Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1510225183:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 61
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 180
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 12.11.2017-18.11.2017

שתפו

טלה

זמן שבו תחושו מאוששים יותר, אין ספק, שהמפגשים עם בני המשפחה והחברים האהובים במהלך השבוע הועילו לכם. אתם מתרגשים לקראת הבאות, וצפויים להתבשר בבשורה משמחת בתחום העבודה, לאחר חודשים מייגעים של ראיונות וכתותי רגלים, יתכן ותעגנו סוף סוף בחוף מבטחים ותקבלו את המשרה שכה ייחלתם לה. ברור מאליו שבשורה משמחת זו תוריד את מפלס המתח והחרדה שחשתם לאחרונה. מכאן ואילך ידיכם תהיינה מלאות בעבודה ובהכנה לקראת הג'וב החדש. בתחום הרומנטי הזוגיות במיטבה.

שור

השבוע אתם חוזרים סוף סוף לשגרה האהובה עליכם. אתם מתחזקים וחוזרים לדחוף. הקריירה שלכם תובענית מאוד ולכן כל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה, למרות זאת ואולי בעקבות זאת אתם מוערכים ומתוגמלים בהתאם. מפגשים מעניינים צפויים לפנויים בני מזל שור, המעוניינים במיסוד הקשר הקיים טוב יעשו אם יזדרזו לעשות זאת עד סוף החודש

תאומים

השבוע אתם נכנסים לתקופה סוערת מבחינה רגשית, יתכנו מפגשים רומנטיים מרטיטי לב, אפילו הצעות נישואין לפנויים. בקשרים קיימים היו  זהירים לא לפגוע מבלי משים בבני הזוג האוהבים והדואגים לכם. רצוי להשקיע מאמצים לזוגיות מענגת.  בעבודה אתם משקיעים מאמצים רבים כדי להוכיח את כישרונכם ואת יכולותיכם. אל דאגה, מאמציכם יישאו פרי, אתם צפויים לקידום מהר יותר מכפי שחשבתם.   ביחסים עם ילדיכם ניתן לומר עליכם, כי אהבתכם חונקת ומסרסת כל ניסיון לעצמאות

סרטן

השבוע מצב הרוח מרומם, אתם אופטימיים ומלאי אנרגיות חיוביות. ביחסים עם ילדיכם ניתן לומר עליכם, כי אהבתכם מעט מעכבת כל ניסיון לעצמאות, אומנם אתם הורים למופת, אוהבים ודואגים לשלום ילדיכם ולרווחתם, אולם אהבה זו מגוננת מדי ואינה מאפשרת להם לקנות את ההתנסותקשה או טובה ככל שתהיההחיונית לצמיחתם. עליכם ללמוד להרפות ולשחרר מעט את ה"חבל" לטובת טיפוח אישיותם, בריאות נפשם ועצמאותם.

אריה

השבוע אתם במיטבכם, אתם מתקדמים לקראת תקופה משמחת ומלאת אירועים חיוביים, בריאותכם טובה ואתם מאוששים, זה הזמן לממש פרויקט חשוב שדחיתם מחוסר תקציב, נסו להלהיב מכרים וידידים לצורך מימון ויזמות. תחום האהבה והזוגיות נזנח לאחרונה וחבל ! הבדידות תכריע בסופו של דבר את הכף ותיאלצו להתפשר, דבר שאינו תואם את אופייכם בדר"כ.    

בתולה

השבוע תראו עדנה ונועם בתחום הזוגיות והאהבה. היחסים עם בן הזוג יתאפיינו בעומק רגשי וביכולת הכלה. הפנויים ייהנו ממפגשים חברתיים מלהיבים. בתחום העבודה עדיין די קשה לכם, נראה, כי אינכם ממש מרוצים מהתפקיד שאתם ממלאים, התחושה הכללית היא שאינכם ממצים את היכולות ואת הכישרונות שלכם. המתינו בסבלנות עוד תזדמן לכם שעת הכושר להוכיח את עצמכם ולהשתדרג.       

מאזנים

השבוע תוצע לכם הזדמנות מקצועית מפתה, רצוי לבדוק ברצינות את ההצעה שעשויה בהחלט להיות עליית מדרגה בעתידכם המקצועי. בתחום הזוגיות המצב יותר משפיר, זה שבוע של חיזורים, הפנויים עשויים לפגוש בימים הבאים את אהבת חייהם, אחרים יוכלו למסד את הקשרים הקיימים, פשוט הגיע הזמן.  האווירה סביבכם משתנה לטובה תרגישו שאתם שבים לעצמכם, המרץ והאנרגיה מתחדשים.  

עקרב

השבוע נראה, כי עקב השינוי בנסיבות, ישתנו גם התוכניות שלכם, על כך אומרכל עכבא לטובה  אל תתאכזבו, עוד יתאפשר לכם לממש בעתיד את שנדחה היום. בקרוב צפויה לכם נסיעת עסקים לחו"ל, אל תדחוה על הסף. חרף הקושי הכרוך בריחוק מהמשפחה, הנסיעה תקדם את הקריירה שלכם, ועמה הרווח הכלכלי. עליכם ללמוד לגלות נחישות וביטחון כלפי אנשים הכפופים לכם מבלי לחשוש מפני הביקורת שלהם כלפיכם.   

קשת

השבוע אתם נינוחים ומוכנים למאמץ מחודש בתחום העבודה. צפויים מפגשים עסקיים רבים הקשורים בהעמדת הפרויקט החדש, אתם תידרשו למספר רפרזנטציות, קבלו זאת ברוח טובה, הרי ככלות הכל אתם מעוניינים בהצלחת המיזם. במישור הרגשי אתם בשלים לקשר רומנטי חדש. לפנויים צפויה תקופה מיוחדת, אתם צפויים למפגשים רומנטיים מרתקים, אל תמהרו להסיק מסקנות לגבי ההמשך, רצוי לבחון את היחסים בחון היטב טרם תקבלו החלטות הקשורות ללב.     

גדי

השבוע "תפצו" על ימי "הבטלה" ותירתמו למאמץ גבוה בעבודה,  קשר טוב שיצרתם עם מישהו במקום העבודה יוכל לסייע לכם מאוד ולעזור לכם לראות את המצב באופן אחר. דברים שלא היו מובנים לכם יתבהרו פתאום, במיוחד בנוגע ליחסי אנוש במקום העבודה. בתחום האהבה והזוגיות נראה שההתלהבות שלכם שככה, זכרו שגם אתם חייבים להשקיע בזוגיות לצורך הצלחת המערכת, דרושים שניים לטנגו.

דלי

בימים הבאים קיימת בכם רגישות רבה ומתח בכל הקשור ליחסים במקום העבודה, נסו לשמור על קור רוח והימנעו מעימותים עם הממונים עליכם, רצוי להטות אוזן לעצות חבריכם ולהימנע מעקשנויות וממשחקי אגו. בתחום הזוגיות אתם בשלים למיסוד הקשר. בעלי משפחה ימצאו את הדרך לקירוב הלבבות עם בן הזוג ולתקשורת טובה עם בני הדור הצעיר.

דגים

קשה לכם לקבל את הצורך להתאים את עצמכם לציפיותיהם של אחרים, אולם השבוע תלמדו לעשות כן לטובת הקריירה שלכם. עסקה שעמדה על הפרק עלולה שלא להביא לתוצאות להן קיוויתם, ייתכן שבמקום זאת תעלה הזדמנות אחרת ואולי מוצלחת יותר. בתחום הזוגיות חלה התקרבות. תנו לרגשות שלכם לפרוץ החוצה בדרכים מילוליות ואחרות, אל תתביישו לחזר במלוא הכוח כדי לזכות באהבת מושא אהבתכם. שיקלו אפשרות לטיול רומנטי לאחד האיים הקסומים, השמש, החול והים יהוו רקע רומנטי מושלם להשגת מטרתכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *