Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1577867380:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 25890
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון | תחזית אסטרולוגית לשבוע הקרוב | מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => היכנסו לתחזית |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע | הורוסקופ | מזל אהרוני | כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 49
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 364
        )

)
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

תחזית אסטרולוגית לשבוע 5.1.2020-11.1.2020

שתפו

טלה

טליים, השינויים הדרמטיים שעברתם לאחרונה הן בתחום הזוגיות והן בתחום העבודה התישו אתכם. מבחינה נפשית ופיזית אתם במצב די ירוד השבוע. הימנעו מכל פעילות אינטנסיבית מחוץ לבית. נוחו או צאו לנופשון קצרצר. אתם משוועים לשקט נפשי. הטיפ השבועי הימנעו מהאזנה לדברי ביקורת המופנים כלפיכם, למה סתם להתעצבן

שור

שוורים, השבוע הנושאים הפיננסים יעסיקו אתכם. אתם בתחושה חזקה, כי לאחרונה אתם נבלמים וההוצאות הרבות עולות על ההכנסות. המצב הדחוק הזה עלול להימשך עד כחודש, אין ברירה, עליכם ללמוד להדק את החגורה ולדחות סיפוקים. הטיפ השבועי הימנעו מיציאות  למרכזי קניות, פן תתפתו. שהו יותר בבית ורוו נחת מחפצי החן שבביתכם ומהרהיטים הנפלאים שקניתם.

תאומים

תאומים, השבוע תתחילו לחשוב באמצעות הלב והרגש ופחות מתוך הרציונאל והשכל. פתחו את הלב והתחברו לצד הנשי הרך שלכם. הכניסו לחייכם גישה פילוסופית ופחות שכלתנית. או אז הפופולאריות שלכם תזנק שבעתיים, ותביא עמה היכרויות חדשות ומיטיבות. אירועים ומפגשים שונים כולל היכרויות חדשות יהיו לחם חוקכם בשבועות הבאים. היו מודעים ומוכנים  לכך. הטיפ השבועי צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו ואל תנסו ליצור קיצורי דרך, קחו את הזמן הנדרש.

סרטן

סרטנים, השבוע  אתם עייפים ומותשים מהאינטנסיביות של חייכם. אל תרפו ואל תיכנעו. נצלו את השבוע  למנוחה ולהתרגעות. נכונו לכם מספר שבועות סוערים בתחום הזוגיות והעבודה. הטיפ השבועי היזהרו מקצרים בתקשורת, מהערות עוקצניות או ממריבות שעלולות לצוץ, בעיקר בין אחים.

אריה

אריות, השבוע  תעמודנה בפניכם מספר אפשרויות בחירה בתחום העבודה, מומלץ להיעזר במישהו שיכוון אתכם לכיוון המתאים לכם ביותר באופן אובייקטיבי. נסו לעורר אהדה והבנה כלפיכם על ידי הצגת טיעונים המבוססים על עובדות ולא תירוצים. יכולתכם להבחין בין העיקר והטפל תסייע לכם בבחירותיכם. הטיפ השבועי אומנם קשה לכם לקבל תכתיבים מהממונים עליכם, יהא עליכם לעגל פינות כדי להתקדם.

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע  צפות ועולות בעיות מהותיות בזוגיות שלכם. רצוי לנסות לפתור את בעיותיכם בדלתאמות. אל תשתפו את שאר בני המשפחה, פן תקצינו. היזהרו לא "לשבור את הכלים" אינכם בנויים כרגע לפרידות. הצורך להגיע לעמק השווה חיוני עבורכם. הטיפ השבועי מה שאינו הורגמחשל. מהכאב העמוק שלכם צפויה לכם צמיחה.

מאזנים

בני/בנות מאזניים, השבוע  עליכם לפקוח עיניים ולנצל את שפע האפשרויות העומדות בפניכם. נוצרים עבורכם תנאים מיטיבים הקשורים לקריירה ולמעמד שלכם, בתנאי שתפתחו את הראש ותגלו מוכנות לראות מעבר למקובל ולמוסכם. העומס והלחצים מסביב לא מותירים לכם יותר מידי זמן לחשוב ואין לכם גם מספיק זמן לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הטיפ השבועי נסו להירגע ולמצוא זמן למנוחה ולמחשבה.

עקרב

עקרבים, נושא העבודה יהיה מסובך יותר בתקופה הקרובה. אתם עייפים וסובלים מירידה אנרגטית כרגע. אל תסכימו להעמיס על עצמיכם שעות נוספות ופרויקטים חדשים. זו תקופה בלתי רגועה, צפויים מתחים ביחסי העבודה ובשותפויות. השתדלו "ללכת על ביצים" שימרו על פרופיל נמוך כדי לא לדרוך על יבלות של אחרים. המצב זמני ועשוי להשתפר בשבוע הקרוב.  הטיפ השבועי לימדו לכבד את צורכי הזולת.

קשת

קשתים, שבוע  מבולבל מצפה לכם, אינכם מצליחים להתמקד במטרה. אתם רגשניים מדי, מלאי התלהבות מהקשר החדש. שימו לב! אל תבלבלו בין משיכה פיזית לניצני אהבה. רצוי שתתחברו לאנשים איכותיים וכריזמאטיים ושתרבו בשיחות, כך תוכלו להיפתח לערוצי חשיבה חדשניים שיועילו לכם בתחום המקצועי. הטיפ השבועי אל תסחטו את האנרגיות שלכם עד קצה גבול היכולת, נוחו ואיכלו אוכל מזין.

גדי

גדיים, השבוע  תחושו די תקועים, נראה שההחלטות שקיבלתם עליכם לא מתבצעות בקצב הרצוי לכם. המתינו בסבלנות. לדברים קצב משלהם, אל תנסו לבצע קיצורי דרך. הבשורות הטובות הן שהחל מהשבוע  הבא הדברים יחלו לנוע קדימה. יהיה אפשר אחת ולתמיד לסגור את כל אותם קצוות פתוחים שרודפים אחריכם. הטיפ השבועי הרבו במנוחה ובהתרעננות נפשית, אל תשקעו לתהומות.

דלי

דליים, השבוע  אתם בתקופה יצירתית ופורייה שמאפשרת לכם להוציא לפועל רעיונות, למצוא פתרונות מקוריים לבעיות, ליצור המשכיות, להתגבר על חסימות ולהתקדם קדימה. הביטחון העצמי שלכם עולה לאור ההצלחות בשטח. הטיפ השבועי כשההצלחה מאירה לכם פנים, מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם.

דגים

דגים, נראה, כי בימים אלה מעסיקים אתכם ענייני עבודה. אתם חשים צורך להתקדם ולשפר את התנאים שלכם. סוף סוף אתם מפנימים את העובדה שמגיע לכם הרבה יותר ממה שמציעים לכם. תזכו לתמיכה רגשית ונפשית מחבריכם, עובדה זו תעודד אתכם להמשיך בקו שהחלטתם עליו. הטיפ השבועי לימדו לעמוד על שלכם ולהילחם על זכויותיכם.

בברכת הצלחה, מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *