Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1531295100:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 119
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 22.7.2018-28.7.2018

שתפו

טלה

השבוע יושם דגש על התקדמות בעבודה, אתם מתמודדים על "תפקיד" חייכם, הלחץ הנפשי בו אתם נתונים הוא רב, ההתמודדות על התפקיד החדש מחייבת תחרות בין כמה מועמדים, "המשחק" אותו אתם משחקים הוא "משחק נקי" אתם אנשי עקרונות, עובדה זו תיזקף לטובתכם בהכרעה הסופית. מבחינה כלכלית אתם חיים ברווחה, הישמרו מבזבוז יתר. במהלך הימים הקרובים מישהו/הי מעברכם יצוץ לתוך חייכם, בידיכם הבחירה אם לקרבו/ה או לדחותו/תה.  הטיפ השבועישימרו על כספכם ל"ימי סגריר".

שור

השבוע נושא הכספים והקריירה מציקים לכם וטורדים את מחשבותיכם במיוחד. נצלו את הכישורים הטבעיים שניחתם בהם כדי לפתוח חזית רווחית חדשה. למרבה הצער, ההצלחה שלכם מושגת במאמצים רבים ביזע ובעמל רב, ובכלל, כל מה שקורה סביבכם נראה כאילו מאולץ וקשה להשגה. מבחינה חברתית אתם פופולאריים מאוד, רבים מבקשים את עצותיכם השקולות והחכמות. הטיפ השבועיאל תאמרו נואש, קשה להכניע אתכם, בסופו של דבר אתם משיגים את שלכם וכובשים כל יעד שהצבתם לכם.   

תאומים

הקסם האישי השובה שניחנתם בו מציף  אתכם בחברים, טוב לכם, אך קשה לכם להקדיש תשומת לב לכל המתדפקים בשערי ביתכם. ביחסים הזוגיים, רצוי שתהיו יותר ישירים ויותר גלויים גם אם הצד השני עלול להיעלב, מוטב כך כדי ליישר קו.  בימים הקרובים הרגשנות והרגישות שלכם תגבר, מצב זה יאזן מעט את הגישה הרציונאלית הטבעית על פיה אתם פועלים בדרך כלל. נראה כי תעמיקו חשוב ותגיעו למצב של התבוננות פנימית והתעסקות בפן הרוחני המצוי בכם אך העדפתם להתעלם ממנו. הטיפ השבועישמרו על הבריאות שלכם בעיקר על אופטימיות.

סרטן

השבוע התגובות שלכם תהיינה מוקצנות ועוקצניות, רצוי להישמר כדי לא לקלקל יחסים עם חברים ובעיקר עם קרובי משפחה. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון כשהרוחות יירגעו, ייתכנו מתחים עם בן/בת הזוג על רקע הוצאות כספים מיותרות. אל תקשיחו עמדות אפשרו לבני המשפחה להתפנק מדי פעם "בשופינג". אתם צפויים למספר הצעות עבודה, שיקלו היטב לפני שאתם מסרבים, אין עבודה שאינה מכבדת את בעליה. הטיפ השבועיהתנדבות לקהילה תתרום רבות לכם ולקהילה ותשרת את הצורך שלכם בנתינה.

אריה

השבוע קיימת נטייה להסתגרות ולהתבודדות, אל תשקעו למקומות אלה, רצוי להיפגש עם חברים ולא לסרב לבילויים מחוץ לבית. אומנם אתם שקועים כל כולכם בעבודה ובקידום הקריירה שלכם, אך יש חיים מחוץ לעבודה. ייתכן כי מישהו יציע לכם לנהל עבורו עסק כלשהו או אפילו שותפות. בתחום הזוגיות קיימת אצלכם תפישה מוטעית, אתם זקוקים להערצת בן/בת הזוג לצורך חיזוק האגו שלכם, זו טעות. זוגיות המושתת על אהבה, הבנה ושותפות עדיפה על פני אי שוויון ודומיננטיות של צד אחד. הטיפ השבועי חפשו תחום אחר שיעניק לכם הזדמנות לכריזמה ולייצוגיות.

בתולה

בתחום הזוגיות קיים קושי בתקשורת, גילויי עקשנות משני הצדדים עלולים להוביל לבסוף ל"פירוק החבילה" – חבל!!! שני הצדדים חייבים "לעגל פינות" וללמוד לוותר על עקרונות שוליים, היו סובלניים ואל תמהרו לשרוף גשרים, כדי לא למוסס את האהבה הקיימת. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים. לאחרונה התחום הרוחני מעסיק אתכם, ניחנתם בסגולות ובאינטואיציות מיוחדותהטיפ השבועי לכו על זה, למדו והתפתחו, אתם עשויים להגיע לתובנות חיים שיעזרו לשיקום חייכם האישיים

מאזנים

בתחום הזוגיות, הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם, עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות שלא במודע. גם אם במבט ראשון נראה לכם כי בן/בת הזוג החדשים אינו מתאים, "אל תסתכלו בקנקן, אלא מה שיש בתוכו", עליכם לתת הזדמנות שנייה ושלישית כדי להתחיל להבין מי באמת עומד מולכם.  הקסם האישי המיוחד שלכם יזמן לכם מספר מפגשים מעניינים. עם ההתפתחות הזוגית צפויה גם צמיחה בכיוון הקריירה וההתפתחות האישית. הטיפ השבועי – הנשואים שביניכם – אל תקבלו את בן/בת הזוג כמובנים מאליהם, השקיעו  בחיזור ובהענקה לזולת.

עקרב

השבוע עליכם להיזהר מפני נוכלים ושרלטנים, למרות שנדמה לכם שניחנתם בחושים מחודדים וביכולת הבחנה חדה, אתם משדרים תמימות וקלים להשגה. אם עליכם לבחור בבעלי מלאכה / מקצוע לביצוע עבודות בבית, עדיף שתתייעצו קודם עם מנוסים מכם, אל תתביישו לקבל המלצות. צפוי שבוע מדהים למהלכים ספונטאניים בעיקר בתחום הזוגיות.  אך במקביל צפויות תקלות דווקא במכשירי חשמל בבית. הטיפ השבועי –עליכם ללמוד להיות סקפטיים (כבדהו וחשדהו )ולא לקבל אנשים ומצבים כמובנים מאליהם.

קשת

השבוע אתם צפויים לשיחות עומק עם בן/בת הזוג, שיחות שתבהרנה לכם ולהם את מקומכם האמיתי בזוגיות. נראה כי לנשואים שביניכם שיחות אלה תחזקנה את האינטימיות ואת הקשר, הפנויים ייאלצו לקבל החלטה גורלית לגבי ההמשך.  אל חשש, כל החלטה שתקבלו תצלח. בתחום הקריירה אתם צפויים לפגוש אדם שילהיט את היצירתיות שלכם, תיתכן שותפות חדשה שתשדרג את הקריירה שלכם.  הטיפ השבועי לפני חתימה על חוזים היוועצו עם עורך – דין ודאגו לקשור את כל הקצוות מבחינה חוקית כדי להימנע מרמאיות.

גדי

בתחום הפיננסי תיאלצו בקרוב לקבל החלטה גורלית- להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית, אך שיש עמו רווח כלכלי, או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, וביחס הפוך הרווח ממנו יהיה מועט. החלטה לא קלה בהתחשב בדרישות הכלכליות שמצפים מכם בני המשפחה. אל תתבלבלו, קחו את הזמן, בדקו את שתי האופציות עם עצמכם, עליכם להיות שלמים עם כל החלטה שתקבלו. הטיפ השבועי – חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם. מי שניחן בחוש לציור, טוב יעשה אם יפתח את התחום.

דלי

השבוע תחושו כמו בירח דבש, הזוגיות שלכם הגיע סוף סוף למצב של עדנה. נראה כי ככל שאתם מתבגרים וככל שאתם לומדים הבנתם עם הזמן מה טיבן וערכן של האהבה, השותפות והאינטימיות בחיי הזוגיות. רצוי שתשמרו על אהבתכם בדלת אמותיכם מפני עין הרע ומפני אנשים מחרחרי ריב. אלה מכם המתעניינים ברוחניות, רצוי שישנסו מותניים ויירשמו ללימודים תורניים. הטיפ השבועי –רצוי לנקוט בגישה רציונאלית ושכלתנית בעת קבלת החלטות גדולה וקטנה ולא להתייחס לתחושות בטן ואינטואיציות.   

דגים

השבוע הדלתות נפתחות בפני תאבי ההשכלה שביניכם, כדאי לחשוב על התקדמות ממשית בתחום הקריירה, לצורך כך רצוי להירשם ללימודים גבוהים ולהתמיד בבחירת מקצועות הלימוד. בתחום הזוגיות מסתמנת התהדקות ביחסים של הפנויים ושל הנשואים. העדינות והביישנות שכה אופייניות לכם תורמות לכם מאוד בתחום שבינו לבינה, הטיפ השבועי – אעפי"כ גלו סובלנות ביחס לדעות בן/בת הזוג גם אם סוברים אתם אחרת, יתכן שתפיקו ידע וגישה חדשה כלפי החיים והחברה בכלל.

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *