תוצאת בדיקת קורונה של ראש העיר. שלילי זה החיובי החדש

תוצאה שלילית לבדיקת הקורונה של ראש העיר

שתפו

הבדיקות שעברו ראש העיר ורל״שו אלי שדה חזרו שליליות. השניים ועוד8 עובדי עירייה ישארו בבידוד ביתי בימים הבאים בעקבות חשיפה לחולה קורונה תושב העיר

מאת גיל דובריש
בדיקת הקורונה שעבר אתמול (רביעי) ראש העיר משה קונינסקי עברה בשלום והתוצאה שהתקבלה היא שלילית. כך גם תוצאות הבדיקה שעבר ראש לשכתו וראש מינהלי התרבות, הדוברות והשיווק, אלי שדה. המשמעות היא שהשניים לא נדבקו במחלת הקורונה. עם זאת, ראש העיר וראש לשכתו, שנמצאים לבידוד ביתי לאחר שנחשפו ביום ראשון לחולה קורונה מאומת, תושב כרמיאל. ידיעה בלעדית על כך פורסמה בפורטל זהר.נט. ישארו בבידוד במהלך הימים הבאים. כמו כן נשלחו לבידוד ביתי שמונה עובדי עירייה נוספים.
ראש העיר פירסם הבוקר (חמישי) בדף הפייסבוק שלו הודעה לתושבים ובה הודה להם על השיחות וההודעות ששלחו לו עם היוודע חשיפתו לחולה קורונה. קונינסקי ציין כי ״ביום ראשון הגיע לפגישות בעירייה וביניהן גם בלשכתי תושב העיר שאובחן למחרת הביקור בעירייה כחולה מאומת בקורונה, לאור זאת, ולמרות שפגישתנו הייתה קצרה וישבנו במרחק של כ-4 מטרים האחד מהשני כשאנו עוטים מסכות החלטתי להודיע למשרד הבריאות ולהיכנס לבידוד עצמי.
לאחר שביצענו חקירה על מסלול דרכו של האדם בעירייה הנחנו עוד 8 עובדים להיכנס לבידוד ביתי למען הזהירות״.
״זו התקופה וזו המציאות שעלינו להסתגל אליה עד מציאת חיסון שיחזיר את המצב לשגרה אליה אנחנו כה מתגעגעים.עד לפני כשבועיים לא היו בכרמיאל חולים פעילים, לצערי היום יש 5 כאלה ועוד כ-40 מתושבי העיר נמצאים בביתם בבידוד לשם הזהירות (ביניהם אני ועוד 8 עובדי עירייה)״ הוסיף קונינסקי והדגיש: ״…אני פונה אליכם תושבים יקרים בבקשה להפגין אחריות ולשמור על ההנחיות – הקפידו על שמירת מרחק של 2 מטר לפחות בין אדם לאדם, הקפידו על חבישת מסכות, הקפידו על היגיינה ושטיפת הידיים – רק כך בהפגנת זהירות ואחריות אישית נוכל לעבור את התקופה בשלום ולשמור על רצף תפקודי של הכלכלה בכרמיאל״.
ראש העיר מסר בתשובה לפנייתנו בהומור, כי קיווה לקבל תוצאה שלילית: ״אף פעם לא קיבלתי שלילי! אבל שלילי בבדיקה זה החיובי החדש״…
לפי משרד הבריאות יש כיום 6 חולים פעילים מאומתים מכרמיאל, אולם מבירור שערכנו, ככול הנראה רק שניים מהם מתגוררים בעיר וארבעה נוספים כתובתם רשומה בעיר אך אינם מתגוררים בה.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *