Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 74
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 533
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 334
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית שבועית 15.3.2015-21.3.2015

שתפו

טלה 

טליים, השבוע המחשבה שלכם צלולה ורעננה וללא טרדות מיותרות. תוכלו ליהנות סוף סוף מעיסוק בתחביבים שלכם ופשוט ליהנות מהחיים. אתם קורנים ומקרינים זאת לסביבה. זהו עיתוי מצוין לשיווק עצמי ולראיונות עבודה. מבחינה בריאותית המצב תקין, הסירו דאגה מלבכם תוצאות הבדיקות תקינות. הטיפ השבועי-עסקו יותר בספורט כשיטה לניקוי הראש מטרדות היום-יום.

שור

שוורים, השבוע תקדישו מזמנכם לבני משפחה הזקוקים לכם כאוויר לנשימה. באופן כללי אתם פועלים בהרמוניה טובה עם הסביבה ולשם שינוי, אתם גם מסבירי פנים. אנשים שיהיו בחברתכם יושפעו לטובה אף הם מהאופטימיות שאימצתם לאחרונה. הטיפ השבועי- כדאי להקדיש יותר זמן לתזונה נכונה ולכושר גופני, עדיף שזה יהיה בדרך שאתם אוהבים ושתגרום לכם להנאה.

 תאומים

תאומים, מצפה לכם שבוע מוצלח. עננת הדאגות תסור מכם והלאה. נושא שהטריד את מנוחתכם בבית/בעבודה יבוא על פתרונו הטוב ואבן תיגול מלבכם. קשה לכם לשמור על קור רוח, בעיקר כאשר מדובר בהתמודדות עם אנשים כריזמאטיים וחזקים מכם. הטיפ השבועי – רצוי שתעבדו יותר על נושא הביטחון העצמי ובעיקר על הדרך להקרינו החוצה לסובבים.

סרטן

סרטנים, השבוע אתם מקשים על עצמכם בכל דרך אפשרית. הביקורת העצמית שלכם גבוהה, הדרישות מהאחרים גוברות, דברים רבים הנעשים ע”י הסובבים אתכם אינם מוצאים חן בעיניכם, ומכאן הדרך קצרה לטרוניות ולביקורת קשה ההופכת את הזירה סביבכם לבלתי נסבלת. הטיפ השבועי- הפסיקו לנסות להוכיח בכל מחיר לכל העולם שאתם צודקים.

אריה

אריות, השבוע רצוי לא להיגרר לויכוחים ולקונפליקטים הקשורים לכסף ולרכוש. נסו שלא להגיע למצבים של מאבקי כוח, כיוון שלא תשיגו בכך דבר. בעבודה קיימת תחושה שמנסים לבלום אתכם, וכי הדברים האמיתיים מתרחשים מאחורי גבכם. הטיפ השבועי – השתדלו לא להגיב באימפולסיביות כשנאמרים לכם דברים שאינם לרוחכם מוטב להמתין ולחשוב בהיגיון בטרם תשיבו.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע תחושת היציבות והבגרות חודרת לחייכם. תחושת החוסן נובעת מהביטחון הכלכלי שאתם שרויים בו לאחרונה. בעתיד הקרוב תאלצו לחשוב על שיפור מעמדכם בעבודה, עשו זאת בדרך דיפלומטית ולא מתלהמת. יוזמות מקצועיות חדשות דורשות מכם תכנון זהיר מאוד ותשומת לב יתרה. הטיפ השבועי – אל תמהרו יותר מדי בנושא הקידום בעבודה.

מאזנים

בני מזל מאזניים, יחוו שבוע רב תהפוכות ושינויים. עליכם לקבל החלטות חשובות בנוגע למקום עבודה חדש הדורש מכם העתקת מגוריכם. העניין אינו פשוט כלל וכלל לבעלי המשפחות שביניכם. אתם עלולים להרגיש כאילו אתם נמצאים “בין הפטיש לסדן” בגלל החלטות מסוימות שעליכם לקבל. הטיפ השבועי – שתפו את כל בני המשפחה – קטנים וגדולים – בהתלבטויותיכם.

עקרב

עקרבים, השבוע תאלצו מחוסר ברירה לארגן את כל הניירת והחשבונות שהזנחתם בחודשים האחרונים. רצוי לא לצאת מהבית בימים אלה עד שתסיימו את כל המטלות שדחיתם. זו גם הזדמנות פז לשבת ולשוחח בארבע עיניים עם בן/בת הזוג על נושאים אינטימיים הקשורים לזוגיות. הטיפ השבועי-”אל תאמר לכשאפנה אשנה- שמא לא תתפנה” (חז”ל)

קשת

קשתים, השבוע עליכם לשבת מעט עם עצמכם לצורך מחשבה והגות. הגיע הזמן להתעמת עם כל הנושאים הכואבים שברחתם מהם משך השנים באמתלת חוסר פנאי. הגיע רגע האמת, יש להבין כי העימות עם הכאב יביא לריפויו. הטיפ השבועי – אתם עשויים להגיע לתובנות חדשות שישחררו את המועקות החבויות. וכך אכן תצאו לדרך חדשה.

גדי

גדיים, השבוע תיפתח בפניכם הזדמנות חדשה בתחום העבודה, יתכן שתוזמנו לראיון עבודה. זכרו! עליכם להותיר רושם טוב על המראיינים, נסו לדבר בביטחון אך לא בגאווה, שמרו על קור רוח, ודברו בלשון נקייה משגיאות וברמה נאותה. אל תצאו מגדרכם כדי להרשים. הטיפ השבועי – חשוב מאוד לא להזניח את הבריאות, עשו בדיקות מקיפות.

דלי

דליים, השבוע תחושו בצורך עז לצאת מהשגרה היומיומית שלכם. יתכן שזו הסיבה לאפתיה ולחוסר המרץ שאתם סוחבים מספר שבועות. כשאין ברירה – אין ברירה. עליכם לקחת מספר ימי חופש להתבודדות אישית ולרענון הנפש. השתדלו באמת לנוח ולעסוק רק בכל מה שמהנה אתכם. הטיפ השבועי- שימרו על תזונה נכונה ועל איזון כללי.

דגים

דגים, השבוע אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בסכסוכים ובמאבקי כוח, במיוחד בהתמודדות מול בני משפחה, דמויות מפתח במקום העבודה או מול אנשים בתפקידי מפתח. אם לא תשמרו על איפוק וקור רוח אתם עלולים למצוא את עצמכם מול שוקת שבורה. הטיפ השבועי – נהגו בזהירות ובאורך רוח למרות שמבחינה רגשית אינכם במיטבכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *