Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 75
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1710
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 312
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 5.10.2014-11.10.2014

שתפו

טלה

טליים, השבוע עליכם להיזהר מפני התפרצויות חסרות שליטה שתשארנה את כל מי מבא עמכם במגע עם אכזבת- מה העלולה להותיר משקעים של אל-חזור. עליכם להיזהר שהקונפליקטים שהתחילו כאילו מכלום, לא יצאו מכלל שליטה. הטיפ השבועי-מי מכם שעדיין לא הגיע למנוחה ולנחלה מבחינה מקצועית יוכל להפנות משאביו לכיוון האדריכלות והעיצוב.

שור

שוורים, השבוע תתמודדו יפה עם קשיים ותקלות שיפלו על ראשכם בזה אחר זה. עצרו לרגע, קבלו את רוע הגזרה, שנסו מותניים וטפלו בבעיות אחת לאחת ביסודיות כדרככם. המשיכו לעבוד קשה ובקרוב תוכלו לקצור את הפירות. הטיפ השבועי – עליכם לשאוף לקונפורמיות ולמעט שמרנות, הימנעו מקבלת החלטות מסכנות מבחינה פיננסית.

תאומים

תאומים, מצפה לכם שבוע מוצלח. אתם משתתפים באירוע או מביעים רצון עז לקחת חלק בסדנא רוחנית, דבר שגורם לכם להיפתח. יש לכם הזדמנות נדירה להשתחרר מהסקפטיות התמידית שלכם, להשתחרר מחסימות ולהתחבר לילד הפנימי שלכם. סוף סוף תבינו שיש לכם הרבה להציע לחברים ולמשפחה. הטיפ השבועי- לימדו להתפנק ולפרגן לעצמכם.

סרטן

סרטנים, השבוע הרומנטיקה עולה לראש סולם העדיפויות. נראה שהבדידות שכפיתם על עצמכם בשבועות האחרונים הפכה למעמסה כבדה עבורכם בסופו של דבר. אל תתפתו ליצירת קשר מאולץ. אתם עלולים להתאכזב. מבחינה עסקית זה שבוע מבורך למי שעוסק בעיצוב ובבנייה. הטיפ השבועי – היפתחו לתחומי עיסוק חדשים כדי ליהנות ממעשי ידיכם.

אריה

אריות, השבוע אינכם מרוכזים ומאבדים לפעמים את הפרופורציות הנכונות. ויכוח שמתפתח בעבודה עם הממונה עליכם יוצא מכלל פרופורציה ומוציא אתכם משיווי משקל. השתדלו לשמור על איפוק למען בריאותכם. מאידך זו תקופה נפלאה עבורכם בתחום המשפחה. הטיפ השבועי-התחילו לחשוב על הרחבת המשפחה.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע אתם חשים רגשות אשמה הקשורים לבן משפחה כלשהו. אירוע קשה מעברכם הרחוק הציף את התודעה ולא נותן לכם מנוח. בד בבד עליכם לעמול קשה בעבודה כדי להגיע להישגים מרשימים. מבחינה רומנטית צפויה הכרות מפתיעה עם ישות מקסימה.  הטיפ השבועי – יש דברים הדורשים זמן על מנת להבשיל בתודעה, אין קיצורי דרך לכך.

מאזנים

בני מזל מאזניים, השבוע אתם בעיצומו של קשר חדש, נראה שאתם מפגינים התלהבות ויוצאים מגדרכם בעוד הצד השני מהוסס ומאופק ולא מראה כל סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי. אל תהססו להביע את רצונותיכם ואת ציפיותיכם, אם לא תצליחו לקדם את היחסים, ותרו על הקשר.  הטיפ השבועי-עדיף להישאר לבד מלהילחם על קשר עקר.

עקרב

עקרבים, השבוע תמצאו עצמיכם מתקוממים קשות על חוסר צדק ועוולות שהופנו לאחד מעמיתיכם לעבודה. אתם, למעשה, נכנסים לסכסוך לא לכם עם המעבידים. המרדף אחר הצדק מותיר אתכם מותשים ומאוכזבים. הטיפ השבועי – ניחנתם בכוחות נפשיים ובאינטואיציות חריפות, רצוי לפתחם ע”י לימוד מיסטיקה.

קשת

קשתים, השבוע אתם עלולים לבזבז כספים רבים ללא בקרה וביקורת, עליכם להתגבר על ההתנהגות חסרת הרסן שהשתלטה עליכם לאחרונה. חשוב שתלמדו להוציא את התסכול בדרכים אחרות. צפויה לכם פריצת דרך משמעותית בתחום הקריירה. הטיפ השבועי-למרות חוסר השקט הפנימי, נסו להתנהל בתבונה ובקור רוח כפי שמצפים מכם.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים התרוממות רוח של ממש. אדם מקסים פורץ לחייכם בסערה ואתם מרשים לעצמכם לגלוש על ענן רומנטיקה. ההיגיון מכם והלאה, נסו לשלוט ברגשותיכם, נראה שיש לכם נטייה לרתום את העגלה לפני הסוסים. הטיפ השבועי – שמרו על איפוק ואל תצאו בהצהרות על מיסוד היחסים לפני שבחנתם אותם לאורך זמן.

דלי

דליים, השבוע אחד מבני המשפחה שלכם זקוק מאוד לתשומת לב ולעידוד, אתם מצליחים בעזרת שפע של נתינה ופינוקים. בעבודה אתם זורמים עם אנרגיה אופטימית וחווים רגשות חיוביים וסיפוק ממעשה ידיכם. יש לכם תחושה מוצדקת שמעריכים אתכם. הטיפ השבועי – רצוי לא להתחייב לביצוע דברים שהם מעבר ליכולותיכם, כדי לא לאכזב אחרים.

דגים

דגים, שבוע רומנטי מצפה לכם, תהיו מחוזרים ומאוהבים במאוד מאוד באהבה. זו תעניק לכם את כוחות הנפש להתגבר על כל המכשולים שייקרו בדרכיכם בשבועות הבאים. נראה, כאילו משמים בודקים את כושר עמידותכם ואת סבלנותכם. הטיפ השבועי – אל תאפשרו לאהבה לסמא את עיניכם היו ביקורתיים (כדרככם) לגבי התנהגותו של בן/בת זוגכם כלפיכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *