Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1508845352:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 130
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 29.10.2017-4.11.2017

שתפו

טלה

השבוע אתם חסרי אנרגיות, כנראה, בגלל ההתרגשות הרבה וההמולה שאפפה אתכם בתחילת השבוע,השתדלו לנוח ולהתאושש, אתם פגיעים, רגישים במיוחד, חסרי סבלנות ומקבלים כל אמירה הנאמרת לכם כבקורת הרסנית. השתדלו לראות את החיים ביתר אופטימיות, לא כל אדם רוצה לפגוע ולעלוב בכם. רצוי לשנות את הגישה כלפי הסביבה ולהשתדל לא לשלוף את הציפורנים כל אימת שנדמה לכם, כי אתם מותקפים. בילוי באווירה חמה, עם אנשים איתם אתם חשים בנוח יחזק אתכם.

שור

למרות שאתם מתגעגעים באופן נואש לבני משפחה שרחקו מכם, תצליחו לצלוח את השבוע בשלום ואפילו ליהנות. אעפי"כ אתם רגישים ופגיעים באופן מיוחד. רצוי לא לקחת ללב כל מה שיאמרו לכם. שימרו על קור רוח, לימדו להדוף הצידה כל גורם העלול להעכיר את מצב רוחכם. היפגשו עם חברים אוהבים וצאו לטייל ברחבי ישראל, פרגנו לעצמכם מסע קניות צנוע זה תמיד "עובד". 

תאומים

המפגשים המשפחתיים במהלך התקופה שחלפה הועילו לכם וטענו אתכם באנרגיות חיוביות ובחיוניות רבה, אתם אופטימיים במיוחד ביחס לחודשים החולפים. יחד עם זאת היזהרו פן תתנו אמון מופרז גם באנשים שאינם חפצים בטובתכם, רצוי לבחון היטב כל הצעה או עצה הניתנת לכם במיוחד מקרובי משפחה ולא לקבלה כתורה מסיני, הפעילו את שיקול דעתכם, ניחנתם בחושים בריאים.   

סרטן

באופן מפתיע ובניגוד למה שחשבתם החג יעבור עליכם בנעימים ובאווירה נינוחה. המפגשים המשפחתיים ישמחו אתכם ויחזקו את ביטחונכם האישי. אתם תגלו נטייה גדולה להתלהבות יתר מאנשים/נשים העלולים לאכזבכם בעתיד, ובכלל קיימת בכם נטייה לרומנטיזציה של מצבים וקשרים לפעמים באופן לא מציאותי. ההתפכחות מהאשליות עלולה לכאוב. לכן למדו לשלוט בתחושותיכם כדי לא להיפגע.

אריה

"הבטלה" וחוסר האפקטיביות שאתם חשים בתקופה זו בעוכריכם, אינכם מסוגלים ליהנות מסתם רביצה לצורך התרגעות. אתם חייבים לחוש את המתח שבעשייה הקדחתנית. הרשו לעצמכם להירגע ולהתרווח עוד נכונו לכם ימי מתח וריצה. היפגשו עם חברים ובני משפחה, צאו לטייל , נצלו ימים מבורכים אלה לפינוק בני הזוג והילדים, הרי ככלות הכל הם בקושי "רואים" אתכם בימי החול.

בתולה

נראה, כי ימי השבוע שמילאו אתכם בציפיות למפגשים משפחתיים משמחים, יסתיימו בסופו של חג בקול דממה דקה ובאכזבה. לקראת השבת מתח ההכנות, הקניות, העבודה בבית והבישולים הותירו אתכם כמעט חסרי נשימה, והתוצאהעצבנות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים. הישמרו מפני וכחנות יתר שיובילו ל"שבירת כלים" וכעס. "סיר הלחץ" המשפחתי דורש ויתורים והעלמת עין  ממה שאינו מוצא חן בעיניכם ושאינו תואם את הציפיות שלכם כדי לא לקלקל לעצמכם ולאחרים

מאזנים

השבוע למרות שתכננתם להתרווח ולנוח תמצאו עצמכם מארחים ומתארחים נוסעים ושבים ורוחשים כדבורה עמלנית, מעבר לעובדה שהטרחה רבה אתם נהנים מידידיכם ומבני המשפחה הבאים לפקוד אתכם, אתם פופולאריים ואהודים. האווירה הכללית היא אווירה של שמחה ושביעות רצון. רצוי להתאפק ולהימנע מבזבוז כספים נוספים, כי נראה שהמולת ימי ההולדת של אנשים קרובים אלכם תבעה מכם הוצאות רבות להכנות ולמתנות.   

עקרב

שבת היא הזדמנות טובה לקרוב לבבות ולהתפייסות. הזמינו אליכם לארוחת השבת קרובי משפחה וחברים שהתרחקתם מהם. תכננו טיול או פקניק, התרווחו ולמדו ליהנות מהחיים בפשטות. נסו לפתח "עור של פיל" ולא להיפגע כל כך בקלות מהערות המופנות אליכם, אתם פגיעים מאוד, ונדמה לכם שכל העולם חבר יחדיו כדי לפגוע ולעלוב בכם, ברוב המקרים זה רק פרי דמיונכם הקודח.     

קשת

השבוע תוכלו ליהנות מאווירה משפחתית חמימה, מפרגנת ומלטפת. נצלו את השבת הבאה למנוחה ולהתרגעות. אל תגיבו בחריפות לכל המנסים לייעץ לכם, תופעה זאת מרגיזה אתכם מאוד, כיוון שמטבעכם אתם שואפים לעצמאות. יש לכם אפשרות לנטרל לחלוטין את אותם גורמים, אבל אין צורך לעשות זאת באגרסיביות. הקשיבו ושיקלו את הדברים יתכן שיש בהם אפילו מן המועיל. חבל לעורר סכסוך עם מי שדורש את טובתכם.    

גדי

השבוע הרשו לעצמכם לנהוג ביתר ספונטניות ולזרום עם כל שיוצע לכם. השתדלו ליהנות מהמפגשים המשפחתיים במיוחד בסופי שבוע. קחו פסק זמן מהרצינות הרבה המאפיינת את חייכם והרשו לעצמכם קצת להשתטות. קיימת הזדמנות למפגשים עם אנשים ועם חוויות חדשות, נסיעה או בילוי יוצאי דופן, יפגישו אתכם עם סביבה חברתית שונה, שבה תרגישו דווקא מאוד בנוח. למרות השבתות השתדלו להקפיד על תזונה מתונה ונכונה.

דלי

השבוע אתם נעימים לסביבה ונינוחים, אווירת התקופה משרה עליכם רוח של פיוס והכלה לבני המשפחה ולחברים. אתם מצודדים ומוכנים נפשית לכל הצעת בילוי וחברה. השתדלו לא להגזים ואל תתישו את עצמכם, רצוי גם לנוח ולנפוש, זו הזדמנות להתאושש לאחר ימי עבודה מפרכים. בתחום הזוגיות  אתם מחמירים עם עצמכם יותר מידי, השתדלו להיות יותר קלילים, אתם עשויים לגלות שלפעמים גם קלות דעת והשתובבות מפרים מערכות יחסים לא רק הרצינות וההיגיון.

דגים

צפוי לכם זמן מהנה, והשבוע ימלא אתכם בהתפעמות ובציפייה לבאות, אתם תארחו ותתארחו וכל כולכם תרתמו להצלחת המפגשים המשפחתיים, נראה שהמודעות לאיפוק ולסלחנות תוכיח את עצמה, אתם תהיו מקסימים ונעימי סבר, ותשתדלו לפנק את כל מי שיחסה בצל קורתכם. הנתינה תמלא אתכם באנרגיות חיוביות, הצחוק והחיוך שנשכחו לאחרונה לא ימושו מעל פניכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *