Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1530641463:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.7.2018-14.7.2018
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.7.2018-14.7.2018
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 59
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 111
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.7.2018-14.7.2018
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.7.2018-14.7.2018

שתפו

טלה

טליים, השבוע עליכם לגלות אמפטיה, התחשבות והבנה מלאה לבן/בת הזוג, יתכן והוא/היא שרוי/ה במשבר אישי עמוק, ואינו מוצא את ההזדמנות להיפתח בפניכם בגלל אופייכם הקופצני. השתדלו ליצור אווירה מתאימה לדו שיח מקרב. לימדו להאזין ולא להשמיע. הטיפ השבועי: סבלנות, אורך רוח והתחשבות, הם "המצרכים" הדרושים כדי שתוכלו לגבש את המסלול הזוגי בו תצעדו. עליכם לקחת אחריות על איכות הקשר.

שור

שוורים, שבוע מאתגר ממתין לכם: פגישות חשובות, החלטות משמעותיות וביצוע פרויקט שדחיתם "לזמן המתאים". הגיע הזמן למנף את עצמכם באמצעות היכולות והכישורים הבלתי נדלים הטמונים בכם ובשפע. יתכן שבדרך למימוש מטרותיכם תיפגשו עם מספר מכשולים ועם אנשים שינסו לטרפד אתכם, גלו את הנחישות האופיינית לכם ושעטו לעבר המטרה. הטיפ השבועי: צעדו במתינות ובאחריות לעבר מטרותיכם, ואל תאפשרו לאחרים לרפות את ידיכם.

תאומים

תאומים, שבוע מבטיח משחר על פתחכם. לאחר זמנים לא קלים ולא ברורים בתחום העבודה והקריירה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה. השבוע היכולת שלכם להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם שרירה וקיימת. מאידך הקשר הזוגי די מקרטע. בחייכם קיימת שגרה בלתי נסבלת, למעשה, ניתן לומר, שהזוגיות שלכם נעדרת כבר כל רגש. הקשר היחידי שנותר הוא קשר חומרי.  הטיפ השבועי: אוצו רוצו לטיפול זוגי פן יהא מאוחר מדי.

סרטן

סרטנים, אל תאפשרו לפחד לשתק כל עשייה מקורית, התחלתם בפרויקט משמעותי למינוף חייכם, אל תירתעו גם אם נדמה לכם שהעזתם והסתכנתם מבחינה כלכלית. הפחד מכישלון והפחד מדחייה ואובדן האהבה מונעים מכם לבצע את השינויים שאתם מצפים להם. אל חשש! לחרדות שלכם אין אחיזה במציאות, מובטחת לכם הצלחה רבה בחודשים הקרובים. הטיפ השבועי: אם רק תאמינו בעצמכם ותפעלו, תופתעו לגלות שמצדו האחר של הפחד נמצא האושר שלכם.

אריה

אריות, יתכן שתחושו השבוע צורך להתבודד ולהתכנס בתוך עצמכם כדי לגלות תשובות לשאלות מציקות בתחום האהבה והזוגיות. עליכם להתבונן פנימה בנפשכם ולהגיע למצב של חשבון נפש בקשר להמשך הזוגיות שלכם. אתם חשים מאוכזבים,  נדמה שעשיתם מקח טעות.  עד כה  חייתם באשליה שהעניינים יסתדרו מעצמם. זו טעות! בזוגיות חייבים שני הצדדים להשקיע. הטיפ השבועי: עליכם ללמוד לפייס ולהתנצל.

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע כדאי להיפתח לרעיונות חדשים, ליוזמות חדשות ולקבלת החריג והשונה. שחררו את הכבלים מהפשוט ומהקונבנציונאלי ותנו לדמיון שלכם לנסוק, כך תוכלו לחדש ולהתחדש בעבודה ולהתקדם. זה הזמן להירשם לקורסים ולהשתלמויות לקידום הקריירה ולהתמקצעות. הטיפ השבועי: רצוי להיות יותר תקיפים במקום העבודה ולהביע את דעותיכם ואת רצונותיכם בצורה ברורה יותר.

מאזנים

בני/בנות מאזניים, רצוי שתתחברו לרוחניות שלכם. יותר ויותר עולה בכם הצורך לחיפוש משמעות לחייכם. יתכן, כי צורך זה קשור בדאגה רבה הקשורה בבריאותו של אחד מבני המשפחה. ככל שהדאגות והחששות גוברים, כן עולה הצורך למסד יחסים ולהרחיב את המשפחה. הערך הרגשי למשפחה הופך ליקר המציאות ומצליח לגמד כל מחשבה על עבודה, על כסף ועל קריירה. הטיפ השבועי: אל תשללו אפשרות לטיפול ולייעוץ אישי.

עקרב

עקרבים, השבוע מתאים לקבלת החלטה בדבר המשך לימודיכם. אל תהססו לעשות זאת יהא המחיר אשר יהא. ברור, שתצטרכו "להנמיך טוס" בעבודה ובבית ולהתמקד בצמיחה האישית שלכם, אך "הקרבן" ישתלם בסופו של תהליך. בני הבית יצטרכו להבליג ולעודד אתכם גם אם הם ישלמו את מחיר ההזנחה.  העניקו לעצמכם את זמן האיכות הזה למען צמיחתה של כל המשפחה. הטיפ השבועי: לימדו משגיאות העבר ושימו פעמיכם לעתיד משופר יותר.

קשת

קשתים, השבוע  אתם תוססים במיוחד, הצורך בריגושים גדל, ועימו התיאבון להרפתקאות מחוץ לבית. האביב הקרב נותן בכם את אותותיו, הצימאון לרומנטיקה ולאהבה אמיתית קורא לכם לחפש את בחיר/ת לבכם במלוא המרץ. יתכן שהולכת ומתגבשת בכם ההחלטה למיסוד עצמכם ולבניית משפחה. הטיפ השבועי: לימדו להתחבר לעומקים הרוחניים הטמונים בכם.

גדי

גדיים, השבוע הבית והמשפחה יהיו ציר הפעולה העיקרי שלכם. תחושו צורך לטפל בבני המשפחה ולפנקם. גם הבית "יזכה" לעדנה רבה. עניינים הקשורים לתיקון קלקולים בבית יטופלו באהבה רבה. התחושה כי "ביתימבצרי" תופסת מקום חשוב כעת בחייכם.  הטיפ השבועי: השקיעו מעט יותר גם בבריאות שלכם, אכילה מבוקרת ופעילות ספורטיביתצו השעה מבחינתכם.

דלי

הדליים הפנויים, אתם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייכם, עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות שלא במודע. גם אם במבט ראשון נראה לכם כי בן/בת הזוג החדשים אינו מתאים, "אל תסתכלו בקנקן, אלא מה שיש בתוכו", עליכם לתת הזדמנות שנייה ושלישית כדי להתחיל להבין מי באמת עומד מולכם.  הקסם האישי המיוחד שלכם יזמן לכם מספר מפגשים מעניינים. עם ההתפתחות הזוגית צפויה גם צמיחה בכיוון הקריירה וההתפתחות האישית. הטיפ השבועי:  אל תחששו לפתוח את סגור לבכם ולשתף ברגשותיכם.

דגים

דגים, גם השבוע ענייני העבודה והקריירה בראש מעייניכם, ואילו ענייני הבית, הזוגיות והמסגרת סובלים מהזנחה. רצוי להתפנות לליבון סוגיות לא פתורות בענייני הזוגיות. זה הזמן לשוחח בגלוי על משקעים שהצטברו ולא לשמור דברים בבטן. שתפו את בני הזוג בכל הלבטים שלכם, ובכלל רצוי לגלות התנהגות כנה יותר ויתר שותפות. בעבודה יתגלעו עימותים עם אישיות בכירה מכם על רקע מקצועי. הטיפ השבועי: זוגיות שאין עימה שותפות וכנות אינה זוגיות אינטימית.

בברכת הצלחהמזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *