Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1525938472:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2018/03/zodiak-1791803_960_720-copy.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.5.2018-19.5.2018
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => אתר זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.5.2018-19.5.2018 | הורוסקופ כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 111
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.5.2018-19.5.2018 | הורוסקופ כרמיאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.5.2018-19.5.2018
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => אתר זהר הצפון
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.5.2018-19.5.2018

שתפו

טלה

טליים, השבוע  סוף סוף תיאותו לפתוח את סגור לבכם ולהודות בפני חבר קרוב על הבדידות החזקה שאתם חווים. אתם תרשו לעצמכם לדבר בגילוי לב ולשתף אותו במה שעבר עליכם. למרות החששות מפני ניצול גילוי הלב הנדיר, אתם מרגישים שזה הדבר הנכון לעשות. התגובה האוהדת תחזק אתכם. בעבודה ההתנהלות שלכם גובלת באפתיה, נדמה כאילו אתם מצפים שהעניינים יתנהלו מעצמם. הטיפ השבועירצוי שתתעשתו ומהר כדי "לא להעיר אריות מרבצם".

שור

שוורים, לפניכם שבוע מתוח, יתכן קלקול במערכות יחסים בגלל חוסר הסבלנות שלכם. אתם מפתיעים את קרוביכם ואפילו את עצמכם בגילויי האסרטיביות שלכם. נראה כי מערכת העצבים שלכם מגיעה לקיצה, אתם חייבים שינוי אווירה ובעיקר מנוחה. אם חשבתם על נסיעה לחו"ל, זה הזמן. בעבודה אתם חשים עוינות מסוימת, עליכם להבין שזה התשקיף לאווירה הכללית אותה אתם מקרינים. הטיפ השבועיהשתדלו לא להפגין כלפי חוץ את שאתם חשים בפנים. 

תאומים

תאומים, השבוע סף החרדה יורד. כנראה כי המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעתם בשבועות האחרונים נותן בכם את אותותיו. אל חשש המצב זמני, סכום כסף שחיכיתם לו ייכנס סוף סוף לחשבון הבנק שלכם וימתן כמעה את המצב העגום. בד בבד רצוי באמת להדק כעת את החגורה ולא להשתולל עם כרטיס האשראי. הטיפ השבועי רצוי לבטל את כרטיסי האשראי בשנה הקרובה וללמוד "לעבוד" רק באמצעות מזומנים, כך תשלטו על הוצאותיכם.

סרטן

סרטנים, השבוע  צפויות חדשות משמחות, הקשורות לבן משפחה השוהה תקופה ארוכה בחו"ל.  אדם קרוב זקוק לייעוץ ולתשומת לב בעניין הקשור לעבודה. הגישו לו את הסיוע הנדרש ואל תהססו לקבל החלטות חריגות בתנאי שהן משרתות את האינטרסים האישיים שלכם. עניינים כספיים מעסיקים אתכם בימים אלה ופוגמים כמעה במצב רוחכם. הטיפ השבועירצוי שתפגינו את רגשותיכם כלפי האוהבים אתכם.

אריה

אריות, השבוע אתם ניצבים על סף פריצת דרך מקצועית. אל תוותרו למרות הקשיים. התמקדו בצדדים החיוביים והזכירו לעצמכם שאתם ראויים ושיש לכם מה להציע בתחום הרלוונטי. תיתכנה גם הצעות עבודה חדשות, זה נתון לשיקולכם, צפויה לכם הצלחה בכל מקום עבודה שתשתבצו בו בגלל האיכויות שלכם. המצב הכלכלי עדיין אינו מצדיק את הבזבוז והפזרנות שלכם. הטיפ השבועירצוי שלא תנפנפו בהצלחותיכם בפני חבריכם בגלל צרות עין.

בתולה

בני מזל בתולה, שבוע טוב שבמהלכו מתקבלות חדשות טובות הקשורות לבני המשפחה. למרות שאתם נהנים מפריחה זמנית בזוגיות, עדיין רחוקה הדרך משלמות, אל תתעלמו מהמציאות למרות שאין לכם כרגע רעיונות חדשים. עליכם להתגבר על משקעי העבר המפריעים לכם ליצור אינטימיות אמיתית ועמוקה. הטיפ השבועי גלו סבלנות וסובלנות כלפי בן/בת הזוג השרויים עדיין בבלבול בגלל התנהגותכם המאכזבת

מאזנים

בני מזל מאזניים, השבוע מצב הרוח אופטימי, חיי החברה שלכם אינטנסיביים יותר מאי פעם, נראה שהקיץ יביא עימו בשורות משמחות לפנויים שביניכם. מפגש עם אדם מסוים שפעם הייתם איתו בקשר רומנטי עלול לגרום למבוכה גדולה. אתם עשויים לשפר את מעמדכם בעבודה ובעקבות כך את מצבכם הכלכלי. כבר הוכחתם את יכולותיכם בעבודה, אתם מוערכים ובקרוב תקודמו. הטיפ השבועי אל תתנו להצלחה לסחרר את ראשכם, היו צנועים ודיסקרטיים.

עקרב

עקרבים, השבוע  אתם חשדנים ומקרינים זאת בכל מפגש עם אנשים. זו הסיבה שאינכם מעודדים בנות זוג, חברים או בני משפחה להיפתח אליכם. כתוצאה מכך אתם מתוסכלים, עצבניים וחסרי ביטחון בקשרים שלכם. את מעגל הקסם הזה יצרתם בעצמכם, הטיפ השבועי רצוי שתלמדו להשתלט את הסקפטיות שלכם, היפתחו לאחרים בכנות ומכל הלב, ותיווכחו שהסכר נפרץ. גם אם חשבתם על שותפויות מכל סוג שהוא, עליכם לדחות שאיפות אלו עד לתיקון העצמי. שותפויות אין בונים על חוסר אמון או על חשדנות מופרזת.

קשת

קשתים, אתם מקסימים כדרככם, חוש ההומור המיוחד שלכם והקלילות הנדירה לה זכיתם תעמיד אתכם באור הזרקורים השבוע, תהיו מוקפים בחברים ובמעריצים. למרות הכל אתם מסתירים עמוק בתוככם קונפליקט בלתי פתור. ההתלבטות נסבה בעיקר בנושא מיסוד הקשר הזוגי מול הצעה מפתה לקידום מהיר בחו"ל, הבחירה קשה. בת הזוג אינה מקילה עליכם. בשבועות הקרובים תאלצו להכריע ולקבל החלטה נחרצת. הטיפ השבועי פעלו מתוך האינטואיציות האישיות שלכם, התייעצות עם אחרים לא תועיל במקרה זה

גדי

גדיים, אתם "פותרים" את בעיות המתח שלכם באמצעות אכילה מופרזת. אתם אוכלים יותר מידי וכועסים על עצמכם. הירידה באנרגיה והתנודות במצב הרוח גורמות לעייפות. השבוע אתם רגשנים במיוחד, פיתחו את הלב, נהלו דיאלוגים עם בנות הזוג, עם בני המשפחה ועם חברים. קרבו אנשים לחייכם. שתפו אותם בתוכניותיכם. זה גם זמן טוב לגלות פתיחות לרעיונות חדשים ולא מוכרים, לאנשים מסוג אחר שלא הכרתם, ולגישה חדשה שעשויה בהחלט לשנות את חייכם. הטיפ השבועי רצוי שתרבו בפעילות ספורטיבית להפגת המתחים בהם אתם שרויים.

דלי

דליים, השבוע רצוי להתחיל לטפל בחיי החברה שלכם. ובכל זאת הזמנות לאירועים כדאי לסנן ולבחור מתוכם את אלה המתאימים לכם ביותר מבלי להיכנע לתכתיבים של אחרים. בתחום הרומנטיתנו לצד השני להכתיב את הקצב. אתם נראים במיטבכם ונראה שיש לכם את היכולת להתגבר על משקעי העבר ולחדש כוחות. עליכם לשמור על עצמכם מפני השפעות של אחרים. הטיפ השבועיהיו יותר אסרטיביים בהחלטותיכם.

דגים

דגים,  השבוע השתדלו לא להיתלות על בני המשפחה שלכם יתר על המידה, גלו יותר עצמאות וביטחון עצמי. הימנעו גם "משליפת ציפורניים"  מהירה בכל פעם שנדמה לכם שמישהו מנסה לתקוף אתכם. לפעמים את רואים צל הרים כהרים. בימים הבאים תגיעו לתובנות חדשות באשר לעתידכם המקצועי. יתכנו גם מהפכים בנושא הזוגיות והמשפחה. זמן רב אתם מתלבטים. הגיע הזמן לביצוע !  הטיפ השבועיהאמינו יותר בעצמכם וביכולות שלכם.   

בברכת הצלחה,                                                                                                                      מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *