Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1644763758:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 58
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 589
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.2.2022-19.2.2022

שתפו
מזל אהרוני

הבעלים של מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

טליים, השבוע  עליכם לפקוח עיניים, להתעורר ולטפל  בנושא שהדחקתם זמן רב, פשוט פחדתם לגעת בו פן תיפתח תיבת פנדורה. אין ברירה, עליכם להתעמת עם הנושא אחת ולתמיד כדי למצוא רגיעה ונוחם.  ניתנת לכם הזדמנות להוציא לפועל תוכניות מגירה שהיו קבורות עמוק בתודעתכם ולא העזתם לפעול למענן. הזמן מתאים כיוון שהתבהרה התמונה לגבי עתידכם. הטיפ השבועי: עימדו על שלכם ואל תאפשרו לאחרים לשנות את החלטתכם.

שור

שוורים, השבוע עליכם להיות מפוקסים וערניים, זה אחד מהשבועות ההם שבו עליכם לגלות אחריות מכסימאלית למחויבויות שלכם. החיים דורשים מכם עכשיו כסוי להבטחות שלכם לעולם ולעצמכם, במיוחד עליכם לשים לב להוצאותיכם ולחשב את מצבכם הכלכלי האמיתי, כדי שלא תסתבכו בחובות. בד בבד עליכם למצוא את הזמן למנוחה ולרגיעה. הטיפ השבועי: קחו פסק זמן, שימו את הדאגות בצד, ונסו ליהנות מהדברים הקטנים שהחיים מזמנים לכם.

תאומים

תאומים, השבוע מצב הרוח קרבי, אתם נסערים לפעמים ללא סיבה ברורה הנראית לעין, לכן יכולת השיפוט שלכם בראיית החיים יכולה להיות שגויה. אל תמהרו להסיק מסקנות לגבי טיב היחסים שלכם עם חבריכם ולשפוט את התנהגותם ויחסם אליכם,  הטיפ השבועיכגודל הציפיות כן גודל האכזבות, התנהגו עפ"י הכלל הידוע, "אם אין אני לי, מי לי?" סמכו פחות על האחרים. זה הזמן לממש תוכניות שעדיין לא עשיתם כיוון שייתכן ובהמשך תאלצו לסטות מהן בגלל נסיבות חדשות שיוצרו.

סרטן

סרטנים, שבוע של עומסים פיזיים, רגשיים ושכליים. קיים בכם רצון בלתי מוסבר לפרוץ גבולות, להשתחרר ממקובעויות, לפתוח ערוצי חשיבה חדשים ומקוריים עם העולם ולצאת לחופשי מעקרונות שחנקו אתכם. לפתוח דף חדש בתחום הזוגיות והאהבה. הטיפ השבועי: רצוי להתעלם  מביקורת הנמתחת עליכם ולשדרג תדמית אישית ומקצועית. נסו להתמקד ביוזמה אישית חדשה ועמה לשעוט קדימה.

אריה

אריות, מצפה לכם שבוע של פרידה/סיום ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות, מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים (בכל התחומים). תהליך זה שתעברו ילווה בעצבנות ובחוסר שקט. השתדלו לשמור על המהלכים שלכם בדיסקרטיות רבה. עשו צעדים מדודים ושקולים, אחרי הכל אתם פועלים למען שינוי דרמטי בחייכם. הטיפ השבועי: צאו לטיולים רגליים כדי לרענן את החשיבה ולגבש רעיונות.

בתולה

בתולים ובתולות, לאחרונה עברתם חוויות קשות שהותירו את נשמתכם פצועה ופגועה. מעז יצא מתוק. הקשיים הובילו לבגרות מחשבתית ולתובנות חדשות, ההבנה שרק אתם אחראים לגורלכם תוכל להביאכם לעשייה אקטיבית יותר להשבחת יחסיכם עם הסובבים ובעיקר עם בני/בנות הזוג. הטיפ השבועיהמשיכו להקשיב לאינטואיציות שלכם ולפעול בדרך אותה בחרתם.

מאזנים

השבוע תבלו את מרבית זמנכם בבית בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. עליכם גם לפתור בעיות הקשורות לאדמיניסטרציה ולרשויות. אמנם המחויבות שלכם לבית גבוהה, נסו למצוא משהו מרתק ומעניין לעצמכם. הטיפ השבועי אל תוותרו על רצונות ועל חלומות אישים. זוגות נשואים יחשבו השבוע על הרחבת המשפחה.

עקרב

עקרבים, שבוע חיובי ניצב בפתח. מסתמן שיפור כלכלי והתייצבות במצב הכללי. עננת הדאגה שאפפה אתכם לאחרונה הולכת ומתפוגגת. גם מערכת היחסים המעורערת בבית מתנהלת כעת על מי מנוחות, נראה, כי השגרה הברוכה מתחילה לתת את אותותיה ואתם רגועים יותר. מעבר דירה או שיפוץ ועיסוק שקשור במקום המגורים עולים השבוע  על הפרק. הטיפ השבועי: אל תמהרו "לחגוג" בנושא הבית המתינו לשנה הבאה.   

קשת

קשתים, השבוע אתם מקסימים ואטרקטיביים במיוחד. אתם יצירתיים מאוד דווקא בעתות משבר ולחץ, ומוערכים מאוד על כך בעבודה ובקרב חברים. יתכן שתוצע לכם הצעת שותפות עסקית, אל תמהרו לחפון בשתי ידיים את המוגש לכם, חישבו על ההצעה היטב בטרם תחליטו. לאחרונה, אולי בהשפעת ה, אתם מגלים נטייה לביתיות, אתם מעדיפים בילויים ביתיים בחיק המשפחה על פני התרוצצות בין לבין. גם זו לטובה. הטיפ השבועי: סובלנות, רכות והקשבה עדיפות על פני עיקשות והתבצרות בדעות בעת התדיינויות

גדי

גדיים, השבוע התחום הזוגי לא יסב לכם נחת, טלטלות רגשיות יצרו בכם סימני שאלה באשר להמשך הקשר. יתכן שהעימות יהיה בעיקר על רקע המצב הכלכלי הקשה, גם האפרוריות וחוסר חדוות החיים עושים את שלהם. גלו סבלנות ואל תשברו את הכלים, שיחה טובה בגובה העיניים תבהיר את המצב לאשורו ותזמין הבנה והפנמה של הצד השני. הטיפ השבועי: התמדה ונחישות יובילו לשיקום היחסים.

דלי

דליים, השבוע יושם הדגש על הצורך להתייעל ולהתארגן כספית וכלכלית. יהא עליכם לפעול באופן חכם וממוקד. שתפו את בני הבית בתכנון ובחשיבה על הדרכים לחיסכון כלכלי ולצמצום בהוצאות.  שימו לב! השבוע התקשורת המילולית שלכם בשיאה, תוכלו לפתוח דלתות שנטרקו בעבר בפניכם (בעיקר מול הרשויות). הטיפ השבועי: לימדו ליהנות מהדברים הקטנים שבחייכם.

דגים

דגים, השבוע אינכם רגועים במיוחד, יתכן כי אתם עייפים, שחוקים ומרוטים מהאינטנסיביות בעבודה בחודשים האחרונים. כדאי להאט את הקצב ולהקדיש זמן למנוחה ולבילוי. נסו למצוא דרכים להירגע, כיוון שהכעסים עלולים להשפיע על בריאותכם. אחד מילדיכם זקוק לתמיכתכם ולהכוונתכם, עליכם  להתפנות יותר כדי להקדיש את מלוא תשומת הלב לבני המשפחה. הטיפ השבועי: בזוגיות אין מקום לכיפופי ידיים ולמלחמת מוחות, נסו לפרגן באופן יומיומי וקבוע לבן/ בת הזוג.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *