Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1442842125:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 10783
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מזל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - שתהיה שנה עם מזל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => שתהיה שנה עם מזל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 78
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 2902
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/09/מזל-אהרוני-טייטל974.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => כרמיאל - שתהיה שנה עם מזל
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => שתהיה שנה עם מזל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מזל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

שתהיה שנה עם מזל

שתפו

מה מחכה לנו בשנת תשע”ו? התחזית השנתית של מזל אהרוני, מקימת המרכז הרב-תחומי ללימודי העשרה בעידן החדש, מרצה בכירה ומנחת קבוצות מוסמכת ומפתחת קוד הספירלה

טלה

טליים, השנה הבעל”ט, תטיב אתכם הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית. זוהי שנה משמעותית ביותר בחייכם. אתם לפני פריצה גדולה בתחום הקריירה, האמינו בעצמכם, גם מה שנראה לכם כבלתי אפשרי, הולך להיות אפשרי. מעמדכם במקום העבודה יתבסס, אתם תקודמו ומשכורותיכם תעלנה בהתאם. שנה זו תהיה שנת יציבות כלכלית, אם תדעו לכלכל את צעדיכם בתבונה. מבחינה חברתית, הקסם הבלתי נדלה שלכם יזמן לכם חברים חדשים, פירושו של דבר – יותר בילויים ויותר נסיעות נופש בארץ ובחו”ל. מבחינת הזוגיות, שמרו על הפנינה שלצדכם, לפעמים אתם מותחים את החבל יותר מדי, אם תלמדו לפרגן ולפנק את בן/בת הזוג, גם אתם תצאו נשכרים.

ההמלצה לשנה הקרובה- התרחקו מהימורים ומהשפעות מזיקות של חברים ושל בני משפחה.

שור

שוורים, השנה הבעל”ט, תהיה ברוכה מאוד עבורכם בתחום האהבה, הזוגיות והרחבת המשפחה. בני זוג שיחפשו את הדרך לאושר ימצאו אותה זה לצד זו מחדש. רבים מהפנויים יחליטו להתמסד. זוגות יציבים יחליטו להרחיב את המשפחה. תינוקות רבים ייוולדו השנה לשוורים, יתכנו אפילו לידות של תאומים. מבחינת העיסוק והקריירה, זוהי שנה של הזדמנויות פיננסיות והתחלות חדשות בעבודה, רבים מכם יחליטו לעזוב את מקום העבודה הנוכחי לטובת עסקים פרטיים או לימוד מקצוע אחר. טוב תעשו אם תשקיעו בחינוך ובהשכלה גבוהה, מובטחת לכם הצלחה. רק לקראת סוף השנה תחושו קפיצה משמעותית מבחינה פיננסית.

ההמלצה לשנה הקרובה- הישמרו מפליטות פה קשות ומהחלטות חפוזות בתחום הזוגיות. במקרה של זוגיות בעייתית ובלתי יציבה, הכפילו את המאמצים לשיפור היחסים ולהעמקת האינטימיות, אחרי הכל אתם לא בנויים לפרידות ולגירושין.

תאומים

תאומים, השנה הבעל”ט מבטיחה לכם הצלחה מסחררת בעבודה וקידום משמעותי בקריירה. נראה כי אתם מעצבים את תדמיתכם האישית מחדש, ישנו סיכוי גבוה לקבלת כספים מירושה, פיצויים או הכנסה אחרת. לכן מי מכם החולם על פתיחת עסק עצמאי, טוב יעשה אם יחל בהליכים רק בתחילת האביב, כי המחצית השנייה של השנה טובה לפתיחת עסקים. אחרים עשויים להתחבר לשותפות חדשה ולשפר את מצבם הכלכלי לאין ערוך. בתחום הזוגיות והרומנטיקה, אתם עומדים ליהנות מהזדמנויות של “אהבה בשחקים”. כבר עכשיו אתם נהנים משפע אהבה, כמקבלים וכמעניקים וצפויים לכם רגעים מופלאים גם בהמשך השנה.

ההמלצה לשנה הקרובה- דאגו לבריאותכם, הימנעו מאכילה מופרזת השנה, כלי הדם שלכם רגישים במיוחד. קיימת נטייה לבעיות כרוניות, לכן מומלץ לדבוק בספורט – אל תתעצלו ואל תוותרו לעצמכם!

סרטן

סרטנים, השנה הבעל”ט תזכה אתכם ברעיונות חדשים וליוזמה מקורית בתחומים בהם אתם עוסקים. אתם תזכו להערכה רבה מהממונים עליכם, כתוצאה מכך הביטחון העצמי שלכם ימריא לשמים, והאישיות שלכם תתחזק. יהיו שיבקשו לחפש להם כיוון מקצועי חדש, גם זה אפשרי השנה. דלתות חדשות למימוש עצמי תיפתחנה. לפניכם חלון הזדמנויות רחב בתחום הקריירה. בתחום הזוגיות, לפנויים שבינכם, יימצא קשר חדש, ותיווצרנה הזדמנויות לקשרים יציבים יותר למשך השנים הקרובות. הנשואים ימצאו אוזן קשבת והבנה הדדית. שיהפכו את הזוגיות לתוססת ולרומנטית במיוחד.

ההמלצה לשנה הקרובה- היזהרו מהחלטות שגויות, לפני קבלת החלטה גורלית על עתידכם, עדיף שתתייעצו עם מומחים לדבר, קודם שאתם הורסים גשר כלכלי לטובת האפשרות האחרת. שמרו גם על הנכסים הרגשיים מכל משמר.

אריה

אריות, השנה הבעל”ט תעצים את התא המשפחתי שלכם ותתמוך במיסוד קשרים קיימים. מעכשיו ועד לסוף השנה תרגישו טוב עם מערכות היחסים. מאידך, מי שזקוק לאתגר אינטלקטואלי באהבה ולקשר חדש, רצוי שיהיה נאמן לעצמו, אם הקשר הקיים פשוט “לא עובד”, הגיע הזמן לסיימו. נצלו את הקסם האישי והכריזמה הקיימים בכם בשפע לכיבושים חדשים ולחיזוק מעמדכם בעבודה. השנה הקרובה תאתגר אתכם, אתם תתעלו על עצמכם בהגיית רעיונות ליזמות בעבודה, בעסקים, בשיווק, במכירות, במתן שירות מעולה, בתיווך ובייעוץ עסקי מבריק ויעיל. ההמלצה לשנה הקרובה- מופנית לפנויים שביניכם – היזהרו פן תכניסו ראש בריא למיטה חולה, היינו – אל תתחברו לבני זוג הכבולים רגשית במערכת  יחסים קודמת. נשים פוריות, השנה אתן צפויות להריונות בלתי מתוכננים, היזהרו! מי מהאריות המעוניין במעבר דירה, השנה ייפתח חלון הזדמנויות נהדר לכך.

בתולה

בני מזל בתולה, השנה הבעל”ט בסימן תקשורת והתקשרויות. עמיתים לעבודה יקנאו בכם על יעילותכם ועל קסמכם האישי. תהיו מוקפים בחברים ובידידים, אתם תסייעו לאחרים במציאת בני זוג, ובמצבים דיכאוניים תתמכו בהם. אתם תפרחו ותתמלאו באופטימיות שתחזק את כל הסובבים אתכם. הנשואים שביניכם יגלו פן חדש בקשר שלהם, הם יתחברו ללבם לעומת שנים קודמות שבהן הקשיבו לצליל הביקורת ולשכלתנות. אלמנטים של הכלה, חיבה ורוך יאפפו את הזוגיות שלהם. השנה הקריירה של כל בני המזל תקבל חיזוק מחודש, רבים מכם ישתלבו בעסקים כשותפים. כספי ירושה ועיזבונות יפתיעו אתכם לקראת סוף השנה.

ההמלצה לשנה הקרובה- כזכור, תקשורת היא שם המשחק השנה, שמרו על סודיות וטקטיקה נכונה בהתנהלות שלכם, אל תפתחו את סגור לבכם בפני חברים ואפילו קרובים. מבחינה בריאותית, יכולת הריפוי הנפלאה שלכם תעזור לכם להתגבר על חולשות ועל מכאובים.

מאזניים

בני מזל מאזניים, למרות הפסימיות בתחום הכלכלי ולמרות העליות והירידות בתחום החומר שאפיינו את השנה החולפת, השנה הבעל”ט תפתיע אתכם לטובה ותפצה על האכזבות, היא תעצים את יכולותיכם הכלכליות וכפועל יוצא גם את מצבכם הפיסי והנפשי. נסיעות וקשרים עם חו”ל יהיו השנה מנת חלקכם, רצוי שתלמדו שפה נוספת. מבחינת הזוגיות, רבים יתחתנו השנה או יבססו את נישואיהם. הפנויים שביניכם, ייהנו מהכרויות חדשות במיוחד לקראת האביב. ההמלצה לשנה הקרובה- התכונות שיקבעו את מאזן ההצלחה שלכם השנה הם רצינות, התמדה ודבקות במטרה. הרפיון הוא אם כל חטאת, אל תיכנעו לגחמות הרגע.

עקרב

עקרבים, השנה הבעל”ט תשרה עליכם שלווה, נחת ונינוחות. זו שנה חיובית בתחום העבודה, העסקים והיצירה. יתאפשר לכם לבסס את מעמדכם תוך נחישות ועמידה על עקרונותיכם. אתם תהיו פוריים מאוד מבחינה מחשבתית – יצירתית. רבים מהסטודנטים יתעניינו דווקא בשטח החינוך והערכים. אחרים יתעניינו ביחסים בינלאומיים ובפוליטיקה, יהיו שירבו בנסיעות אם מטעם העבודה ואם מטעמי בילוי. אלה גם אלה יונחו על ידי דחף בלתי נשלט לחוות חוויות ולראות עולם. השנה תכמהו לאהבה ולנתינה. מאושר מי שיהיה בקרבתכם, מפני שהוא יקבל את כול החום, האהבה והפינוק שבעולם.

ההמלצה לשנה הקרובה- אל תאפשרו לרצון הדוחק בכם לחופש להרוס מסגרות שנבנו בעמל רב.

קשת

קשתים, השנה הבעל”ט דינמית ותזזיתית במיוחד אפילו עבורכם. הווה אומר – נסיעות רבות ומפרות יאפיינו את השנה שלכם, שותפויות חדשות ועסקים חובקי עולם, נסיעות רבות לצורך עסקים ואחרות לצורך בילוי, ישיבות עבודה עד לשעות הקטנות של הלילה, ריבוי פרויקטים, יוזמות ורעיונות חדשים להגדלת העסק. ובתוך כל זה גם מפגשים עם חברים חדשים וישנים, חתונות, פגישות רומנטיות ואולי אפילו פרידות כואבות. כפי הנראה תהיו עסוקים מאוד השנה.  קשתים יקרים, השנה תעברו שינויים בחיי הזוגיות שלכם, יהיו שיפליגו באיים של תשוקה וייהנו מחדוות האהבה, ואחרים שחיו במערכת שמרנית וסגורה, ינסו לפרוץ ולהישלף מתוכה.

ההמלצה לשנה הקרובה- השנה עליכם להיות זהירים, אתם עלולים להתפתות לפזר כספים יותר מאשר בשנים קודמות, להפגין את אהבתכם בשילוב עם ממון, לבזבז כסף באופן מוגזם על מנת להגיע ללבו של האדם האהוב, בניסיון להראות כמה הוא יקר ללבכם. לצערי, שנה זו עלולה ללמד אתכם שאהבה אין קונים בכסף, ושפזרנות מסוג זה מרחיקה אהבה, יותר מאשר מקרבת.

גדי

גדיים, השנה הבעל”ט תתמוך בכם במידה רבה בתחום העבודה, הפרנסה והמשפחה. נראה כי השנה לא יהיה גבול לשאיפותיכם להצלחה ולהתעשרות. אתם כמו טיל שלוח מונחה מטרה. ואכן- “יגעת ומצאת האמן”! זו תהיה שנת התעשרות, אמנם איטית ומדודה,  אך הישגיכם יהיו רבים בתחום הקריירה. בתחום הזוגיות, אם אתם רוצים להתחתן, זה הזמן הטוב ביותר לעשות את הצעד הזה. שנה נפלאה מצפה לזוגות הנשואים, האהבה תתחזק וכמוה הקשר החברי והאינטימי. מבחינה חברתית, אתם עתידים לשנות את המעגלים החברתיים שלכם, התדמית שלכם תהפוך ליוקרתית יותר, תקרינו אצילות נפש וחוכמה.

ההמלצה לשנה הקרובה- היו מתונים בהוצאותיכם, אל תאפשרו להצלחה לסנוור את עיניכם, שימרו על כספכם, שהושג בעמל ויזע, לימים קשים.

דלי

דליים, השנה הבעל”ט תפצה אתכם על כל החודשים הקשים שהעיבו על חייכם בשנה החולפת. השנה תהיו נלהבים ואופטימיים, תצאו מהמרה השחורה, מהדיכאונות ומהפסיביות שאפיינו אתכם בחודשים הקודמים. אתם תעזו לקחת על עצמכם משימות ביצוע ופרויקטים חדשים ותעמדו בהם בהצלחה רבה. אלה ביניכם המחפשים עדיין עבודה, מוטב שישלחו קורות חיים ממש לאחר החגים. אם תעשו כן, ההצלחה מובטחת, הם ייווכחו לדעת, כי זה היה פרק הזמן הטוב ביותר למציאת עבודה. מבחינת הזוגיות, בחלקכם קיים דחף לשנות דפוסי חשיבה, העלולים להביא אותם לידי החלטות חיוביות, לצד החלטות קשות. חלק מכם יתגרש או שיוביל לעבר מהלך שכזה, אם כי תמיד עדיפה האופציה לשלום בית ולחזרה למסלול רומנטי ומפויס. לפנויים שבינכם צפויה שנה של התאהבויות קצרות עד שיחליטו להתמסד באמת. לזוגות הנשואים, זו שנת הריונות והולדת ילדים. (בעיקר, בנים)

ההמלצה לשנה הקרובה- דליים, אתם מלאים ברעיונות כרימון, לפעמים אתם שטים על גלי הפנטזיה ומאבדים את האחיזה במציאות. על כן בכל הקשור בהשקעות כספיות רצוי שתיעזרו ביועצים פיננסים ואל תסתמכו על תחושות הבטן.

דגים

דגים, השנה הבעל”ט תביא לכם חדשות טובות בתחום העבודה, הלימודים והזוגיות. בתחום המקצועי, נראה כי השנה תעבדו קשה, פרויקטים רבים ייערמו על שולחנכם, אולם העבודה הקשה תניב גם תוצאות מצוינות, ויהיו לכם יותר מקורות ההכנסה מאשר בעבר. רבים מכם יעברו השנה טרנספורמציה באישיות, היינו- יתחזקו באופן רוחני. יהיו שיחזרו בתשובה או שיעסקו בקבלה. זו שנה פורייה גם למובטלים שביניכם. מי שעד כה לא מצא עבודה שהתאימה לאישיותו, סביר להניח שיגלה אפיקים חדשים שיקסימו אותו. למעורבים בפוליטיקה תהיינה תוצאות טובות. לתלמידים ולסטודנטים יש סיכוי טוב מאוד להצלחה בבחינות ובראיונות עבודה. ולכל זוגות האוהבים, מי שבא באהבה, החיים מחייכים אליו חזרה.

ההמלצה לשנה הקרובה- בכל הזדמנות ופנאי השקיעו בבני משפחתכם, זמן איכות עם ילדיכם, יבנה את אישיותם ואת ביטחונם העצמי.

בברכת שנה טובה, מזל אהרוני

© כל הזכויות לתחזית השנתית שמורות למזל אהרוני ומוגנים בזכויות יוצרים

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *