Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 768
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 362
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 15.2.2015-21.2.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע תעלה על הפרק שאלת הזוגיות שלכם. שאלות נוקבות על מערכות היחסים מתעוררות ולא מרפות ואולי אתם זקוקים למעגלים חדשים בחייכם כדי להפרות את צימאונכם. בנושא הפיננסי – הכלכלי הגיע הזמן להשליט סדר ובקרה, אתם חיים בבזבזנות מוחלטת כאילו אין מחר. מבחינת העבודה והקריירה אתם מצויים בצומת דרכים. הטיפ השבועי – נסו להימנע מקוצר רוח ואי סבלנות בניהול מערכות היחסים שלכם.

שור

שוורים, השבוע תעברו שינויים מהותיים במערכות היחסים שלכם.יותר ויותר תשאפו לזוגיות הדוקה ומשתפת. לפנויים שביניכם, הגיע הזמן לבסס מערכות יחסים ולהרגיש מוכנים למסד קשרים. מבחינה כלכלית – מסתמנת תקופה מאוששת ביחס לחודשים האחרונים. מבחינת הקריירה והעבודה- זה הזמן לשינויים ולבניית יסודות חדשים להגשמת חלום גדול של חייכם. הטיפ השבועי – היזהרו מאהבה “חונקת” ומהררי ציפיות פן תתאכזבו.

תאומים

תאומים, השבוע אתם נהנים מהרפתקנות, זקוקים לריגושים ומרבים בנסיעות בדיוק כמו שאתם אוהבים. לבעלי המשפחות – מומלץ טיול משפחתי עם הילדים, הקדישו להם זמן איכות. מבחינת הקריירה והעבודה – אתם צפויים לפריחה, לצמיחה ולשגשוג, קחו בשתי הידיים הצעות רציניות המופנות אליכם, אל תהססו. הטיפ השבועי – יותר מתמיד השתדלו לשמור על טאקט ולא “לשלוף”.

סרטן

סרטנים, השבוע אתם הופכים משפחתיים מתמיד, זקוקים מאוד לאינטימיות זוגית. אתם מרגישים שהחיים סובבים סביב מטלות וארגונים ודאגה מוגזמת לבני הזוג ולבית. פרויקטים הקשורים לעיצוב פנים של ביתכם יעסיקו אתכם ויש מצב שגם הבריאות ילווה את דאגותיכם. מבחינת הקריירה – זה הזמן להעלות רעיונות מקצועיים חדשים. הטיפ השבועי – השתדלו לא להיתפס לעקשנות מיותרת בתקופה זו – גמישות יכולה לעזור למשפחה ולזוגיות.

אריה

אריות, השבוע אתם במצב רוח לבילויים, לריגושים ולכיבושים, אולם כדאי שתבדקו שאתם לא בורחים מהחיים האמיתיים. רצוי שתשקיעו בבית ובבני המשפחה. מבחינת הקריירה והעבודה – סוד ההצלחה שלכם טמון ביכולת התמרון והדיפלומטיה המילולית. הטיפ השבועי-השתדלו לא לבחון את בן/בת הזוג תחת זכוכית מגדלת והימנעו מביקורת נוקבת על זוטות.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע ענייני רכוש וממון יתפסו את מרכז תודעתכם ואולי אפילו תעזו לחשוב על מעבר דירה. קיים בכם צורך עז למשפחתיות ולטיפול בכל הסובב אתכם. בענייני העבודה – צפויה תקופה של התרחבות, שינוי וצמיחה. לפנויים שביניכם- זה הזמן ליהנות מקשרים חדשים ולפתוח את דלת הקסמים אל לבכם בלי מעצורים. הטיפ השבועי-בחיי היום-יום שמרו על דיסקרטיות ופרטיות.

מאזנים

בני מזל מאזנים, השבוע עלולה להיות מתיחות ועוינות בתקשורת הבין- זוגית. אתם בהחלט טעונים וזה לא נעים, אולם, שימו לב שאתם לא ביקורתיים יתר על המידה כלפי הסובבים. מבחינת הקריירה – זה הזמן לגלות תעוזה ולדחוף עצמכם ללא בושה, כדי לזכות להכרה, למימוש עצמי ולשדרוג. הטיפ השבועי – מומלץ לנקוט בשיטת ‘חייה ותן לחיות’, שחררו שליטה.

עקרב

עקרבים, השבוע עוברת עליכם סערה רגשית. קחו את הזמן לעצמכם והשתדלו להוריד הילוך, מלאו את המצברים. לפנויים – הגיע הזמן למיסוד ולמימוש הקשר. מבחינה כלכלית – התנהלות עם כספים בדרך נכונה וזהירה, תוביל אתכם למימוש תוכניות מגירה. הטיפ השבועי – שימו לב בזוגיות לא כדאי להיות קנאים וטוטאליים יתר על המידה, סבלנות היא מילת המפתח לחיים תקינים.

קשת

קשתים, השבוע אתם מלאי עוצמה ואנרגיות להניע את גלגלי העולם. תהפכו לפופולאריים מתמיד, תצרו קשרים חדשים ותהיו במרכז העניינים. מבחינת הזוגיות – אפשרו לעצמכם לשחרר שליטה, לוותר על מאבקי כוח וליהנות מבילויים ומנסיעות מבחינת הקריירה – רצוי שתתמקדו פחות בשיווק עצמי ויותר בזיהוי מטרות כיבוש ויוזמות חדשות . הטיפ השבועי-כדאי מאוד שתיזהרו מהשקעות פזיזות.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים בדידות, עולם הרגש שלכם אינו מסופק. שחררו את הדיוק וההקפדה וצאו לחופשה מרנינה. נתברכתם ביכולת נדירה למגנט את הסובבים אתכם, יכולת זו תאפשר לכם אהבה חדשה. במקום העבודה אתם מצליחים ומוערכים מאוד, וכך נשכחו , למרבה הצער, תחומי חייכם האחרים. הטיפ השבועי – הימנעו מלהביא את העבודה הביתה, החלו בפעילות ספורטיבית.

דלי

דליים, השבוע אתם ביתיים ומשפחתיים מתמיד, הבית הוא עיר מקלט עבורכם, אתם מתמכרים לאווירה הביתית… אתם מבינים, ובצדק, כי התא המשפחתי שלכם זקוק לתשומת לבכם המיוחדת. מאידך בעבודה השעמום גובר על העניין וההנאה, וכך בעצם, אתם מתנהלים. הטיפ השבועי – נסו לא להתייחס לקושי בעבודה כאל מפלצת והיו אופטימיים, או לחלופין מצאו מקום עבודה חדש ומעניין יותר.

דגים

דגים, השבוע מתגבשת ומתחזקת התוכנית למעבר דירה, או אפילו שינוי לעיר חדשה. אתם זקוקים לשינוי מהותי בחייכם כמו אוויר לנשימה. למרות ששינוי מהותי, כפי שאתם חושבים עליו מבחינה מקצועית- כספית, עלול להלחיץ את בן הזוג ואולי את המשפחה, לכו עם האינטואיציות שלכם. הטיפ השבועי – אתם בתהליך של התרחבות וצמיחה בכל הקשור לעבודה ולקריירה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *