Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 75
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1039
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 374
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 11.1.2015-17.1.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע הקרוב יהיה אינטנסיבי במיוחד עבורכם בבית ובעבודה. בגלל העובדה שאינכם מסוגלים לסרב לכל מי שמבקש את עזרתכם, תמצאו עצמכם נקרעים מכל כיוון כדי לרצות את כולם. תצטרכו להפעיל את כל תעצומות הנפש ואת כוח הסבל שלכם. הטיפ השבועי- שימרו על כספיכם, אל תמהרו לפתוח את ידיכם לכל מבקש.

שור

שוורים, השבוע יתכנו עימותים וויכוחים עם בני הזוג על רקע כלכלי. הסיבה לחוסר התקשורת היא תסכול ולחצים נפשיים. שמרו על פרופיל נמוך והשתדלו להימנע מעימותים. בסה”כ אתם מתפקדים נפלא ביומיום, אתם עקביים. המצב הכלכלי הקשה עשוי להשתנות, גלו סבלנות וקוו לטוב. הטיפ השבועי – עליכם לנוח יותר ולעשות גם דברים המשמחים את לבכם.

תאומים

תאומים, השבוע תחושו צורך להתנתק מעט מבני המשפחה המלחיצים אתכם, צאו עם בן/בת הזוג לבילוי ללא הילדים. שוחחו באינטימיות על הדברים הנוגעים רק לכם ולאהבתכם. צפויה בשורה משמחת הקשורה לאחד מילדיכם, עליכם להכין עצמכם מבחינה כלכלית. הטיפ השבועי – אתם עושים הרבה מאוד דברים טובים למען אחרים, הגיע הזמן להקדיש קצת יותר זמן למען עצמכם.

סרטן

סרטנים, שיחת טלפון שתגיע השבוע במפתיע תגרום לכם לשקוע במחשבות עצובות הקשורות לעברכם הרחוק. נראה שאתם שופטים את עצמכם בעיניים ביקורתיות מדי. יתכנו הצעות מעניינות בתחום העבודה, אם חשבתם על עסק פרטי ועל שותפויות, זה הזמן. הטיפ השבועי – מה שהיה היה, שימו פעמיכם אל העתיד ואל תביטו לאחור.

אריה

אריות, השבוע, כנראה תיעתרו סוף סוף לפעול למען הזוגיות שלכם. הפנויים, השקיעו זמן ומרץ לצורך הכרויות. לאחרונה התחלתם להבין שאתם כבר מוכנים נפשית להירתם למען זוגיות רצינית ומחייבת. גם הנשואים מבינים שהריחוק מהבית ומהמשפחה מזיק להם. זכרו, כי התחום המשפחתי והזוגי זקוקים להשקעה רגשית רבה. הטיפ השבועי- אל תשכחו, כי מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה נאמנה ובית חם ותומך.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע עליכם להתאמץ במיוחד למען בני משפחתכם הזקוקים לחיזוק רגשי ולתשומת לב מיוחדת. ימים אלה הם הזדמנות מתאימה לבילוי זמן איכות ולשיחה על כל מה שמטריד אותם. קבלו בסבלנות כל ביקורת המוטחת כלפיכם ונסו להבין מנין נובעת המרירות הקשה. הטיפ השבועי-תגובה חכמה שלכם תביא לתוצאות מדהימות בשיפור האווירה ובשיפור היחסים בין בני המשפחה.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע אתם נדרשים לגמישות מחשבתית ולאלתור של הרגע האחרון, יתכן שדברים מסוימים לא יתבצעו בהתאם לציפיותיכם, היו נכונים לשינויים, אל תרימו ידיים ותיוואשו. בעבודה אתם עשויים לעמוד בפני אתגר גדול שיקבע את עתידכם המקצועי. הטיפ השבועי – עליכם ללמוד להפריד בין החיים הפרטיים שלכם לבין הקשיים של האחרים.

עקרב

עקרבים, לפנויים צפויה השבוע הפתעה נעימה במפגש חברתי יוצא דופן. אתם רומנטיים וכמהים מאוד לקשר רומנטי מעמיק, אל תתפתו לקשר מזדמן. ניחנתם בכוחות נפשיים ובאינטואיציות חריפות, נצלו אותם. בעבודה העניינים מתנהלים על מי מנוחות למרות שבתוך תוככם אתם חשים שאין זה סוף פסוק עבורכם. הטיפ השבועי – נסו לשנות אווירה, הירשמו ללימודים או לחוגים מעשירים בשעות הערב.

קשת

קשתים, השבוע אתם צפויים להצעת עבודה אטרקטיבית שתקסום לכם במיוחד. אל תמהרו לשום מקום, למרות המצב הדחוק שאתם שרויים בו בידקו היטב את הנתונים לפני ולפנים. יתכן שאתם על פרשת דרכים גם בתחום הרומנטי. אתם זקוקים לניקוי ראש ולמנוחה. הטיפ השבועי-אל תאפשרו לחברים לדכא את השאפתנות שלכם בגלל עצות אחיתופל.

גדי

גדיים, השבוע יתכנו עימותים בעבודה על רקע חוסר היכולת שלכם לקבל תכתיבים מגבוה, נדמה לכם שאתם צודקים במהלכים שלכם ושאין לבקר אתכם. אם אתם חפצים לשמר את מעמדכם בעבודה ולא להינזק, עליכם לקבל את הממונים עליכם כעובדה קיימת ולהתנהג כנדרש מכם. הטיפ השבועי- רצוי ללמוד לפעול לפי כללי המשחק שמכתיבה החברה.

דלי

דליים, השבוע ידיכם מלאות עבודה, בעיקר עבודות שיפוץ בבית ומחויבויות למשפחה. סידורים הכרחיים שהוזנחו תובעים את טיפולכם. רצוי לא להיכנס לפאניקה מיותרת ולבנות תוכנית “עבודה” שתמנע אנדרלמוסיה מיותרת. הימנעו תוך כך מקניות מיותרות לבית, עשו רק את ההכרחי כרגע. הטיפ השבועי – אל תאפשרו לדברי בלע לערער את שלוות רוחכם.

דגים

דגים, השבוע אתם נדרשים להחלטות כלכליות כבדות משקל. אל תיכנעו ללחץ שיופעל עליכם מצד בני המשפחה, מצב העניינים אינו מזהיר כעת, אין זה הזמן להוצאות כבדות, נסו לדבר על כך בנעימות אך בהחלטיות עם בני המשפחה. הטיפ השבועי – רצוי שתקפידו על שעות שינה קצובות, על תזונה נכונה ועל אופטימיות.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *