הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

תחזית אסטרולוגית לשבוע 9.8.2020-15.8.2020

שתפו

טלה

בבית הזוגיות עלתה על דרך המלך, אתם רומנטיים במיוחד בחודשי החורף וזה נותן את אותותיו בשאר תחומי העשייה שלכם, נראה, כי כעת אתם מחפשים רק רוגע ושלווה, ואתם אכן מוצאים אותם בבית, מישהו מהילדים יביא עמו בשורה משמחת.  תחום העבודה נכנס לתקופה רגישה יותר, הבטחות שתקבלו או תתנו השבוע עלולות לא לצאת לפועל וייתכן וזה יפגע במעמדכם, מישהו יאשים אתכם בהבטחות שווא או בהטעיה. על רקע זה יתגלעו ויכוחים. הטיפ השבועי המשיכו לדבוק במטרה ולהוכיח את צדקת דרככם

שור

השבוע אתם רגישים במיוחד, נראה, כי הצרות של האחרים מעיבות על אושרכם ועל שלוות נפשכם. בקיצור, אתם עוברים תקופה לא קלה, והמתח גובר. רצוי שתתמקדו בעניינים שלכם ותנסו לפתור אך ורק את הבעיות שלכם, הרצון לשאת את כל העולם ואשתו על כתפכם מלאה ואינו נושא תוצאות. בבית חל  שיפור ביחסים הזוגיים, אולם עדיין קיימות לא מעט דאגות המטרידות אתכם. שתפו את בן/בת הזוג בכל העובר עליכם. הטיפ השבועיעליכם להתחבר לפנימיות שלכם ולנהל דיאלוג על הצרכים האמיתיים שלכם, כדי לבטא את הרגשות הפנימיים ולהסביר למי שצריך לדעת מה באמת עובר עליכם מבפנים.

תאומים

השבוע אתם חשים שלמות מוחלטת עם עצמכם ועם ההחלטות שקיבלתם בעיקר בתחום הזוגיות. צפויים לכם ימים של אושר. המערכת הזוגית החדשה מבטיחה אינטימיות עילאית, טפחו את הקשר יתכן שסוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה. אתם רגישים במיוחד ועלולים להתנהג בילדותיות ובהקצנה, יש לכם נטייה לרכושנות רגשית וזה עלול לסבך אתכם ביחסים עם הקרובים אליכם. בתחום העבודה קיים קושי, הנובע מחוסר היכולת שלכם לקדם פרויקט חשוב. הטיפ השבועילמרות  הרצון לקום וללכת, גלו איפוק, הימים הקשים יחלפו כאינם

סרטן

בעבודה מסתמנת אכזבה, העניינים אינם מתקדמים בקצב לו אתם מייחלים. התסכול נובע מהתחושה שמפלים אתכם לרעה ובולמים את התקדמותכם. בטעות מפרשים את עדינותכם ואת אדיבותכם כחולשה, עמדו על שלכם ואל תהססו להפגין את העוצמות הקיימות בכם. בתחום הזוגיות נראה כי אתם רווים נחת. מבחינה כלכלית המצב שפיר מתמיד, אך אל תמהרו לבזבז את שהשגתם בעמל רב. הטיפ השבועימומלץ לא להאמין לאנשים מבלי להיווכח בעובדות מוחשיות.

אריה

השבוע תאלצו להתמודד עם הדחף לשינויים בבית ובעבודה, הרגיעו עצמכם, כי הזמן אינו מתאים לכך. לימדו לחיות עם השגרה ואל תקלקלו את הקיים ע"י כל מיני רעיונות מטורפים ודחפים בלתי נשלטים. אין פסול בחיי שגרה, הם דווקא מעניקים ביטחון קיומי. בעבודה ובבית המצב יציב למדי, ואתם מרוצים, כך שאין טעם לרוץ אחר הרוח. השבוע נראה כי ענייני יזמות על הפרק. קיים סיכוי לפגוש אנשים מאתגרים. יתכנו גם קשרים בגין פרויקט. הטיפ השבועי אם תסמכו על תחושת הבטן שלכם (ורק שלכם!) צפויה לכם הצלחה.

בתולה

השבוע רוח תזזית תוקפת אתכם, אינכם שקטים וכפועל יוצא אינכם מאושרים. קשה לכם להירגע ולהפסיק לחפש מקורות וסיבות לחוסר השקט הזה. רצוי שתתבוננו פנימה בנפשכם, ולנסות להבין אירועים מהילדות המעיבים על אושרכם בהווה, יתכן שחוויתם לאחרונה הצפה רגשית ש"העירה אריות מרביצם". הטיפ השבועי זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. נצלו ימים אלה כדי להתעורר מאשליות ומהזיות שווא.

מאזניים

משקעים כואבים רבים מן העבר עולים ומציפים אתכם,רצוי לשמור על דיסקרטיות ולא לשתף אחרים במצוקותיכם, יתכן וישתמשו במידע נגדכם. השבוע תגלו, לאכזבתכם, כי חברים ובני משפחה נוטים לנצל את טוב לבכם. בני זוג עלולים להוציאכם משלוותכם על רקע חברתי, שמרו על איפוק ואל תשישו אלי קרב. אתם נוטים להיות יותר רכושניים וקנאים בקשר למערכות היחסים שלכם. בעבודה קיים עומס רב, הטיפ השבועי  השתדלו לנוח כשמתאפשר לכם וצאו להליכה בטבע שתגרום לכם לעונגסרט או ספר טוב.

עקרב

השבוע מצב הרוח משתפר בעקבות בהירות והבנת דברים, אתם מתחילים להבין את החשיבות של השגרה המבורכת וסדר היום המאורגן. עדיין מציקים לכם נושאים הקשורים בבריאותכם. הקפידו על זמנים קצובים למנוחה, אוכל בריא ומאוזן ופעילות ספורטיבית. מבחינה חברתיתאישית, אתם נחשקים כפי שאתם. צפויים לכם ימים נעימים של הכרה בסקסאפיל שלכם. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם מומלצות שותפויות. כספים המגיעים לכם מתעכבים. הטיפ השבועיעקבו אחר הזכויות שלכם, אל תזניחופן תפסידו

קשת

שבוע רגוע ופייסני לפניכם. אתם משתדלים לשמור על קור רוח ולגלות הבנה לגחמות של בני המשפחה, למרות שהתנהלותו של אחד הבנים אינה נראית לכם. השבוע אינו זמן מתאים להשקעות כספיות או לחתימה על חוזים, המתינו לעיתוי המתאים. תיתכנה נסיעות רבות הקשורות לעבודה, אין מה לעשות, התפקיד מחייב. בשורה טובה הקשורה בקידום שלכם עשויה להגיע באופן בלתי צפוי. הטיפ השבועיעסקו בפעילות ספורטיבית.

גדי

השבוע בתחום הקריירה יתכן שיפור עצום בהכרת יכולותיכם. בבית נדרשת "עבודה מאסיבית" לשיפור המערכת הזוגית, תיאלצו ללמוד לוותר על "עקרונות" שמזמן אבד עליהם הכלח. ההתעקשות שלכם להחיות את העבר ולדשדש בהיסטוריה מקלקלת את חיי היוםיום. הפסיקו לרחם על עצמכם ותתחילו להתחשב יותר באחרים. הטיפ השבועי מישהו חייב לעשות את הצעד הראשון ולשבור את מעגל הקסמים.

דלי

גם השבוע ענייני הכספים מטרידים אתכם. עליכם לזרום עם הקיים ולהפסיק לדאוג כל כך לגבי העתיד. ייתכן והתפתחותכם הכלכלית זקוקה לתהליך השקעה וכל עוד תוכלו להרשות לעצמכם לא תהיה לכם כל בעיה כספית. עליכם למתן מעט את דרישותיכם מבן/בת הזוג, ביקורת תמידית תפגום במערכת הזוגית ובאינטימיות, רצוי להבליג ולהשלים עם הקיים, אחרי הכל, לא ניתן לדגום אנשים לפי מידותיכם. בימים אלה מצב הרוח שלכם מתנדנד אתם חווים מעברים חדים בין אושר גדול לאכזבות גדולות. הטיפ השבועי הפסיקו "לחלק ציונים" והתחילו ליהנות מהקיים, ללא חיפוש מתמיד אחר השלמות המוחלטת.

דגים

בחודשים האחרונים השקעתם את כל כולכם למען קידומכם ולמען הקריירה שלכם, הגיע הזמן לקצור את פרי עמלכם, סביר להניח שבימים אלה תתחילו לראות תוצאות לעבודה הקשה שהשקעתם בתקופה האחרונה. בבית המערכת הזוגית לא קלה, אתם נדרשים לסבלנות עילאית כדי לא "לפרק את החבילה", עיקר הויכוחים ואי ההסכמות מתמקד דווקא בשיטות חינוך הילדים, מישהו מהצעירים מכעיס אתכם בגלל שהוא משרך את דרכיו.  הטיפ השבועינסו לשמור על קור רוח ואל תיסחפו לפרובוקציות, היזהרו מפליטות פה שתצטערו עליהן.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *