Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1564305550:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 31358
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_ning_settings] => Array
        (
            [0] => a:1:{s:9:"allow_ads";s:1:"1";}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2019-07-28
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => רב פיננסים - הכסף שלכם יכול להיות שווה הרבה יותר | כלכלה
        )

    [rank_math_permalink] => Array
        (
            [0] => רב-פיננסים-הכסף-שלכם-יכול-להיות-שווה-ה
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => האם אנחנו יודעים לנהל את הכסף שלנו או שהוא מנהל אותנו? רגינה בוניאטוב, יועצת פיננסית מכרמיאל, משתמשת בידע ובניסיון שלה כדי להעניק ייעוץ כלכלי והכוונה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => הכסף
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [rank_math_seo_score] => Array
        (
            [0] => 66
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:5:"index";}
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון | רב פיננסים - הכסף שלכם יכול להיות שווה הרבה יותר | כנסו לכתבה
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => עולם העסקים | תדמית
        )

    [rank_math_facebook_enable_image_overlay] => Array
        (
            [0] => off
        )

    [rank_math_facebook_image_overlay] => Array
        (
            [0] => play
        )

    [rank_math_twitter_use_facebook] => Array
        (
            [0] => on
        )

    [rank_math_twitter_card_type] => Array
        (
            [0] => summary_large_image
        )

    [rank_math_twitter_enable_image_overlay] => Array
        (
            [0] => off
        )

    [rank_math_twitter_image_overlay] => Array
        (
            [0] => play
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 272
        )

)
רגינה בוניאטוב יעוץ פיננסי
רגינה בוניאטוב

רב פיננסים – הכסף שלכם יכול להיות שווה הרבה יותר

שתפו

האם אנחנו יודעים לנהל את הכסף שלנו או שהוא מנהל אותנו? רגינה בוניאטוב, יועצת פיננסית מכרמיאל, משתמשת בידע ובניסיון שלה כדי להעניק ייעוץ כלכלי והכוונה בכל הקשור לכספים שלנו

מאת גיל דובריש

האם אנחנו יודעים לנהל את הכסף שלנו או שהוא מנהל אותנו, האם אנחנו מצליחים לעמוד ביעדים ובמטרות שהצבנו לעצמנו, או שאנחנו מוצאים את עצמנו נגררים בכל פעם מחדש אחרי ההוצאות הכספיות שלנו? אם נודה על האמת, פעמים רבות בחיים, אנחנו מרגישים צורך באיש מקצוע שילווה אותנו, שידריך, שנוכל לפנות אליו כדי שיסביר לנו איך המערכת עובדת.

רגינה בוניאטוב מכרמיאל, עוסקת בתחום הפיננסים משנת 1994. היא צברה נסיון רב בעבודה בחברות ביטוח ובבנקים בצפון ובמרכז הארץ, עד שהחליטה בשנת 2012 לפתוח חברה משלה לייעוץ וליווי פיננסי.

רגינה עלתה לארץ בגיל צעיר מבאקו, אזרבייג׳ן בשנת 1991, ביחד עם המשפחה. היא עבדה כמדריכה וכמורה מחליפה באתר הקרוואנים חצרות אסף. בהמשך למדה כלכלה וסטטיסטיקה באוניברסיטה ותוך כדי הלימודים החלה לעבוד בחברת ביטוח. לאחר מכן עברה לענף הבנקאות ועבדה במגוון תפקידים. היא למדה אימון אישי וייעוץ עסקי ועבדה מספר שנים ביחד עם אלון גל, הקואוצ׳ר הידוע.

רגינה בוניאטוב

בשנת 2011 החליטה לפרוש מהעבודה ונטלה פסק זמן בן מספר חודשים כדי לנוח ולתכנן את המשך עתידה. ״לא הייתי בטוחה באיזה תחום ארצה לעסוק״ היא מספרת. ואז זה קרה… ״יום אחד טיילתי עם בתי בתל אביב. פתאום באמצע רחוב שיינקין מישהו צעק את שמי. הסתובבתי – התברר שמדובר בלקוח ותיק שלי בבנק בו עבדתי, מסתבר שהוא חיפש אותי כדי לקבל ייעוץ פיננסי אך כבר לא מצא אותי בבנק. הבת שלי תפסה אותי ביד ואמרה לי ׳הנה, זה מה שאת צריכה לעשות מעכשיו, לייעץ לאנשים׳.

בעקבות הפגישה האקראית הזו בתל אביב, הקימה רגינה את חברת רב פיננסים – משרד לייעוץ פיננסי. ״המוטו שלי הוא לעשות את המקסימום עבור הלקוח, תוך אמינות ושקיפות מלאות. אם אני מבינה שאינני יכולה להעניק תועלת אמיתית ללקוח אהיה כנה איתו ולא אקח ממנו שכר טרחה״ היא מסבירה.

״אני רואה בעשייה שלי שליחות, טיפלתי ואני מטפלת במקרים רבים של אנשים שנזרקו מכל המדרגות, אנשים שנתקלו במערכת מאוד מורכבת וזקוקים לפתרונות מתאימים״ מספרת בוניאטוב. ״כמי שעבדה שנים במערכת הזו, אני מכירה אותה מקרוב ויכולה להציע ללקוחותיי את הכלים שיכולים לסייע להם. גם במקרים מורכבים מאוד

– צריך לדעת מה הדרך הנכונה להציג את העמדה של הלקוח בפני המערכת הבנקאית. כאן אני נכנסת לתמונה. היו מקרים רבים שבהם הגיעו אליי לקוחות על סף ייאוש, שטענו שכבר ניסו הכל – ובכל זאת הצלחתי להציע להם פתרונות חדשים. החלק המרכזי בשירות שלי, ביחד עם המקצועיות והידע, הוא האמינות. אני עוסקת בתחום רגיש במיוחד – מטפלת בענייני הכספים של האנשים וחשוב לי להעניק שירות אמין ודיסקרטי״.

במסגרת החברה שלה עסקה רגינה ביעוץ פיננסי מטעם משרד הקליטה בעזרה והסברה לעולים חדשים ותושבים חוזרים. משרד רב פיננסים מעניק שירות בארבעה תחומים עיקריים: ייעוץ משכנתאות, גיוס אשראי, ליווי עסקים וכלכלת המשפחה.

יעוץ משכנתאות

תחום המורכב מבירוקרטיה ומגורמים משתנים רבים. ״כשלקוח מגיע אליי, אני לומדת אותו. בודקת את המצב הפיננסי הנוכחי, האם מדובר בזוג צעיר או מבוגר, במשפחה עם ילדים קטנים או גדולים, מה ההון העצמי ומה התוכניות העתידיות של הלקוחות ועוד״ מסבירה רגינה. ״אני מבצעת סקר שוק ובדיקת תנאים ועורכת ׳מכרז ריביות׳ בין הבנקים במטרה להשיג את המשכנתא בתנאים המשתלמים ביותר עבורו. בעיניי, להתאים משכנתא לאדם זה כמו לתפור לו חליפה, היא צריכה להתאים בול לאדם ולצרכיו. השבוע הגיע אלי זוג לקוחות משכיל ואמיד אחרי ביקור בבנק למשכנתאות. בני הזוג הם לקוחות vip באותו בנק, אבל הוצעו להם מסלולים שלא התאימו להם בכלל והיו כדאיים לבנק ולא להם. אחרי שביצעתי את כל החישובים, הראיתי לשניים את חוסר דיוקים בהצעה שקיבלו והצעתי להם מסלול אחר שיאפשר להם לחסוך מעל רבע מיליון שקלים בהחזר הסופי!״.

גיוס אשראי

שירות המיועד לעסקים וללקוחות פרטיים כאחד. בעלי עסקים שרוצים לגייס אשראי לצורך הקמת עסק או להרחבתו ופיתוחו של עסק קיים פונים אל רגינה במטרה לבנות מודל כלכלי מתאים. אחרי הבנה של החזון והמטרה של בעל העסק, ניגשת רגינה לבניית תוכנית כלכלית שכוללת גיוס אשראי לפי הצורך. ״יש כמה מסלולים אפשריים – אשראי בנקאי, קרנות בערבות מדינה, קרנות של הסוכנות, יש לבנות את התוכנית העסקית בצורה נכונה ואחראית, לתאם עם הבנק את מסגרת הפעילות של העסק, הכל בהתאם לנדרש״ אומרת רגינה. ״יש עסקים חדשים שזקוקים למסגרת אשראי מסויימת, יש עסקים קיימים שצריכים לחדש ציוד או לעבור למקום חדש, כל מקרה לגופו״.
גם לקוחות פרטיים פונים לייעוץ לקראת קבלת הלוואה. ״יש לקוחות שמגיעים אלי מאוחר מאוד כשהם שקועים בחובות וחייבים אוויר כלכלי לנשימה. המשמעות היא שיש לחבר את כל ההתחייבויות, ההכנסות וההוצאות ולחשב מסלול מחדש. בדרך כלל מדובר בפריסה מחדש של החובות, כדי שהלקוח יוכל לעמוד בהחזרים ובמקביל להשאיר לו חמצן לנשימה״.

ליווי עסקים

יש שני מסלולים עיקריים בתחום ליווי עסקים: האחד – ליווי עסק חדש מפתיחתו, כולל תכנון והקמה והשני – ליווי עסקים קיימים שמעוניינים בליווי מקצועי. ״צריך לזכור שמי שמנהל את העסקים הם אנשים, עם חלומות, עם בעיות, כמו כולנו״ אומרת רגינה. ״מי שלא יודע להתנהל עם כספים בצורה נכונה, עלול להיקלע לקשיים. הרבה מאוד בעלי עסקים מגלים שהם סובלים מבעיה תזרימית ונוצר פער בין הרווחים בעסק לבין תזרים המזומנים״.

בעת הקמת עסק חדש מלווה רגינה את הלקוח בבניית מודל עסקי – הכולל את היתכנות הכלכלית, עריכת סקר שווקים לפי הצורך, בניית תחזית צמיחה לפי הכנסות והוצאות צפויות ובדיקה של פוטנציאל העסק. לעסקים קיימים ופעילים, מעניקה רגינה ליווי פיננסי בכל הנדרש. ״העבודה שלי היא נטו בתחום הכלכלי, אני מייעצת, מנהלת מו״מ מול בנקים, מלווה את בעל העסק לפגישות מול נציגי הבנקים והקרנות ועוסקת בכל הבירוקרטיה הפיננסית – כדי להעניק לעסק את האפשרות להתקיים ולצמוח״.

כלכלת המשפחה

ניהול חשבון ביתי משפחתי דומה לניהול עסק וכך יש להתייחס אליו – הוצאות מול הכנסות. משפחה זקוקה לתקציב מבוקר, בקרה של הוצאות מול הכנסות. ״לצערי הרב נושא החינוך הפיננסי לוקה בחסר בארץ״ מודה רגינה. ״רק לאחרונה החלו במערכת החינוך לתת דגש על הנושא, אבל עדיין קיים חוסר ידע משווע בתחום הזה. למרבה הצער אנשים רבים נקלעים לבעיות כלכליות שמשליכות גם על איכות החיים שלהם וגם על התא המשפחתי, מכיוון שאינם יודעים להתנהל עם הכספים. בבתי הספר מלמדים חשבון מורכב, אנגלית, ספורט, אבל לא מלמדים אנשים להתנהל נכון ולחסוך בהוצאות. הכל עניין של סדר עדיפויות. אני מלמדת אנשים לבנות תקציב ולנהל אותו בצורה נכונה, אחראית תוך ניהול צרכי המשפחה והבית לפי סדר עדיפויות נכון. אני יכולה לספר על מקרה שבו הגיעו אליי בני זוג המשתכרים ביחד 25 אלף ש״ח נטו, אבל בכל חודש נותרו להם אחרי התחייבויות והוצאות כ-5000 ש״ח בלבד למחיה. באמצעות למידה ובניה מחדש של התקציב המשפחתי הם התקשרו אלי כעבור שנה וקצת וסיפרו לי ׳בזכותך ערכנו בר-מצווה לילד על בסיס החסכונות שלנו – בלי ליטול הלוואה של שקל אחד׳. זה תהליך ארוך ועבודה קשה, אבל מי שמחוייב לתהליך – מצליח״.

רחוב הגליל 2 (מרכז העירה) כרמיאל. לפרטים ותיאום פגישת ייעוץ מוזמנים לחייג 052-5562755.

(תוכן מקודם)

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *