תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.8.2017-19.8.2017

שתפו

טלה

השבוע, בני מזל טלה, תיהנו מהזדמנויות פיננסיות, אם תשכילו לעלות על גל ההצלחה בזמן ולנהל נכון את ענייניכם הכספיים, צפויים לכם רווחים כלכליים בלתי מבוטלים.  נראה שגם בתחום האהבה יזרח כוכבכם. הזוגיות והאינטימיות תעלנה מדרגה, גם הפנויים יוכלו בהחלט למצוא זוגיות מתאימה. עליכם להימנע מלנסות לפתור את בעיות העולם, רצוי שתתמקדו בהקדשת זמנכם הפנוי בטיפוח בני המשפחה. בעבודה הפופולאריות והקסם האישי שלכם עושים את שלהם, אתם מוערכים ומתוגמלים בהתאם. הטיפ השבועי:זכרו, נדיבות ואדיבות בכל תחומי החיים תפתחנה בפניכם דלתות רבות.

שור

השבוע, בני מזל שור, תחושו געגועים עזים לאהבת אמת ולאינטימיות אבסולוטית, נראה כי לאחרונה בגלל העומס בעבודה ובגלל הדינמיות המטלטלת בחייכם נשתכחה ונזנחה הזוגיות ואבדה האינטימיות. הפנויים מעוניינים בקשר אמיתי, אך למרבה האבסורד, אין להם זמן ואנרגיות להשקיע בזוגיות. נראה כי השבוע תחושו ירידה כללית בחיוניות ובאנרגיה שלכם, חלקכם יסבול ודאי מדלקות גרון, שימרו היטב על עצמכם ואל תתפתו,  למרות נאמנותכם הרבה, ללכת חולים לעבודה.  הטיפ השבועי:מנוחה במיטה, ספר טוב וכוס תה בלימון יועילו במצבכם.

תאומים

השבוע, בני מזל תאומים, תחושו צורך לחשבון נפש כללי "ולסקירת כל המערכות בחייכם", אתם מבינים   כי עליכם לשנות את סגנון חייכם כדי להשיג איכות חיים טובה יותר, חלקכם יחשוב על מעבר דירה, הגירה, קריירה חדשה וכו' כך או כך בוער בכם הרצון לשינוי. סביר להניח שהשנה יחול מפנה חשוב בחייכם הן בתחום הזוגיות והן בתחום הקריירה. זהו פרק זמן עמוס ומלא פעילות בו תתקשו למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם, רצוי לא להיכנס למצבי רוח עגמומיים ולתסכולים . תקופה זו גם טובה למיסוד מערכות היחסים ולהפיכתן לרציניות יותר. הטיפ השבועי:מודעות אישית וחשבון נפש יסייעו לכם בניתוב דרככם המשופרת.

סרטן

השבוע, בני מזל סרטן, תחוו התעוררות חברתית ממשית, חברים יסייעו לקדם אתכם בעבודה, יעזרו לכם להתברג למקומות גבוהים עליהם חלמתם. המחויבות והמסירות שלכם לבית, לזוגיות ולמשפחה מכבידות עליכם מאוד, אתם חשים חנוקים ומתבוננים בנוסטלגיה ובגעגועים לימי הרווקות העליזים. לא להתלונן! סה"כ אתם נראים ומרגישים טוב, ובאמת שאין שום דבר העומד בדרככם. הטיפ השבועי:אל תמהרו להסיק מסקנות או לעשות מעשה פזיז ונמהר, בינינו, אינכם מסוגלים להתנתק ממשפחתכם.  קחו לכם חופשת התרעננות.

אריה

אריות, ההצלחה מאירה לכם פניה, אך חייכם אינם סוגים בשושנים. עליכם להשקיע את מיטבכם כדי להגיע להישגים. זהירות, אתם מותשים ועומדים למצות את כל כוחותיכם הפיזיים והנפשיים. יתכן, שעליכם לבדוק את סגנון חייכם מחדש ולערוך בו שינויים שיאפשרו לכם איכות חיים טובה יותר. קיימת אפשרות טובה בימים אלה למעבר דירה או לשיפוצים. הזמן מעולה לשיפור מערכות יחסים ולהיכרויות בארץ ובחו"ל, הטיפ השבועי:עליכם להתאמץ ולהשקיע למען זוגיות טובה, "העניינים" אינם מסתדרים מאליהם בנושא זה אין ניסים ולא קיצורי דרך.

בתולה

השבוע תקרינה בדרככם הזדמנויות ואפשרויות חדשות בתחום האישי והמקצועי, אל תהססו, תפסו את  המזל בעודו מתדפק. לאחר תקופת תקיעות ארוכה קיימת הזדמנות לנסוק מעלה, להשתדרג בתחום העבודה והקריירה.  אומנם אפשרויות רבות תצוצנה מכל עבר, עליכם להקפיד ולהפעיל את האינטואיציות הטובות שלכם ואת ההיגיון. הפנויים יופתעו מהכרות חדשה ומבטיחה, חסל סדר ביישנות ואפאתיה. צפויה נסיעה מענגת לחו"ל. הטיפ השבועי:האמינו ביכולותיכם וביטחו בידע שלכם.

מאזניים

השבוע עליכם לנצל בכל הכח את כל המשאבים הטמונים בהם כדי להשתדרג ולהגיע לשיא הצלחתם. בימים הבאים יותר מבעבר "הראש" פנוי ללימודים ולהעשרת הידע. קיים צורך פנימי עמוק לגדול ולפתח את הקריירה, או את העסקים. היכולת לקדם את השאיפות האישיות ואת האינטרסים מגיעה בקלות רבה יותר במהלך התקופה הבאה. אחדים יבינו סוף סוף כי עליהם לשנות כיוון בקריירה ולעבור לעיסוק מהנה יותר. בעקבות ההתחזקות וההתעמקות בקריירה יחול שיפור מה במצב הכלכלי, הטיפ השבועי:אף על פי כן רצוי לשמור על איפוק ושיקול דעת בהוצאות ולהתמקד "בעשיית כסף" ולא בהוצאתו.

עקרב

השבוע תוכלו סוף סוף להתעמת עם הפחדים האישיים ולנצחם, הסירו את רגשות האשם שטרפדו פעמים רבות את מערכות היחסים האמיתיות עם קרוביכם. תיתכן אף התפייסות עם קרוב משפחה שדרכיכם נפרדו לפני מספר שנים על רקע של סכסוך אישי. מי מביניכם המצוי בהליכי גרושים יוכל לסיים את ההליכים המשפטיים ולהתחיל בחיים חדשים. ראיית דברים באופן אובייקטיבי עשויה אף היא לזרז עניינים שבעבר התקשיתם לסיימם.  גם לימודים הקשורים בתחומים רוחניים, נגיעה בנפש, בטבע, יכולים להיות מועילים במיוחד למנוחת הנפש. בתחום הזוגיות מסתמנת יציבות ופריחה הבאה אף היא מתוך הבנה של שותפות ואינטימיות אמיתית. האמון ביחסים ילך ויבנה עם הבגרות והבשלות האישית. הטיפ השבועי:הקדישו את זמנכם ומרצכם לילדיכם.

קשת

השבוע מעמיד בפני בני קשת מספר אתגרים שיהא עליהם לצלוח. תחילה עליכם להשתחרר ממצבים ומתפיסות שמגבילים אתכם. נראה כי הנטייה להתפרש על מספר פרויקטים ותחומים בעת ובעונה אחת התישה אתכם ולא הביאה להצלחות משמעותיות בהכנסותיהם ובחייהם. עליכם ללמוד להתמקד לעומק כל פעם  במשימה אחת בלבד ולא לקחת סיכונים מיותרים. גם התחום הזוגי מהווה גורם מאתגר בחייכם, פשוט אינכם "סגורים" עדיין על אף אחת. הטיפ השבועי: כדי לצאת מהתקיעות הזאת כדאי לכם מאוד לשנות גישה. אתם מתחילים לאט לאט להפנים כי רק אהבה מביאה אהבה.

גדי

יתכן ואחדים מכם יצטרכו לעזוב את מקום עבודתם הנוכחי שלא הוסיף לבריאותם, בלשון המעטה, חוץ מתסכולים ומהערות עוקצניות לא ראו ממנו הכנסה ממשית. זה הזמן לקום ולעשות מעשה. הפיתרון יכול להימצא בלימוד מקצוע חדש, בהעתקת מקום המגורים והעבודה לעיר אחרת או למדינה אחרת, בכל מקרה אין לחשוש מיוזמה ומהעזה.  יתכן שתצטרכו לגבש תוכניות לטווח הרחוק ולהכין עצמכם למצבים קשים בעסק. הטיפ השבועישותפויות חדשות באות בחשבון אך ורק לאחר בירור מעמיק לגבי השותף החדש וקשירת הקצוות מבחינה משפטית

דלי

השבוע יתחדד אצלכם הצורך להקדיש זמן ללימודים ולהרחבת האופקים לצורך התקדמות בחיים. צורך זה יבוא מתוך הבנה עמוקה ובשלות נפשיתכי ידע = כוח= ביטחון כלכלי=ביטחון עצמי. משוואה זו תניע רבים מכם להתמקצע ולעלות בסולם הדרגות וההיררכיה בכל מקום עבודה:בצה"ל, בשירותי המשטרה, במפעלים בבתי החולים או באקדמיה. הטיפ השבועי:רצוי גם ללמוד להתמקד ברגשותיכם ובהבנת פנימיותכם. הצמא לאהבה ולרומנטיקה יוביל רבים מכם לחופה  ולקידושין.

דגים

השבוע ובמהלך הימים הבאים אתם עשויים לפגוש את אושרכם: לימודים, נסיעות, אהבה ורומנטיקה בשפע. לאחר כמה שנים שחונות תוכלו סוף סוף  לנשום לרווחה וליהנות מאופטימיות, מחוויות ומאנרגיות מחודשות. עליכם לגבש מטרות ויעדים ולהתחיל לפעול למען  מימושם. הדברים יבואו אליהם בקלות ובמינימום מאמץ, נראה כאילו השמים האזינו לרחשי לבכם בחודשים האחרונים. הטיפ השבועי:השתחררו מתכונת הבזבוז והתחילו לחשוב איך "לעשות" כסף.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *