Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 9316
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 149
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1434541660:1
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 342
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/04/horoscope.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 26.4.2015-2.5.2015

שתפו

טלה

השבוע צפויות הזדמנויות פז לקידום מקצועי, היו ערניים פן תחמיצו. אתם זקוקים לאישור, לעידוד ולחיזוק מצד בני המשפחה, רצוי להיפתח ולשוחח עם בן/בת הזוג. מאידך כדי להתקדם יהא עליכם להקריב מעט מהנוחיות שלכם ושל בני המשפחה. יתכן שתידרשו לנסיעת לימודים או לקורס קצר.  הטיפ השבועי: עליכם ליזום יותר ולהיאבק על מקומכם בבית, בחברה ובעבודה.

שור

השבוע הדמיון שלכם משתולל, תחושו צורך לפתח ולבסס את תחביביכם בתחום האומנות. אל תחששו מביקורת ומדברי לעז של אחרים, הם פשוט מקנאים בכם. רצוי לשמור יותר על דיסקרטיות ולא לסמוך על כל אחד המחפש את קרבתכם. בעבודה לא ממש מבינים את הראש שלכם, אתם נדרשים למאמץ רב כדי להוכיח את צדקת דרכיכם. הטיפ השבועי – הפעילו את החוש השישי בבחירת חבריכם.

תאומים

השבוע אתם חסרי אנרגיות ונוטים להישחק ולהתעייף כתוצאה ממאמצים ממושכים ומאווירה מתוחה סביבכם. בעיקר מתישים אתכם אנשים הפכפכים שאינם עקביים בהחלטותיהם. יחסים מתוחים גם עם בן/בת הזוג יימשכו גם בשבועות הבאים, תובעים את זמנכם ואת תשומת לבכם כשאינכם ערוכים לכך בגלל העומס בעבודה. הטיפ השבועי: אורך רוח ועידוד יועילו לכם כדי לדלג על התקופה הקשה העומדת בפניכם.

סרטן

השבוע אתם קלילים ופתוחים, עובדה זו תקל עליכם בבית ובעבודה מול הקשיים האובייקטיבים שאתם עתידים לחוות. הפנויים – עליכם להחליט חד משמעית לגבי המשך היחסים המתנדנדים, נראה, כי ההבדלים בתרבויות והפער בתפישות גורמים בכם לספקות, אם כך רצוי לחתוך. הטיפ השבועי: שימרו היטב על בריאותכם, קל לכם להידבק במחלות עונתיות.

אריה

אתם עוברים תקופה די קשה לאחרונה, לפיכך אתם זקוקים לזמן ובעיקר לשינה ולמנוחה כדי להירגע ולחזור לעצמכם. אל תמהרו לבזבז כספים על מותרות כרצון לפיצוי עצמי, עדיף שתשקיעו את כספכם בנופשון לצורך התרגעות. בעבודה – אתם צפויים להתמודדות עם אדם הלוטש מבטו על תפקידכם ומנסה להכשילכם. הטיפ השבועי: גלו יותר פתיחות לצרכים, לדעות ולהתנהגויות של ילדיכם.

בתולה

השבוע הדגש יושם על קידום הקריירה שלכם. בשבועות האחרונים זנחתם את עבודתכם, ענייני הרגש והאהבה העסיקו אתכם שעות נוספות. היזהרו מחברים המודעים לחולשתכם והעלולים לנצל את טוב לבכם. במהלך הימים הקרובים יהא עליכם להתמודד במציאת האיזון בין שני הקטבים הקיצוניים: המעשי והדמיוני, כדי לאזן את חייכם. הטיפ השבועי – חשוב להתמקד בפרטים הקטנים והגדולים בכל עשייה שלכם.

מאזניים

גם השבוע ענייני העבודה והקריירה בראש מעייניכם, ואילו ענייני הבית, הזוגיות והמסגרת סובלים מהזנחה. רצוי להתפנות לליבון סוגיות לא פתורות בענייני הזוגיות. זה הזמן לשוחח בגלוי על משקעים שהצטברו ולא לשמור דברים בבטן. בעבודה יתגלעו עימותים עם אישיות בכירה מכם על רקע מקצועי. הטיפ השבועי: זוגיות שאין עימה שותפות וכנות אינה זוגיות אינטימית.

עקרב

השבוע הקשרים החברתיים שלכם יתהדקו, מישהו מחפש את קרבתכם מתוך הערכה מלאה של היכולות והכישורים שלכם. פגישה אקראית תוביל ליחסים מבטיחים בעתיד. הפנויים עתידים ליהנות השבוע מבילויים ומפעילות חברתית ערה. הטיפ השבועי – אתם מסוגלים לעטוף את הבאים בשערכם בחמלה, בהבנה ובחמימות, עשו זאת!

קשת

הקסם האישי שלכם בולט השבוע במיוחד בעזרתו תוכלו לקדם את האינטרסים האישיים שלכם בעבודה. זו תקופה טובה ליזמות עסקית. רצוי שתנתבו את היצירתיות שלכם בכיוון של פרסום או שיווק. בבית – עליכם להשתדל לפתור בעיות בתוך המשפחה ככל שתקדימו לעשות זאת תחושו טוב יותר. הטיפ השבועי – זכרו! פתרון בעיות או סכסוכים אינם התחשבנויות, אלא מחילה ושכחה.

גדי

השבוע רצוי לגלות איפוק ואורך רוח בבית ובעבודה, נראה שהפתיל שלכם מתקצר והולך. נסו להתאפק ולא להיסחף אחר רגשותיכם, רצוי להשקיע יותר בבן / בת הזוג, להיפתח לאינטימיות. אתם מתמודדים לבד עם בעיה מציקה כבר מספר שבועות, אינכם מוכנים לפתוח את סגור לבכם לאף אחד. הטיפ השבועי – אם אינכם מוכנים להיפתח לפני קרובי משפחה, לכו לייעוץ.

דלי

השבוע אינכם רגועים במיוחד, יתכן כי אתם עייפים, שחוקים ומרוטים מהאינטנסיביות בעבודה בחודשים האחרונים. כדאי להאט את הקצב ולהקדיש זמן למנוחה ולבילוי. אחד מילדיכם זקוק לתמיכתכם ולהכוונתכם, עליכם  להתפנות יותר כדי להקדיש את מלוא תשומת הלב לבני המשפחה.

הטיפ השבועי: בזוגיות אין מקום לכיפופי ידיים ולמלחמת מוחות, נסו לפרגן באופן יומיומי וקבוע לבן / בת הזוג.

דגים

השבוע עלולים להתגלע חיכוכים וחילוקי דעות עם בני המשפחה בגלל גילויי קשיחות ונוקשות מוגזמת מצדכם. רצוי להשתדל להשאיר רושם טוב בעבודה ובקרב חברים. אל תסתירו את התכונות הנפלאות שלכם בגלל הבלטת קשיחותכם. הטיפ השבועי – מי שאוהב את עצמו ומוחל למשוגותיו, יוכל ביתר קלות לאהוב ולהוקיר אחרים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *