Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1646573527:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | תחזית אסטרולוגית לשבוע
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 765
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 6.3.2022-12.3.2022

שתפו
מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

טליים, השבוע אתם נמרצים ותכליתיים, אתם מבינים שהגיע הזמן לשינויים משמעותיים בחייכם. יש בכם אנרגיה עצומה, פתיחות והעזה. אתם מסתערים על משימות שהצבתם לעצמכם. תוך כך אתם עלולים להסתבך עם אנשים בגלל בעיות תקשורתיות. יכול להיות שאתם נושאים עדיין מטען לא סגור בסוגיה אישית, מקצועית או רגשית, שעכשיו מגיעה לפסגת הקושי. חשוב לא להיסחף אחר רגשותיכם, עדיף לפעול באמצעות ההיגיון והשכל. הטיפ השבועי-רצוי לא לנהוג בפזיזות, אלא בשיקול הדעת. קחו את הזמן ותוודאו שאתם שלמים עם עצמכם בכל הקשור לשינוי סגנון חייכם.

שור

שוורים, השבוע מצב הרוח מרומם. מפגשים עם חברים וידידים ותיקים יחזקו את הביטחון העצמי וימלאו אתכם בעידוד ובחום. עניינים עסקיים עולים שוב על הפרק. אל תמהרו לחתום על חוזים או על ניירת. הפנויים צפויים להתאהבויות רגעיות ולא מבטיחות וזאת בגלל הרצון העז לקרבה ולחום. רגשנות היתר שלכם מעידה כי בעצם אתם זקוקים לתמיכה, חיבוק ולתשומת לב רבה, ובמקום הראשון שיציעו לכם זאת – תרצו להישאר. הטיפ השבועי- הרשו לעצמכם להתמסר רגשית, אך אל תטילו את יהבכם על קשרים קצרי מועד.

תאומים

תאומים, השבוע תוכניותיכם רבות, אולם חלקן לא יתממש בגלל תקלות ואי הבנות. קצר בתקשורת ביניכם לבין מישהו בעבודה עלול לגרום לכם לעוגמת נפש. אתם נוטים לקחת אחריות על המתרחש סביבכם, זה מתפרש כרצון לשליטה ולכוחניות. אל תנסו לעזור לכולם ולנהל את כל העולם. שמרו את האנרגיות לטיפול בצרכים האישיים שלכם. מצבכם הכלכלי טוב כעת, שמרו על כספכם ואל תתפתו להוצאות מיותרות. הטיפ השבועי- לימדו להתפנק ולפרגן לעצמכם. מה דעתכם על עיסוי טוב בספא מפנק?

סרטן

סרטנים, מתח ואי-שקט עלולים לאפיין השבוע את יחסיכם עם אנשים קרובים, עם בני משפחה, עם בני זוג או עם עמיתים. יש נטייה לסדקים שבגינם תיאלצו להתמודד עם דברים שייכפו עליכם. אתם רגשניים מדי ועלולים לפרש כל פנייה אליכם כפגיעה בכם. נסו לשפוט את הנאמר לכם באמצעות ההיגיון ולא הרגש. קשר רומנטי בעייתי עלול להסתיים בימים הקרובים בקול ענות חלושה, אין טעם לנסות ולאחות קרעים. זה פשוט לא ילך למרות שהכוונות של כל הנוגעים בדבר- טובות. למרות עוגמת הנפש תחושו שאבן הרחיים שהייתה על כתפיכם נגולה, ועמה תבוא תחושת רווחה. הטיפ השבועי-שמרו על כספכם לימים קשים, תיתכן הוצאה גדולה בלתי צפויה.

אריה

אריות, צפויה לכם נסיעת עסקים לחו"ל, למרות שאתם מותשים וחסרי אנרגיות עליכם לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. עניינים אישיים שכבר חשבתם שתמו ונשלמו, חוזרים ונפתחים מחדש. קצרים בתקשורת יכולים לגרום למצבי רוח מתחלפים ולהחריף את הבעיות הקיימות. הטיפ השבועי-אתם רגישים וניצתים במהרה, רצוי ללמוד להבליג על זוטות ולא לנסות להוכיח את צדקתכם בכל דרך.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע דרושה לכם מנוחה מוחלטת בגלל מתח שהצטבר אצלכם בתקופה האחרונה. אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות, אחרת יוקצנו מצבים של אי שקט ותחושה של אובדן שליטה על חייכם. ענייני הבריאות האישית שלכם דורשים טיפול ותשומת לב מיוחדת, אל תזניחו! למדו להאציל תפקידים בבית ובעבודה ואל תיקחו את כל האחריות על שכמיכם. הטיפ השבועי-התמקדו במה שאתם אוהבים לעשות. לכו אחר הלב ותגלו שאתם פוגשים אתם ייעודכם ונוגעים באופן משמעותי בחייהם של אנשים אחרים.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע מצב הרוח משתפר, אתם מקרינים רגישות ואמפתיה לסובבים, וכתמורה אתם מאוד מוערכים ומחוזרים, מחפשים את קרבתכם ואת עצותיכם. אתם בעיצומו של פרק זמן תוסס ורב אירועים בעיקר בכל הקשור לרומנטיקה. הביטחון העצמי שלכם עולה ועולה ויש לזה ביטוי בשטח. ענייני חו"ל ממשיכים להיות דינאמיים לאלה שתחום זה מודגש בחייהם. לקראת סוף החודש  המצב הכלכלי ישתפר בצורה משמעותית. הטיפ השבועי-התחילו לחשוב על פרויקט חדש לקידומכם בעבודה.

 

עקרב

עקרבים, השבוע צפויה הצלחה בעבודה. יגיעו אליכם הצעות מפתות ממקור מפתיע. נראה כי לאחרונה כל כולכם מחוברים לעבודה ולקידום עד כי גם בבית אין לכם מנוח, למדו ליצור הפרדה בין הבית והעבודה, ותנו לראש לנוח. עליכם לשתף יותר את יקיריכם בתחושותיכם ולתבוע את מה שמגיע לכם. בתחום הרומנטי, נראה כי עליכם להתאמץ כדי להשיג את מטרותיכם. הטיפ השבועי- למדו להיות יותר אסרטיביים. ניחנתם בכוחות נפשיים ובאינטואיציות חריפות, רצוי לפתחם ע"י לימוד תכנים בתחום המיסטיקה.

קשת

קשתים, השבוע אתם במצב רוח רגשני במיוחד ונוטים להגיב בתוקפנות לא מוצדקת גם כלפי אלה שרוצים בטובתכם. נסו לגלות רגישות ואל תחששו לבקש עזרה. נראה שבמקום העבודה אתם מנסים לרתום את העגלה לפני הסוסים ומבקשים להאיץ בתהליכים, אל תילחמו במציאות. תנו לאירועים להתרחש ולזרום בקצב הטבעי שלהם. ככל שתנסו ללכת לפי תוכנית מקורית שנרקמה לכם בראש, תיווכחו כי לדברים קצב משלהם. הטיפ השבועי- אל תתייחסו אל קרוביכם כאילו היו רכושכם.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים עייפות פיזית ונפשית, רצוי לצאת לנופשון קצר ולנקות את הראש. שמרו על איפוק גם מול אנשים שמתגרים בכם, כי בתקופה האחרונה הרגישות שלכם בשיאה. ברור שקשה לכם עם הסביבה ומכאן הדרך קצרה לשבירת כלים ולנתקים אישיים, דבר ההופך את הזוגיות ואת מערכות היחסים בכלל לשבריריות. ולכן כל מצב נתון שתימצאו בו דורש גישה זהירה ומאופקת כדי לא להיגרר למלכוד. הטיפ השבועי-סייג לחוכמה- שתיקה בימים אלה.

דלי

דליים, השבוע התקשורת הסביבתית שלכם טובה. אתם משתפים פעולה עם הסובבים ומשיגים תוצאות יפות בעבודה. התפיסה המהירה והאינטליגנציה הגבוהה שלכם יסייעו לכם עכשיו לפתור בעיות אישיות שנראות מסובכות יותר ממה שהן באמת. לפנויים ובעיקר לאלה המחפשים הרבה מאוד זמן אהבה, תיתכן אפשרות ממשית למציאת בן/בת זוג בשבועות הבאים.  הטיפ השבועי-השתדלו להתחבר רק עם אנשים איכותיים ברמתכם.

דגים

דגים, השבוע העוצמה והיכולות הגבוהות שלכם מגיעות לידי ביטוי במלואם. משאבי הביטחון העצמי שלכם מתמלאים, נצלו מצב מיטיב זה כדי לשדרג את מעמדכם בעבודה ואת מעמדכם החברתי. זה גם הזמן לסדר את כל אותם סידורים קטנים ומרגיזים, את כל הלוגיסטיקות והבירוקרטיות אשר התעכבו בעת האחרונה. הטיפ השבועי-הגיע הזמן לפרגן לעצמכם ולעשות דברים קטנים שישמחו אתכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *