הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

תחזית אסטרולוגית לשבוע 21.7.2019-27.7.2019

שתפו

טלה

השבוע מסתמנת התאוששות רגשית, לאחר משבר זוגי. ההתאוששות תשיב אתכם לעליזותכם הטבעית, אתם אופטימיים מטבעכם, לכן ההחלטה לקום ולהמשיך הלאה מעודדת אתכם. המתח בעבודה גדול, לאחרונה חוויתם מספר עימותים עם קולגות בעבודה, עיקר העימותים נבע מקנאה בכם ובהצלחתכם. הטיפ השבועי: התרחקו מאנשים רכלנים, שתפו פחות ושמרו על מידת דיסקרטיות.

שור

השבוע אתם ממוקדים בעשייה למען שיפור מצבכם הכלכלי, כמו כן קיימת נטייה חזקה להשבחת הבית. מערכות היחסים עם ילדיכם די טעונות, עליכם לנהוג במשנה זהירות בהתבטאויותיכם. לא תמיד אתם מובנים כהלכה, זכרו כי לפעמים כוונות טובות מובילות ל… הטיפ השבועי: היזהרו מפני כפיית רצונותיכם ודעותיכם על בני משפחתכם. שיחה סבלנית תפתור בעיות רבות.

תאומים

השבוע תגלו נטייה חזקה לבזבוז כספים ולנהנתנות שאינה מתאימה לאופייכם בדרך כלל. באופן כללי אתם די רגזנים וחסרי סבלנות עם נטייה להתלקחות מהירה דווקא כלפי בני המשפחה. בעבודה וכלפי חברים אתם מצליחים לשמור על איפוק. חלק מכם עלול להחליט על עזיבת הבית ועל פרידה מבן/בת הזוג. הטיפ השבועי: חישבו היטב לפני כל פעולה שאין ממנה חזרה.

סרטן

השבוע מתאפיין ברגיעה כללית ובשלום בית. מישהו יציע לכם שותפות עסקית, רצוי להיוועץ עם מומחה או עם יועץ פיננסי בטרם תקבלו החלטה נמהרת שתזיק לכם. אומנם קיבלתם עליכם החלטה די נחושה להעלות את רמת הכנסותיכם אולם לא בכל מחיר! אתם צפויים לביקור משמח של ידיד ותיק. הטיפ השבועי: חישבו ברצינות על לימודים גבוהים, זו יכולה להיות עליית מדרגה בקריירה שלכם.

אריה

השבוע תיתכן הצעת עבודה שתשדרג את מעמדכם בעבודה, זו הצעה ניהולית, ברור שאין לדחותה. בבית קיים מתח רב ביחסים עם הילדים על רקע בזבוז כספים. בתחום הרומנטי צפוי לכם שבוע גדוש בשפע של הזדמנויות להיכרויות עם בני המין השני. נושא הכספים די מעסיק אתכם לאחרונה, הטיפ השבועי: הימנעו מלערב חברים בנושאים כספיים בימים אלו.

בתולה

השבוע אתם נדרשים לקבלת החלטות חשובות מאוד לגבי חייכם הזוגיים. אינכם סגורים עדיין בקשר לרצונותיכם, אתם מתנדנדים זמן מה בין הרצון לעזוב את הבית לבין החשש לפגוע בילדים. מצבכם האישי מקרין גם על ההתנהלות שלכם בעבודה, אומנם אתם שומרים על דיסקרטיות רבה, אולם היעילות שלכם נפגמה. הטיפ השבועי: גשו לייעוץ ולטיפול זוגי לפני קבלת כל החלטה.

מאזניים

השבוע אתם נוטים להדחקת רגשותיכם ולהתכנסות אישית. נראה כי המצב בעבודה גורם לכם למתחים לא קלים. אתם מתוסכלים וחשים כבמצור, מצד אחד לא טוב לכם שם, מצד שני אתם פוחדים לעזוב, כי זה מקור פרנסתכם היחיד. הטיפ השבועי: אל תפעלו באופן נמהר, תוך כדי כך חפשו בחשאי ובסודיות מוחלטת מקום עבודה חדש, רק לאחר שמצאתם, עזבו את הישן לטובת החדש.

עקרב

השבוע תוכלו ליצור מפנה חיובי בתחום אותו אתם מייצגים בעבודה, אתם פוריים, יצירתיים ועשייתכם זוכה להערכה רבה. ביחס הפוך מצבכם האישי ומערכות היחסים הזוגיות שלכם על כרעי תרנגולת. אתם חשים תקועים ולא שבעי רצון. אתם יצריים ורומנטיים והזוגיות הקיימת רחוקה מלהשביע את רצונכם. הטיפ השבועי: גלו סבלנות ויצירתיות, שיחה טובה על כוס יין ואולי בילוי משותף יועילו לאינטימיות שאבדה.

קשת

נושא הקריירה יעסיק אתכם רבות בשבוע הנוכחי. נראה כי יש יותר מתח באוויר סביב נושאים מקצועיים ועם חברים לעבודה. חלק מכם יחליט על שינוי מקצועי הכולל הסבה מקצועית ולימוד של תחום חדש. חלק אחר עלול להיות מפוטר בגלל התייעלות במקום העבודה. בתחום הרומנטי מצבכם טוב יותר ונראה שתיהנו מיותר יציבות עם בן/בת הזוג. הטיפ השבועי: בדקו היטב חוזים חדשים וקראו את האותיות הקטנות.

דלי

השבוע תהיה לכם הזדמנות להגיע ליותר אנשים ולזכות בהכרה ציבורית. לאלה מכם העוסקים בעבודה ציבורית צפויה פריצת דרך משמעותית בהיבט המקצועי והאומנותי. יחד עם זאת רצוי להיזהר יותר בכל הנוגע להתנהלות ציבורית תקינה. הטיפ השבועי: מדי פעם אפשר לקחת פסקי זמן לטובת בילוי משפחתי ולניקוי ראש. אומנם מבחינה כלכלית מצבכם יציב, אך היזהרו מפזרנות יתר.

גדי

האווירה הביתית השלווה והנינוחה לצד תמיכתם האיתנה של בני הבית מאפשרים לכם להתמודד עם האתגרים של השבוע הקרוב. עיקר הקושי יתבטא בעבודה, אתם מתוחים לרגל הצמצומים בכוח האדם, וחשים, כי החגורה מתהדקת סביב צווארכם. הטיפ השבועי: שמרו היטב על כספכם, קמצו בהוצאות, אין לדעת מה ילד יום.

דגים

השבוע מומלץ להתמקד בבעיות הקשורות לעניינים אדמיניסטרטיביים. טפלו במשימותיכם באופן עקבי ללא דחיות, אך אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. היכרות עם אדם באירוע חברתי עשויה להוביל לקשר רומנטי. ביחסים עם בני זוג ושותפים ישנו שיפור מהשבוע האחרון. כלכלית מצבכם יציב. הטיפ השבועי: אם תגלו רגישות והבנה, תמצאו שיש בכם כוחות בלתי נדלים לבצע כל מטלה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *