Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2111
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014 - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014 - מזל אהרוני, אסטרולוגית פורטל זהר הצפון כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%aa%d7%97%d7%96%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-27-7-2014-2-8-2014
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 378
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014 - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014 - מזל אהרוני, אסטרולוגית פורטל זהר הצפון כרמיאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
ההורוסקופ השבועי - מזל אהרוני התחזיות האסטרולוגיות, המובאת במדור היא כללית וחלקית. ההתייחסות היא למיקום השמש במזלות בלבד. תחזית זו אינה באה להחליף אבחון מקצועי ותחזית אישית.

תחזית שבועית 27.7.2014-2.8.2014

שתפו

התחזיות האסטרולוגיות, המובאת במדור היא כללית  וחלקית. ההתייחסות היא למיקום השמש במזלות בלבד. תחזית זו אינה באה להחליף אבחון מקצועי ותחזית אישית.

טלה

השבוע יושם דגש על התקדמות בעבודה, הלחץ הנפשי בו אתם נתונים הוא רב, התמודדות על תפקיד חדש מחייבת תחרות בין כמה מועמדים. מבחינה כלכלית אתם חיים ברווחה, הישמרו מבזבוז יתר. במהלך הימים הקרובים מישהו/הי מעברכם יצוץ לתוך חייכם, בידיכם הבחירה אם לקרבו/ה או לדחותו/תה.  הטיפ השבועי – שימרו על כספכם ל”ימי סגריר”.

שור

השבוע נושא הכספים והקריירה מציק לכם וטורד את מחשבותיכם במיוחד. נצלו את הכישורים הטבעיים שלכם בהם כדי לפתוח חזית רווחית חדשה. כל מה שקורה סביבכם נראה כאילו מאולץ וקשה להשגה. מבחינה חברתית אתם פופולאריים מאוד, רבים מבקשים את עצותיכם השקולות והחכמות. הטיפ השבועי – אל תאמרו נואש, קשה להכניע אתכם, בסופו של דבר אתם משיגים את שלכם וכובשים כל יעד שהצבתם לכם.

תאומים

הקסם האישי השובה שניחנתם בו מציף  אתכם בחברים, טוב לכם, אך קשה לכם להקדיש תשומת לב לכל המתדפקים בשערי ביתכם. ביחסים הזוגיים, רצוי שתהיו יותר ישירים ויותר גלויים גם אם הצד השני עלול להיעלב, מוטב כך כדי ליישר קו.  בימים הקרובים הרגשנות והרגישות שלכם תגבר. הטיפ השבועי – שמרו על הבריאות שלכם בעיקר ע”י לבוש חם.

סרטן

השבוע התגובות שלכם תהיינה מוקצנות ועוקצניות, רצוי להישמר כדי לא לקלקל יחסים עם חברים ובעיקר עם קרובי משפחה. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון כשהרוחות יירגעו, ייתכנו מתחים עם בן/בת הזוג על רקע הוצאות כספים מיותרות. הטיפ השבועי – התנדבות לקהילה תתרום רבות לכם ולקהילה ותשרת את הצורך שלכם בנתינה.

אריה

השבוע קיימת נטייה להסתגרות ולהתבודדות, אל תשקעו למקומות אלה, רצוי להיפגש עם חברים ולא לסרב לבילויים מחוץ לבית. בתחום הזוגיות קיימת אצלכם תפישה מוטעית, אתם זקוקים להערצת בן/בת הזוג לצורך חיזוק האגו שלכם, זו טעות. זוגיות המושתת על אהבה, הבנה ושותפות עדיפה על פני אי שוויון. הטיפ השבועי – חפשו תחום אחר שיעניק לכם הזדמנות לכריזמה ולייצוגיות.

בתולה

בתחום הזוגיות קיים קושי בתקשורת, גילויי עקשנות משני הצדדים עלולים להוביל לבסוף ל”פירוק החבילה” – חבל! היו סובלניים ואל תמהרו לשרוף גשרים, כדי לא למוסס את האהבה הקיימת. הפנויים שביניכם עשויים לחוות תקופה עתירה בחיזורים. לאחרונה התחום הרוחני מעסיק אתכם. הטיפ השבועי – לכו על זה, למדו והתפתחו, אתם עשויים להגיע לתובנות חיים שיעזרו לשיקום חייכם האישיים.

מאזנים

בתחום הזוגיות, הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם, עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות שלא במודע. עליכם לתת הזדמנות שנייה ושלישית כדי להתחיל להבין מי באמת עומד מולכם. צפויה גם צמיחה בכיוון הקריירה וההתפתחות האישית. הטיפ השבועי – הנשואים שביניכם, אל תקבלו את בן/בת הזוג כמובנים מאליהם, השקיעו בחיזור ובהענקה לזולת.

עקרב

למרות שנדמה לכם שניחנתם בחושים מחודדים וביכולת הבחנה חדה, אתם משדרים תמימות וקלים להשגה. אם עליכם לבחור בבעלי מלאכה / מקצוע לביצוע עבודות בבית, עדיף שתתייעצו קודם עם מנוסים מכם, אל תתביישו לקבל המלצות. צפוי שבוע מדהים למהלכים ספונטאניים בעיקר בתחום הזוגיות. הטיפ השבועי – עליכם ללמוד להיות סקפטיים (כבדהו וחשדהו )ולא לקבל אנשים ומצבים כמובנים מאליהם.

קשת

השבוע אתם צפויים לשיחות עומק עם בן/בת הזוג, שיחות שתבהרנה לכם ולהם את מקומכם האמיתי בזוגיות. נראה כי לנשואים שביניכם שיחות אלה תחזקנה את האינטימיות ואת הקשר, הפנויים ייאלצו לקבל החלטה גורלית לגבי ההמשך. בתחום הקריירה אתם צפויים לפגוש אדם שילהיט את היצירתיות שלכם.  הטיפ השבועי – לפני חתימה על חוזים דאגו לקשור את כל הקצוות מבחינה חוקית כדי להימנע מרמאויות.

גדי

בתחום הפיננסי תיאלצו בקרוב לקבל החלטה גורלית – להמשיך לעבוד במקום שאינו מספק אתכם מבחינה נפשית, אך שיש עמו רווח כלכלי, או לקבל תפקיד אחר שימלא את הדרישות הרוחניות שלכם, וביחס הפוך הרווח ממנו יהיה מועט. קחו את הזמן, בדקו את שתי האופציות. הטיפ השבועי – חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש.

דלי

השבוע תחושו כמו בירח דבש, הזוגיות שלכם הגיע סוף סוף למצב של עדנה. רצוי שתשמרו על אהבתכם בדלת אמותיכם מפני עין הרע ומפני אנשים מחרחרי ריב. אלה מכם המתעניינים ברוחניות, רצוי שישנסו מותניים ויירשמו ללימודים תורניים. הטיפ השבועי – רצוי לנקוט בגישה רציונאלית ושכלתנית בעת קבלת החלטות גדולה וקטנה ולא להתייחס לתחושות בטן ואינטואיציות.

דגים

השבוע הדלתות נפתחות בפני תאבי ההשכלה שביניכם, כדאי לחשוב על התקדמות ממשית בתחום הקריירה, לצורך כך רצוי להירשם ללימודים גבוהים. בתחום הזוגיות מסתמנת התהדקות ביחסים של הפנויים ושל הנשואים. העדינות והביישנות שכה אופייניות לכם תורמות לכם מאוד בתחום שבינו לבינה, הטיפ השבועי – גלו סובלנות ביחס לדעות בן/בת הזוג גם אם סוברים אתם אחרת.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *