Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1535285888:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 64
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 264
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => %title% %page% %sep% %sitename% תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 2.9.2018-8.9.2018

שתפו

טלה

שבוע של התחלות והזדמנויות חדשות. בתחום הרומנטי יתכן מפגש עם אישיות מרתקת  וממגנטת. אחדים מכם יחליטו לנתק קשרים דועכים לטובת מתן סיכוי לאהבה חדשה ולוהטת. מאידך אתם עמוסים עד מעל לראש במטלות ובמחויבויות לעבודה או לעסק , עובדה שתעכיר מעט את מצב רוחכם ותגרום למתח ולרוגז. אלה שתכננו ללמוד, זו תקופה מצוינת ללמודים מרחיבי דעת ולשינוי קריירה.

שור

ייתכן שתחושת כבדות וחוסר מרץ ילוו אתכם השבוע, גם שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, לכן רצוי לא לקבל החלטות לגבי דברים כבדי משקל או לגבי השקעות פיננסיות. כדאי לשתף חברים בתחושות שלכם, כך תקלו על עצמכם מבחינה רגשית.  למרות הנטייה שלכם להסתגרות ולהתבודדות צאו למפגשים חברתיים, אל תתעצלו, שינוי האווירה ישפר את מצב רוחכם. הישמרו מפני שקיעה לתוך מלנכוליה ודיכאון.

תאומים

זמן מה תחושת השעמום מלווה אתכם, אתם מצפים לשינוי ולריגושים בעבודה ובזוגיות, קיים בכם דחף עז להפוך דברים על פיהם. אתם לא יכולים לסבול את הקלות הבלתי נסבלת של השגרה, והצורך להתקדם קודח בראשכם. השתדלו לא לפעול באופן ספונטני ולא לעזוב לימודים או עבודה, אין זה הזמן לשינויים מרחיקי לכת. גם בתחום הזוגיות השתדלו לשמור על הקיים, היו יצירתיים והכניסו לחייכם עניין באמצעות פיתוח תחביבים או הירשמו לחוגים. אומנם מסתמנת הקלה רבה בתחום הפיננסי, אך רצוי לא להיכנס למחויבויות ובכלל לחובות נוספים.    

סרטן

לפניכם שבוע מלא אופטימיות, יוזמה וחיוניות. זה הזמן לבצע את כל התוכניות שדחיתם. מעבר דירה, שיפוצים, רכישת רכב, לימודים או נסיעה לחו"ל, אתם מלאי אנרגיות ויוזמה לכבוש עולם, ימים מלאי רומנטיקה ורגש. הפנויים יוכלו למסד מערכות יחסים, אולם עליהם להיזהר מלנהוג בפזיזות (תרתי משמע) היזהרו מלקיחת סיכונים מיותרים בענייני כספים ובכבישים. ובכלל השתדלו לנהוג יותר ביעילות ופחות להתפזר.        

אריה

לאחרונה נראה שאתם מרבים להיקלע לויכוחי סרק, השגרה מקשה עליכם, ייתכן שחייכם נכנסו למסגרת די מרוקנת  וחסרת עניין, אתם חשים, כי הכל סוגר עליכםהבית, המשפחה והעבודה  אל תצפו שמישהו יבדר או ישעשע אתכם, קחו עצמכם בידיים, הרחיבו את חוג מכריכם, העמיקו את האינטימיות ואת הזוגיות שלכם וצאו לבלות. שנו אווירהאתם זקוקים לכך באופן נואש. ייתכן שקרוב משפחה אכזב אתכם לאחרונה וגרם לכם לעוגמת נפש רבה, לטובתכם לימדו לסלוח ולשכוח.

בתולה

כלפי חוץ אתם נראים כשלווים ונינוחים, אך למעשה, סערה גדולה מתחוללת בתוככם. חוסר שלווה, דאגות ותסיסה פנימית יאפיינו אתכם השבוע. רצוי להימנע מויכוחי סרק העלולים להתפתח בנקל למריבות. השתדלו לשמור על פרופיל נמוך עם האנשים סביבכם בעיקר בעבודה, אתם עלולים להתפרש שלא כהלכה, וממלא התקשורת הוורבאלית שלכם לוקה בחסר לאחרונה. רצוי להתמקד השבוע בשמירה ובטיפוח הקיים, קרי- פינוק בני הבית והמשפחה יעצים את רגשותיכם ואת ביטחונכם העצמי.   

מאזנים

שבוע מוצלח ביותר לעניינים רומנטיים, אף עולה על הפרק אפשרות של הידוק הקשר הקיים ומעבר למגורים משותפים, חלקכם לא ירגישו נוח עם לקיחת אחריות כה כבדה, רצוי להימנע מכניעה ללחץ המופעל עליכם, ומביצוע מהלך שאינכם בטוחים בו. בתחום העבודה אתם עושים חיל ותגיעו להכרה מלאה על התמדתכם ועל חריצותכם, יתכן אף קידום משמעותי בתחום הקריירה. מבחינה כלכלית רצוי להימנע השבוע מהוצאות מיותרות.

עקרב

תקופת רגיעה בבית ובעבודה, ודווקא עובדה זו מעוררת בכם דאגה רבה, כיוון שאינכם רגילים לחיות בשגרה המתנהלת על מי מנוחות. השעמום מחליש אתכם באופן פיזי, כדי להתגבר על תחושות אלו רצוי להתפנות ולתעל משאבים ללמידה ולפעילות הקשורה ברוחניות ולהכרה עצמית. הירשמו לחוגים או לקורסים שימלאו את שעותיכם הפנויות. רצוי גם להשקיע בהידוק היחסים עם בני הזוג והמשפחה, האזינו בשימת לב לתחושותיהם, והשתדלו להעמיק את הקשרים ככל האפשר.

קשת

קסמכם האישי והקלילות אותה אתם מפגינים כלפי חוץ עלולים להתפרש במקום העבודה כחוסר רצינות וכחוסר אמינות. יתכן גם שתעירו את קנאתם של אחרים העלולים להכשילכם בתפקידכם. השתדלו לנהוג בעמיתיכם לעבודה עפ"י הביטוי הידוע "כבדהו וחשדהו" אל תשימו מבטחכם בכל אחד ודאי אל תפתחו את סגור לבכם בפני כל אדם המתיימר להיות חבר שלכם. השבוע מוצלח להידוק מערכות יחסים ולקביעת עובדות בשטח בתחום הזוגיות, אל תחששו מלקיחת אחריות.

גדי

בימים אלה אחריות רבה מוטלת על שכמכם, מציאות מלחיצה המדירה לפעמים שינה מעיניכם. אל דאגה לקראת סוף החודש לחלק מהבעיות ימצא פיתרון ועמו תחושו הקלה. בינתיים אל תרימו ידיים ואל תאמרו נואש, אל תאטו את קצב העבודה למרות שלפעמים מתחשק לכם לעזוב הכל ולנוח. אתם חשים בודדים במערכה ונטל החיים כבד עליכם. רצוי לשתף בני משפחה בתחושותיכם, הפתיחות עשויה להוריד מעמסה כבדה מעל שכמיכם.   

דלי

שבוע מוצלח לעסקים ולהתחייבויות כספיות. היכולת שלכם להרשים אנשים ולשכנע אותם באמצעות דיאלוג טובה במיוחד, אתם מפגינים תדמית חיובית ומהימנה. גם מערכות היחסים האישיות נכנסות השבוע למציאות אינטימית חדשה ועמוקה. מפגשים חברתיים וריבוי בילויים יהוו פיצוי מאושש על תקופה קשה שחוויתם לאחרונה.

דגים

השבוע מתגלה באופן בולט במיוחד צד רכושני מה שלא מתאים לאופייכם. זו רכושנות העלולה לגרור עמה מריבות וסכסוכים עם בני הזוג ועם שותפים לעסק. הרכושנות עלולה להתבטא גם בתחום הזוגיות, עליכם להבין כי בן/בת הזוג אינו רכוש פרטי, רצוי ללמוד להרפות מעט למען שלום בית, זכרו! באופן כללי קנאה במידה מלבה את האהבה, קנאה מרובה חונקת ומלבה את השנאה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *