הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 20.1.2019-26.1.2019

שתפו

טלה

השבוע צפויות הפתעות בתחום הרומנטי, הפנויים צפויים למפגש רומנטי מרתק. הנשואים יהדקו את הקשר הקיים וכאילו יגלו זה את זה מחדש, אף ייתכנו מחשבות על הרחבת המשפחה. מאידך עליכם לקמץ בהוצאות הכספיות ולא להיכנס להרפתקאות פיננסיות או להשקעות. הטיפ השבועיהזמן אינו מתאים למעבר דירה או לנסיעה לחו"ל.

שור

השבוע נפתחות לפניכם אופציות כלכליות חדשות, תיווצר הזדמנויות לשפר דברים הקשורים בפיננסים שהתעכבו בימים האחרונים. יתכן שתוכלו גם לבקש העלאה במשכורת ולקבלה. זמן טוב לכל אותם שינויים אשר רציתם שיקרו בעבודה. קיימת התאוששות גם מבחינה בריאותית. תיטענו באנרגיה עצומה שהתדלדלה לאחרונה. צפויה לכם תקופה מאוד טעונה, עמוסה ואינטנסיבית,  הטיפ השבועיהיזהרו פן תיגררו לוויכוחי סרק ולמריבות.

תאומים

השבוע התקשורת האישית שלכם טובה, אתם מסוגלים "לקרוא" את רגשות האחרים ולהכילם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות בבית, בקרב חבריכם ובעבודה לשיפור מעמדכם. כמו כן תיסלל הדרך האופטימאלית ביותר להיכרויות מרתקות, הפנויים יוכלו בהחלט השבוע להפעיל את הסקסאפיל המיוחד שלהם. הטיפ השבועיהשתדלו לא להפגין את הסקפטיות המולדת שלכם בכל מפגש חברתי.

סרטן

הפנויים ייהנו השבוע ממפגשים זוגיים מרתקים, יתכן אפילו ימצאו את בחיר לבם האולטימטיבי והמוחלט, (הגיע הזמן!) נכונה לכם תקופה מרגשת ומרטיטה בתחום הרומנטי. הרצון העז לשינויים ולהתחדשות עשוי להוביל למחשבות על שינויים במקום העבודה או על מעבר דירה, רבים מכם יכבשו שוב את ספסל הלימודים.  הטיפ השבועיהשתדלו לא להתיש את עצמכם יתר על המידה, תקופת החלשות בפתח.

אריה

הימים הבאים מוצלחים מאוד מבחינה רומנטית, אם כי קשרים בעייתיים עלולים להגיע לקיצם.  לעומת זאת לא תחסרנה הזדמנויות להיכרויות בתקופה הקרובה. בעבודה  אתם ממשיכים את מסע השינויים, השבוע יותר מתמיד תצטרכו להתעמת עם מתנגדים לדרככם או שתעזבו ישן לטובת חדש. הטיפ השבועילכו בדרככם זו והצליחו, פריצה חשובה בקריירה שלכם וודאית.

בתולה

שבוע רב מעללים ופעילות לפניכם. שינויי שגרה בסדר היום הקבוע יתאימו למצב הרוח שלכם. אתם בציפייה להפתעות מהחיים בעיקר בתחום הזוגיות והעבודה.  השבועות הבאים חשובים לקידומכם, השתדלו לבלוט ולזרום. הטיפ השבועירצוי שתפעלו למען שינוי התדמית החיצונית שלכם. היעזרו ביחצנים וביועצי קריירה

מאזנים

דברים הקשורים לבית, לכספים ולרכוש יעסיקו אתכם בכל השבוע הקרוב. חוש העסקים שלכם במיטבו. זמן מצוין גם לעוסקים בארכיטקטורה ובעיצוב פנים. כספים יגיעו החודש ממקורות שונים וחשוב לטפל בהם נכון. יחסים בעייתיים עלולים להוביל לויכוחים או לפרידה, הטיפ השבועילמרות הכל שמרו על קור רוח.

עקרב

אם אתם פנויים, יכולות להיות השבוע הזדמנויות לפגוש בני זוג פוטנציאליים, או אנשים חדשים אחרים שיכולים להרחיב את האופקים שלכם. השתדלו להיות קלילים ואל תעמיסו את בעיותיכם על האחרים. לא כל מי שדורש בשלומכם מעוניין לשמוע מפרט בעיות בריאותיות. הטיפ השבועיצאו לארוחה רומנטית ולטיול בשניים.

קשת

בעיה הקשורה באנשים קרובים יכולה להיפתר כעת על ידי שיחה שקולה ועניינית. השבוע מתרבות המשימות והמטלות והעומס הרגשי הולך וגדל. חשוב להתמודד עם לחצים ולהימנע מהתפרצויות זעם. נראה שהאופטימיות שבדרך כלל מלווה אתכם תעזוב לפרק זמן מסוים. הפנויים שביניכם מרגישים סוג של כבדות וחוסר יכולת או רצון להתאמץ בקשרים. הטיפ השבועיאל תיקחו ללב המצב זמני.

גדי

שבוע סוער. הקשר הזוגי סוער ותוסס וחשוב מאוד לעשות דברים ביחד עם בן/בת הזוג, במקום לצאת זה נגד זה. צאו למסע קניות, החליפו וילונות לבית, צאו לסוף שבוע בצימר, העיקר להבריא את הזוגיות ולהימנע ממחשבות הרסניות. גם בעבודה היחסים יתערערו, הטיפ השבועירבותיי, אין זה סוף העולם, נכונו לכם ימים טובים יותר.

דלי

השבוע אתם עשויים להתחזק ביחס לשבוע שעבר, מצב בריאותכם ובעקבות כך גם מצב רוחכם ישתפרו. לאחרונה נסגרתם מבחינה רגשית, נושאים אחרים שאינם תלויים בכם העסיקו אתכם ודחו בשל כך כל רומנטיקה ממחשבתכם. השבוע  אתם תשובו לעצמכם וניצני רומנטיקה ילבלבו מחדש, הטיפ השבועיהיזהרו מפני קנאה רכושנית כלפי בן הזוג.

דגים

רצוי שתקדישו את הימים הקרובים לתכנון העתיד שלכם. הזדמנויות עבודה טובות תיקרינה בדרככם ותידרשו לקבלת החלטות. קחו את הזמן והקדישו מחשבה מעמיקה לגבי רצונותיכם ושאיפותיכם, התייעצו עם המקורבים לכם ובכלל זה בת הזוג. תתכן אפילו נסיעת עסקים מעבר לים. הטיפ השבועירצוי לשקול היטב בטרם תקבלו עליכם החלטות הרות גורל

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *