Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1691491513:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48990
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 3580
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | רכיבי חימום חשמלי שכדאי להכיר
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חימום חשמלי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% רכיבי חימום חשמלי שכדאי להכיר
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט | יש שיטות רבות לחימום חשמלי של מערכות ביתיות ותעשייתיות גדולות. רכיב חימום חשמלי מדויק ומתאים יכול להקל בצריכת החשמל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 162
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

)
רכיבי חימום צילום freepik
רכיבי חימום. צילום freepik

רכיבי חימום חשמלי שכדאי להכיר

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

יש שיטות רבות לחימום חשמלי של מערכות ביתיות ותעשייתיות גדולות. רכיב חימום חשמלי מדויק ומתאים יכול להקל את העומס בצריכת החשמל ולחסוך משמעותית באנרגייה ובעלויות חשמל. לכל רכיבי החימום החשמלי יש מטרה אחת והיא להעביר חום בגופים שונים ולחללים שונים בסביבה הביתית, במוסדות ציבוריים, במפעלים גדולים ובמתקני תעשייה.  כדי להבין מה תפקידם של רכיבי החימום השונים, באילו רכיבים כדאי להשתמש, היכן ומתי, כדאי להכיר אותם ולקבל החלטות מושכלות שיחסכו בעלויות התקנה, תחזוקה והפעלה. הינה כמה רכיבי חימום שכדאי להכיר.

מחליפי חום

מחליפי חום חשמליים מותקנים במוצרים ביתיים כמו דודי שמש או חשמל, אך הם בעיקר משמשים לחימום נוזלים במתקני תעשייה. אפשר לחמם עם מחליפי החום נוזלים שונים כמו מים, שומנים או חומצות. מחליף חום חשמלי מאפשר חימום קל, מהיר ויעיל של נוזלים ויש לו יתרונות רבים. הוא לא תופס שטח רב, ולכן הוא רכיב החימום המבוקש ביותר במוסדות ובמפעלים. יש לו בקרת טמפרטורה מדויקת ולכן שימוש בו לא יכול להוביל לחימום יתר. מקור האנרגייה של מחליף החום הוא חשמל, ולכן זהו אמצעי חימום זמין ומיידי שאינו תלוי במקורות חימום חיצוניים. מסיבה זו מחליפי החום מצטיינים בעבודת חימום מהירה ויעילה, והם הפתרון הטוב ביותר לחימום נוזלים לשימוש מרובה ונרחב.

גופי חימום

יש סוגים שונים של גופי חימום המשמשים בתעשייה. בין גופי החימום המוכרים אפשר למצוא גופי חימום גמישים, גופי חימום בהספק קבוע או משתנה, גופי חימום מסיליקון, גופי חימום טבולים וגופי חימום שטוחים ומבודדים. גופי חימום עובדים בדרך כלל במתח חשמלי נמוך או בינוני והם בטוחים להפעלה ולשימוש. בגופי חימום מוטמע בדרך כלל מנגנון לוויסות עצמי, ולכן הם מתאימים לחימום בסביבה המכילה כימיקלים ומאופיינת בקורוזיה. גופי חימום מסיליקון עשויים מאריג פיברגלס המצופה סיליקון. הסיליקון מאפשר גמישות רבה ומתאים למתקנים שמאופיינים במבניות לא אחידה וזקוקים לחימום אחיד. גופי חימום מסיליקון מצטיינים בחימום אחיד. אפשר להתקין או לפרק אותם בקלות. הם פשוטים להתקנה ועמידים גם בפני נוזלים חומציים במיוחד. גופי חימום טבולים מיועדים לחימום נוזלים שונים, ולכן הם עשויים מחומרים העמידים בפני חומרים בסיסיים או חומציים. כדי להתאים את גוף החימום לצורכי המוסד או המפעל, כדאי להתייעץ עם מהנדס חשמל מומחה שיבחן את הצרכים וימליץ על גוף החימום האופטימלי.

כבלי חימום

כבלי חימום בוויסות עצמי הם האמצעי המועדף לחימום חשמלי ברחבי העולם. כבלי החימום משנים את הספק החימום שהם מפיקים כך שיתאים לטמפרטורה המשתנה בסביבתם. הסגסוגת הכימית המקיפה אותם מתרחבת ככל שהטמפרטורה בסביבה יורדת, ובכך מגבירה את תפוקת החום. ככל שהטמפרטורה עולה, הסגסוגת בכבלי החימום מתכווצת ומורידה את תפוקת החום. לכבלי חימום יש הגנה משולשת – מכנית, כימית וחשמלית – והגנה זו מאפשרת מגוון רחב של שימושים בטיחותיים. כבלי חימום משמשים לחימום מכלים, לחימום צנרת או לשמירה על טמפרטורה יציבה.

את כבלי החימום אפשר להתאים בקלות לתנאי הצנרת בסביבה התעשייתית הודות לגמישותם הרבה. אין צורך למדוד אותם ולהכין אותם מראש כדי שיתאימו לצנרת במעמד ההתקנה. שימוש בכבלי חימום חוסך אנרגייה ועלויות חשמל ומאפשר למשתמש לוותר על אמצעי בקרה וחימום נוספים.

חימום חשמלי בטוח בקלות

היכרות מעמיקה עם הרכיבים השונים המאפשרים חימום חשמלי, תאפשר לנו לקבל החלטות מושכלות בבואנו לבחור אמצעי חימום למערכות חשמליות שונות גם בבית וגם בתעשייה. התאמה מיטבית של רכיבי החימום תחסוך בהוצאות אנרגייה ובעלויות חשמל ותאפשר חימום בטוח, יעיל, מהיר בכל מקום ולכל צורך.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

אנשי עסקים מחשב נייד

מחפשים לקנות דירה? רק עם משרד תיווך!

שתפומערכת פורטל זהר.נט בירת המסחר של ישראל נחשבת היום בקו אחד עם ערים כמו ניו-יורק, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *