Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1506582242:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 154
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 1.10.2017-7.10.2017

שתפו

טלה

השבוע יתכנו ויכוחים עם בני משפחה על רקע כספי, השתדלו לא לפלוט אמירות הרות גורל שיעמידו אתכם מול שוקת שבורה שאין ממנה חזרה. עם כל זאת עדיין הקסם האישי שלכם מושך אלכם כמגנט מכרים חדשים. בין השאר אנשים המגלים צרות עין להצלחתכם וליצירתיות שלכם. השתדלו לזהותם והתרחקו מהם כמאש.  ככל שתגביהו עוף, כך גם ילכו וירבו אלה המקנאים בכם. נראה כי זהו גורלם של מצליחנים. בזוגיות מסתמן שבוע של פינוקים הדדיים ועדנה. שימרו על חפציכם האישיים, השבוע יתכן שתאבדו או תשכחו חפצים במקומות ציבוריים. 

שור

השבוע רצוי להימנע מהנטייה לשתף אחרים ברגשותיכם ובתחושותיכם, לפעמים אתם נוטים להעיק, מבלי משים, על קרוביכם בגלל הצורך שלכם בתמיכה רגשית. יחס הסביבה אליכם לא מעודד ולא מפרגן לכם מספיק. בחלק מהמקרים, למרות השקיפות שלכם, אין קוראים אתכם ואת כוונותיכם נכון. אתם משדרים קשיחות כשבתוך תוככם אתם רגישים כציפור אבודה, רצוי להמשיך בדרך זו ולא למהר לחשוף את חולשותיכם, כיוון שרוצים אתכם חזקים. בתחום הזוגיות הקשרים הקיימים מתהדקים, קשרים חדשים לא יתפתחו בשבועות הקרובים. בתקופה הקרובה היצירתיות שלכם תפרוץ גבולות. הן בתחום טיפוח  הבית והן בתחום הרוחני, המוכשרים שביניכם יוכלו סוף סוף לממש חלום ישן ולהתחיל במלאכת כתיבת הספר.   

תאומים

נראה כנתק ממושך מקרוב משפחה מטריד אתכם ומפריע לשגרת חייכם. למרבה הצער, השכלתנות שלכם עומדת לכם לרועץ. נסו לפעול עפ"י הרגש ופחות עפ"י השכל, גם אינכם מאפשרים למי מקרוביכם לעזור ולגשר. חבל, שיחה גלויה תוכל בהחלט לקרב בין הלבבות ולאחות קרעים. אתם שרויים בהתלבטות בין הצרכים האישיים שלכם לבין התחייבויות חיצוניות. מישהו מנסה לעזור לכם, אבל ללא שיתוף פעולה מצידכם שום דבר לא יתקדם. בתחום העבודה מסתמנת עייפות , דחו הצידה כל תחושת דכדוך ודיכאון, נצלו את הימים המתקרבים לטובה כדי לנפוש ולנקות את הראש, תחושתכם הכללית צפויה להשתפר.


סרטן

שבוע מתוח במיוחד בתחום העבודה, השתדלו לפרוק את המתח המצטבר בפעילות גופנית. צאו לטיול משפחתי בחיק הטבע, הזמינו חברים הביתה, הרגשתכם תשתפר עם הנתינה הפילנטרופית שאתם כה טובים בה. המשיכו בכיוון החיובי בו אתם הולכים בנתינה ובעזרה לאחרים ואין סיבה שלא תצליחו. השתדלו לא להיכנס למערבולות החיים בגלל עמידה על עקרונות נוקשים. אתם עלולים להפסיד סכום כסף בגלל עקרון כלשהו. זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל, עליכם ללמוד להדק את החגורה. היו זהירים בדרכים. קיים סיכוי גדול יותר לבעיה כלשהי הקשורה ברכב. היכנסו למוסך הקרוב ובדקו את תקינות רכבכם.

אריה

השבוע נראה כי אתם במערבולת רגשית. חששות, דאגות ופחדים לבני המשפחה ובמקום העבודה. הסירו כל דאגה מלבכם, העניינים מסתדרים טוב יותר כששומרים על קור רוח. זכרו שעליכם להפגין כוח, ביטחון והצלחה, זאת מצפים מכם. היזהרו ממלכודות ומחברים קרובים שלא תמיד מפרגנים ליכולות ולהישגים שלכם, מישהו ישמח בנפילתכם. בעבודה יתכנו פרויקטים חדשים של משקיעים מחו"ל, אתם צפויים למפגשים ולישיבות מתישות עמוק לתוך הלילה, לכן כעת רצוי להאט את הקצב, להרבות במנוחה ובניקוי הראש, שבוע זה נפלא לכך. טיול משפחתי יעודד את נפשכם הדוויה.

בתולה

השבוע רצוי לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע לענייני המשפחה, שקיפות יתר עלולה להזיק, במיוחד כשהאנשים סביבכם אינם מפרגנים לכם. כדאי לשמור בסודיות את המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את הקלפים. לימדו לקבל ביקורת בונה מצד בני המשפחה החפצים בטובתכם, ביקורת אינה בהכרח אות לפרוץ "מלחמה", עליכם ללמוד לנהל משא ומתן מבלי להתלקח ולשבור את הכלים. והנה דווקא בתחום הזוגיות השבוע יאיר פניו אליכם. השבוע יעבור בנועם ובשלווה.

מאזנים

יחסי חברות עם מספר אנשים ממכריכם עלולים לגרום לכם לתחושת כובד ומחנק, אעפי"כ גלו סובלנות ואל תמהרו לנתק מהם את הקשר. רצוי ללמוד להכיל את האחר ובמיוחד את אלו המכונים בפיכם "חברים", אם אינכם מסוגלים לכך, סימן שאינכם חברי אמת.  יתכן שתחושות אלה הן תוצאה של עייפות כללית של החודשים האחרונים, עייפות פיזית ונפשית, שתוצאתה רגישות יתר, נסו לנוח, לנפוש, לעסוק בפעילות ספורטיבית, אפילו התעמקות  בספר טוב, תועיל לכם.  בתחום הרומנטי היחסים די מקרטעים, קחו פסק זמן לחשיבה פרודוקטיבית מתקנת.

עקרב

פעילות התנדבותית לקהילה תועיל לכם, ובמיוחד תעמיד את האגו שלכם תחת אור הזרקורים. התנדבות לקהילה תכניס התלהבות לחייכם, ותדליק את האור בעיניכם. אתם זקוקים לפעילות מלהיבה כאוויר לנשימה. מה גם תוכלו בהזדמנות זו להתוודע לאנשים חדשים שיזינו את הרוחניות שלכם. נראה, שדווקא העיסוק בנושאים רוחניים מתאים לצרכים הנפשיים שלכם בחודשים הקרובים. בתחום הזוגיות הקשרים מעמיקים והנה סוף סוף אתם נהנים מקשרים הבנויים על הבנה ועל התחשבות הדדית.    

קשת

לשון מתרפסת ומעט יותר טאקטית תסייע לכם בקידום האינטרסים שלכם בעבודה, גישה סבלנית יותר עשויה להביס  מתחרים, הניחו להם לחשוב כאילו הם שולטים בעניינים. ימים אלה חשובים מאוד לקריירה שלכם, היו זהירים עם היד על הדופק ופחות אופטימיים. אופטימיות יתר עלולה להיות גורם שיזיק לשיפוט האובייקטיבי שלכם. בתחום הזוגיות אתם שבעי רצון וההתקדמות ביחסים מתאימה בהחלט לקצב שהכתבתם, אל תמהרו לשום מקום בטרם עת. יחד עם זאת היזהרו מרכושנות יתר כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. בקרב זוגות נשואים קיימת קרבה אינטימית מחודשת.

גדי

השבוע קיימת נטייה לויכוחים וחיכוכים על רקע אי הבנות ותקשורת בין אישית לקויה, תנו צ'אנס לשלום, היו קשובים והטו אוזן לדברי האחר בטרם תפסלו את דבריו על הסף, עליכם לסגל גישה יותר גמישה וסלחנית גם אם נדמה לכם שהדברים אותם אתם שומעים משוללי כל היגיון. בתחום הרומנטיאתם עתידים ליהנות מתקופת רוגע, נינוחות ופינוק מצד בני/ בנות הזוג. לפנויים צפויים מפגשים ספונטניים מרגשים ומבטיחים. ניכרת בכם עייפות רבה, נצלו את הימים הבאים למנוחה ובעיקר הקפידו על תזונה מאוזנת ונכונה.   

דלי

השבוע בסימן ילדים וילודה, זוגות רבים יחשבו על הרחבת המשפחה, הפנויים יעמיקו את הקשר עד קביעת מועד לחתונה, ובכלל כל נושא הקשור לבית ולמשפחה יעסיק השבוע את בני מזל דלי. הרבה קורה סביב ביתכם. לפנויים תהיינה הזדמנויות למפגשים בביתם של חברים או אף בביתם עלול להיווצר קשר בעל אופי מפתיע. בעבודה אתם משקיעים את מיטבכם מתוך כוונה לעשות למען עתיד מבטיח יותר. ואמנם ההזדמנויות לקידום לא תאחרנה לבוא. בתקופה הקרובה מומלץ להימנע ממכירת/ קניית נכס, אין זה הזמן המתאים להשקעות פיננסיות.

דגים

השבוע רבים מבני מזל דגים יחושו צורך לטעת יתד בתחום המשפחה ומיסוד הקשר עם בחיר/בחירת לבם. זו תקופה רומנטית ואין יפה ממנה ל"רכישת טבעת" . הימים – ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתכניות רציניות משותפות. אל תהססו, אומנם מצב הרוח שלכם שפוף כמעה, כיוון שרמת הציפיות שלכם מעצמכם גבוהה מאוד, והביקורת העצמית שלכם קשה מעבר לפרופורציות, אתם פשוט מקשים על עצמכם, אם תעזו לדחוק הצידה את הביקורת שלכם, תיהנו מתקופת עדנה ומימוש החלומות. בעבודה צפוי לכם שבוע אינטנסיבי ומתיש, גם הוא יחלוף, אל דאגה, בהמשך העומס יתמוסס

שבוע נפלא לכולנו,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *