגי ההסעות אומרים כי השנה אוסרים עליהם לחנות בתוך העיר גם בשעות היום.

אחד הנהגים אמר לנו: ״אנחנו מסיעים ילדים מקייטנה לפעילות חיצונית, למשל בבריכה העירונית. אנחנו בדרך כלל חונים סמוך למקום עד לאיסוף חזרה ומחכים לילדים עד שיחזרו. איפה נחנה כל השעות האלה, האם מצפים מאיתנו שנעזוב את המקום, ניסע לחניון חיצוני, בלי תנאים, בלי מים זורמים, בלי תא שירותים?״

״עד היום חנינו בשעות היום בכל מקום בעיר, כמובן בהתחשבות רבה ובמקום שלא מפריע לאף אחד לעבור. פתאום קונסים אותנו על חנייה, 250 שקלים בכל פעם. אף אחד בעירייה לא הודיע לנו שקיים איסור לחנות רכב כבד גם באמצע היום, התברר לנו שהחליטו לאכוף את החוק בלי הודעה מוקדמת. לפחות שהיו מסדירים כמה חניונים מפוזרים שיקלו עלינו את ההגעה למקום ההורדה והאיסוף״.

מעיריית כרמיאל נמסר לנו בתגובה: ״ראש העיר הנחה את הגורמים הרלוונטיים בעירייה לבדוק את הנושא״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *