Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1639908192:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע מזל אהרוני 19.12.2021-25.12.2021
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה‏
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 56
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 638
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 19.12.2021-25.12.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

השבוע רצוי להיות חכמים ולא צודקים בכל הקשור לענייני קריירה ועבודה. אם תגלו איפוק וסבלנות תיווצר תקשורת טובה יותר במקום העבודה, אתם שאפתניים וחפצים בקידום, אך לפעמים ההתפרצויות שלכם עומדות לכם לרועץ. היו קשובים לאחר, ואל תתעקשו על הדרך שלכם דווקא. זהו שבוע אינטנסיבי של פעילות. אתם בימים של תחושת משימה וצורך בהישגים, בדרך כלל אתם במיטבכם כשמוטלת עליכם משימה. לפנויים זו תקופה נהדרת להיכרויות חדשות שתבואנה בדרך ספונטנית.  אתם צפויים לבשורה טובה בתחום הקשור למכירת נדל"ן. הטיפ השבועי –השתדלו לגלות איפוק ולא להיגרר לויכוחי סרק עם בני המשפחה שיותירו טעם מר.

שור

השבוע יש להיזהר מבזבוז יתר, אתם חיים באשליית "יש" כשלמעשה, כמעט כבר אין. לאחרונה הוצאותיכם היו גדולות מההכנסות, תנו דעתכם לכך, רצוי שתנהגו באיפוק בחודשים הקרובים. מבחינה חברתית, לאחר חודשי התבודדות מרצון, אתם בתסיסה, וזקוקים למפגשים חברתיים כאוויר לנשימה. הפופולאריות שלכם במיטבה, עובדה שתשפיע  על אופציות לזכות בתפקיד או במיזם שאתם רוצים. מבחינה משפחתית אתם חשים כבולים וקרועים, בני המשפחה פיתחו תלות מכסימאלית בכם, זה תובעני ומתיש, לימדו לסרב כשאתם לפני אפיסת כוחות ולא אחריה.  הטיפ השבועי –רצוי לדבר עם הילדים בגובה העיניים ולא מעמדה סמכותית מדיי.

תאומים

אתם במלוא הקיטור והמרץ. שבוע פעלתני ודינמי במיוחד. נראה, כי השעיטה שלכם קדימה בעבודה עלולה להיות שתלטנית ודורסנית, נהגו בזהירות וברגישות בחבריכם ובמיוחד עם בן הזוג. אל תקבלו את אהבתו כמובנת מאליה, עזבו את המילים החכמות והתחילו לדבר מהלב. השבוע מצוין להתחלות רומנטיות חדשות, חברים יזמינו אתכם לאירועים או למסיבות שעשויים להיות בסיס למפגש עם בני זוג פוטנציאליים. זמן מצוין להתבוננות עומק ביחסים קיימים, ולשיחות נפש שמנקות משקעים רגשיים ומאפשרות פתיחת דף חדש.  זה גם שבוע מוצלח לרכישת בית או להחלפת מכונית. הטיפ השבועי –הזמינו את בן/בת הזוג לסוף שבוע במלון, שם נסו ללבן את העניינים.

סרטן

השבוע ידיכם תהיינה מלאות עבודה, סוף סוף אתם חוזרים לעצמכם בתחום האירוח והמפגשים החברתיים. אתם עשויים למצוא עצמכם מוקד עליה לרגל, כי אתם משדרים נדיבות ורצון לנתינה. הפילנתרופיות שבה אליכם לאחר חודשי רטינה ואי שביעות רצון כללית. גם צפוי שבוע טוב בנוגע ליחסים ולאהבה. אל תתביישו לומר את שאתם חשים עמוק בלב. במקום העבודה תיתכן אופציה לצמיחה ולקבלת עבודה נוספת שתהיה בבחינת קידום או העלאה כספית. הטיפ השבועי –רצוי לא להשתולל מדי בבילויים מחוץ לבית ובעיקר לא להרבות בשתייה חריפה.

אריה

זהירות ! השבוע הפתיל שלכם קצר, אתם עלולים להסתכסך עם כל מי שנקרה בדרככם. החום והלחות אינם מטיבים עם מזגכם הסוער. גלו איפוק ביחסיכם עם מעבידכם, יתכן כי במהלך החודשים הקרובים תעזבו את מקום העבודה הנוכחי לטובת הצעה מפתה אחרת, אף על פי כן רצוי לא לשרוף את כל הגשרים. השקיעו יותר בבני המשפחה, תנו לאהבה להשתלט על חדרי לבכם, שובו מוקדם הביתה כדי למלא "מצברים". תיתכן בשורה טובה מחול, קשר שיתחדש או אפילו הצעת עבודה. הטיפ השבועי – רצוי לנהל שיחה רצינית עם המעביד בדבר העלאה במשכורת או קידום מקצועי.

בתולה

השבוע נראה, כי כל העולם יושב לכם על הכתפיים. העומס עליכם רב, מטלות הבית והעבודה מטביעות אתכם. עליכם ללמוד לפתוח את סגור לבכם ולשתף אחרים במצוקותיכם.  אתם זקוקים לחופש ולמרחב אישי כעת יותר מתמיד. גם בזוגיות קיימת תחושת עומס ואינכם מתפנים לזמן איכות. כאמור, שיחות נפש יועילו לשקם משברים ולבבות שבורים. בתחום העבודה יתכנו שינויים. מי שרוצה להיפרד ממקום עבודתו הנוכחי, עליו למצוא בתחילה מקום חלופי, אל תתמהמהו, כי העניין יהיה בעייתי בחודשים הבאים. הטיפ השבועי –אל תתעקשו לבצע הכל לבד, אם יש צורך בבעל מקצוע כלשהו, אל תסתבכו, הזמינוהו.

מאזנים

אתם ביקורתיים מדי כלפי עצמכם וכלפי האחרים בבית ובעבודה, הרפו מעט, ההתנהלות שלכם טובה, אך למרבה הצער, השיפוטיות שלכם קשה. אל תמהרו לשפוט אחרים, הגיע הזמן להבין שאין מושלמות בשום תחום, השאיפה לכך היא טובה, היא אומנם מאפשרת מצוינות, אך לפעמים היא גם ממררת את החיים, רצוי שתיקחו את החיים יותר בקלילות.  הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות לחדשים הקרובים, לשנות סדרי עדיפויות, ולעשות התאמות בין המצוי לרצוי. שיחות גלויות מהלב, מסיבה או סתם גיחה לפאב יועילו לכם בימים חמים ולחים אלה. הטיפ השבועי – אל תהיו פזיזים ונמהרים, ספרו עד עשר לפני שאתם פולטים מילים שאתם עלולים להצטער עליהן. בתחום העבודה אתם מוערכים מאוד בזכות היצירתיות שלכם ובזכות החשיבה הבלתי קונבנציונאלית.

עקרב

השבוע רצוי לשמור על פרופיל נמוך ולהימנע מדרמות מיותרות, עליכם ללמוד לראות את המציאות כפי שהיא ולנהוג בפרופורציות בכל הקשור למערכות יחסים, ובעיקר להנמיך ציפיות מבני הזוג כדי לא להתאכזב.השבועות הבאים הם שבועות גורליים בנושא זוגיות ואהבה. הפנויים יכירו בני זוג רציניים לעתיד משותף, אל תהיו פזיזים ושיפוטיים מדי, אתם עלולים לפספס את אהבת חייכם. יש להתאזר בסבלנות ולקלוף שכבה אחר שכבה כדי לגלות את המהות האמיתית בזולת. עליכם גם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור להוצאות כספיות.   המצב אינו מזהיר, כידוע. הטיפ השבועי – מומלץ לשמור יותר על הבריאות ולערוך בדיקות תקופתיות.

קשת 

שבוע המתאפיין בחוסר שקט ובמתח מורט עצבים בגלל משחקי אגו בעבודה ובעיקר במערכת היחסים הבינאישית. נסו לוותר על הצורך להיות צודקים בכל מחיר, ולראות גם את הצד השני. בעבודה אתם עושים חיל, לקראת החודש הבא יתכנו שינויים אסטרטגים בנושא איוש עובדים לפרויקט חדש, עליכם להיערך לכך. צפוי לכם קידום משמעותי, אך תובעני בתחום הקריירה, שיבלע את כל כולכם, יהא עליכם ללמוד לחלק את זמנכם בין העבודה, הבית והחברים כדי לא לאבד את העשתונות. הטיפ השבועי –חישבו היטב על ההשלכות לפני עזיבתכם את מקום העבודה הנוכחי.

גדי 

השבוע יתכנו עימותים על רקע רומנטי, אתם סקפטיים לגבי הקשר הנוכחי (בעיקר, הרווקים שבכם) אל תחשדו בכשרים, נסו לרדת לשורשם של דברים לפני שאתם "חותכים". בעבודה ניכרים הישגים משמעותיים, המשיכו כך ובקרוב יגיע הקידום. במהלך החודשים הקרובים אתם צפויים לשיפור פיננסי, אך בינתיים אל תרתמו את העגלה לפני הסוסים, קמצו בהוצאותיכם. רצוי לגלות יתר סבלנות, ואוזן קשבת לגחמותיהם של ילדיכם, הקדישו להם יותר שעות איכות, בעיקר כעת בימי החופש, מורטי העצבים. הטיפ השבועי –השתדלו למתן את תחושת הרכושנות כלפי בן/בת הזוג ובכלל זה כלפי הילדים.

דלי

אתם זקוקים למנוחה, בעיקר לרגיעה, אתם חשים חוסר חמור באנרגיות נפשיות ופיזיות. אין זה הזמן לקבל החלטות או לערוך שינויים בשום תחום, שמרו על פרופיל נמוך עד שתתאוששו. רצוי לצאת לנופש לבד או בזוג, הילדים פשוט יכניסו אתכם למתחים נוספים וממלא תהיו חסרי סבלנות, אל תחושו נקיפות מצפון, בקרוב תוכלו בהחלט לתרום להם מזמנכם ואת אהבתכם. זו תקופה מאתגרת ואולי מתקשרת להכנות לקראת שינויים משמעותיים שיחולו בחודש הקרוב, צפויים  שינויים רבים במסגרת העבודה ואולי גם מעבר דירה. הטיפ השבועי – רצוי לא לזנוח את המשפחה ואת החברים ולנסות למזג בין הקריירה לבין החיים הפרטיים.

דגים

שבוע רומנטי לבני מזל דגים, תהיו מחוזרים ומאוהבים מאוד באהבה. היזהרו מנהיגה לא זהירה בכבישים. עליכם להתמקד בכל עשייה, להיות עם שתי רגליים על הקרקע ופחות לשגות בחלומות בהקיץ. זוהי תקופה של תקשורת טובה עם הסובבים, וצפויים שינוים משמעותיים בחייכם במהלך החודשים הקרובים, כמו נישואין,מעבר דירה, אפילו נסיעות לחו"ל לפרק זמן ממושך לצורך עבודה.  צפו לתקופה מלאת הפתעות. הטיפ השבועי –קחו את האישה למסעדה מפוארת או פנקו אותה עם תכשיט נאה, מגיע לה לאחר תקופת הזנחה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *