Array
(
    [_yoast_wpseo_is_cornerstone] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1494520187:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 423
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 14.5.2017-20.5.2017

שתפו

טלה

טליים, שבוע אופטימי במיוחד. מתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם על תקופה ארוכה של חוסר יחס מתאים. גם בתחום הרומנטי צפויה תקופה מרוממת רוח. לפנויים יתכן קשר ארוך טווח. מבחינה כלכלית עליכם לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון. מאידך קשרים בלתי יציבים עלולים להגיע לקיצם.  הטיפ השבועי: רצוי לטפל השבוע ברכבכם.

שור

שוורים, השבוע אתם חשים לאות וחוסר אנרגיה, המשימות האחרונות שביצעתם בתחום הבית והעבודה הותירו אתכם מותשים וחסרי כוחות פיסיים ונפשיים. אתם מנסים להתפצל על פני מספר רב של תחומים והדבר גורם לירידה אנרגטית וחוסר מוטיבציה. עליכם להבין כי עומס יתר מזיק לכם. הטיפ השבועי: היו מעשיים ואל תנסו לבלוע את כל העולם בבת אחת.

תאומים

תאומים, השבוע הלך ברוח הכללי מעולה, אתם שבעי רצון מהתפתחות העניינים בעבודה, הקידום שייחלתם לו זמן רב בפתח, וכבר נרמזתם על כך. הימים הבאים בסימן רומנטי, הביטחון העצמי שנסק מתבטא ביכולת הזרימה והקלילות שלכם, ובכך, למעשה, אתם משדרים פתיחות ואמפתיה לסביבה. הטיפ השבועי: השתדלו להגיב בנינוחות גם כשמרגיזים אתכם.

סרטן

סרטנים, השבוע תרבו במפגשים חברתיים מחוץ לבית, למרות הרצון המתמיד שלכם לא לשהות בגפכם, נראה כי אתם מגזימים, עליכם ללמוד להיות לבד כדי שתוכלו להתחבר לפנימיות שלכם וכדי שתוכלו לנתח ולהפנים מצבים שאתם בורחים מהם ומטאטאים אותם. גם בעבודה אינכם במיטבכם, אתם פעילים באופן מינימליסטי בגלל בעיות בריאות ועייפות כללית. הטיפ השבועי: מומלצת בדיקה ועיסוק אינטנסיבי יותר בבריאותכם ובמנוחה ככל שיתאפשר לכם. 

אריה

אריות, השבוע מובטחת הצלחה לכל אלה העוסקים בענייני כספים. בעסקים נסו לערב תחושות בטן ואינטואיציה פנימית ופחות להסתמך רק על ההיגיון. נסו לזרום עם מה שקורה מסביב בלי לנתח את התוצאות ואת המשמעות הנסתרת.  לפעמים רצוי לקבל את הדברים כפי שהם מאשר לחפש משמעויות נסתרות שאינן קיימות כלל. הטיפ השבועי: מומלצת מנוחה והתרגעות לקראת הבאות.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע שלכם יתנהל על מי מנוחות. הזוגיות שלכם טובה ואתם מצליחים להגיע להבנות טובות בבית ובעבודה, וזאת בזכות הפתיחות שלכם לאחרונה. הפנויים ייהנו מהזדמנויות להיכרויות חדשות. יחד עם זאת הוצאותיכם תגדלנה בתקופה הקרובה וכדאי לשים לב לתקלות , בעיקר במכשירי חשמל. הטיפ השבועי: מה שלא תעשו עבור עצמכם, כנראה שאף אחד לא יעשה עבורכם.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע תחושו מותשים בגלל ההתרוצצות והמאמצים שהשקעתם לאחרונה בארגון אירוע משפחתי גדול. נראה כי מרוב עייפות "הפתיל" שלכם קצר ואתם נוטים להסתכסך עם כל הנקרה בדרככם. השתדלו לשמור על איפוק ונוחו, כי לא להזיק לבריאותכם. לפנויים צפויות הזדמנויות חברתיות להיכרויות. מבחינה כלכלית המצב די דחוק עדיין, שמרו על כספיכם והימנעו בשלב זה מרכישות גדולות. הטיפ השבועי: פרגון וכבוד הדדי הם ערובה להצלחה בכל מערכת יחסים.

עקרב

עקרבים, השבוע הפן המשפחתי מנחה אתכם ושולט במעשיכם. אתם מבלים זמן רב מהרגיל עם מישהו שזקוק לכם ביותר. בזוגיות קיימת הרמוניה נדירה, אתם מרגישים מרוצים מההתפתחויות במיוחד לאור העובדה ששני הצדדים משדרים שביעות רצון מהפעילות המשותפת. בעבודה מאוד מרוצים מהמאמץ שהשקעתם להצלחת הפרויקט. הטיפ השבועי: מצאו זמן וצאו לבלוי רומנטי בשניים.

קשת

קשתים, השבוע היכולת התקשורתית והשיווקית שלכם תהיה טובה, תוכלו להעביר ולהבהיר את רעיונותיכם באופן מיטבי. כך תוכלו לקדם עסקים ושותפויות. מבחינת הזוגיות, כנראה, שתצטרכו לעבוד קשה ולהשקיע מאמצים בחיזורים ובהפתעות, מצבכם ממש לא אידיאלי למיסוד היחסים. הטיפ השבועי: אומץ לב הגובל בסיכון עצמי מוביל אתכם למצבים פרדוכסאליים שגורמים לכם יותר סבל מאשר הנאה. עליכם להיזהר בכל מה שקשור לנסיעות וביקור במקומות חדשים והרפתקניים.

גדי

גדיים, נושא חדש שיצוץ השבוע בעבודה יאתגר אתכם ויעורר את השאפתנות שלכם להוכיח את עצמכם. בעיה עם אחד הילדים עלולה להדאיג אתכם ולעורר את זעמכם, השתדלו לפעול באופן רציונאלי למרות הכעס. תגובות בלתי חינוכיות מצדכם תיצורנה אנטגוניזם ולא תועלנה. הטיפ השבועי: היו פחות פרפקציוניסטים ואל תחמירו כל כך עם עצמכם.

דלי

דליים, השבוע מוצלח להיכרויות ולאירועים חברתיים. בתחום הקריירה יתכנו שינויים מרחיקי לכת, אף תשקלו לנדוד למרחקים- אולי לחו"ל- אחרי הפרנסה, וכדאי להיערך לכך פסיכולוגית ומנטאלית. אולי זה הזמן להשתלמויות ולהשתרגות מקצועית. הטיפ השבועי: הימנעו מנטילת סיכונים פיננסיים מכל סוג.

דגים

דגיגונים, נראה שמצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. האווירה משתפרת ויש תחושה במשפחה שכולם רוצים להתחיל דף חדש. בעבודה יתכנו שינויים הקשורים לרה-אורגניזציה של העסק. העניין ידרוש אינטנסיביות רבה מצדכם. זהו שבוע מוצלח לפנויים עם אופציות להיסחפות לתוך קשר חדש. יחסים קיימים עלולים לעלות על שרטון בעיקר בגלל נטייה לביקורת מופרזת והרגשה של דשדוש. הטיפ השבועי: רצוי לדחות לחודשים הבאים מחשבות על מעבר דירה.

בברכת הצלחה, מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *