Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2267
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%aa%d7%97%d7%96%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-6-7-2014-12-7-2014
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014 - מזל אהרוני, אסטרולוגית, פורטל זהר הצפון כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 339
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014 - מזל אהרוני, אסטרולוגית, פורטל זהר הצפון כרמיאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
טלה טליים, השבוע נושא הרומנטיקה על הפרק. יחסים בעייתיים עלולים לעבור שבוע לא קל בלשון המעטה ואף להגיע לפרידה בלתי נמנעת. אולם הטליים האנרגטיים לא יחושו בדידות ולו לרגע, ממתינות להם אין סוף פעילויות חברתיות ומפגשים מעניינים. גם בתחום העבודה ייתכנו שינויים. הגעתם למסקנה שאינכם מוכנים יותר להיות מנוצלים. הטיפ השבועי: אל תעזבו לפני שמצאתם מקום עבודה חדש.

תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014

שתפו
טלה
טליים, השבוע נושא הרומנטיקה על הפרק. יחסים בעייתיים עלולים לעבור שבוע לא קל בלשון המעטה ואף להגיע לפרידה בלתי נמנעת. אולם הטליים האנרגטיים לא יחושו בדידות ולו לרגע, ממתינות להם אין סוף פעילויות חברתיות ומפגשים מעניינים. גם בתחום העבודה ייתכנו שינויים. הגעתם למסקנה שאינכם מוכנים יותר להיות מנוצלים. הטיפ השבועי: אל תעזבו לפני שמצאתם מקום עבודה חדש.
תחזית שבועית 6.7.2014-12.7.2014
שור
שוורים, השבוע תחושו צורך להסתגר, יקשה לכם לגייס את האנרגיות החיוביות והקלילות לצורך מפגשים חברתיים/ רומנטיים. אתם רגישים וחלשים יותר ומתקשים להרגיש במיטבכם וכמובן שתזדקקו ליתר הבנה מבני הזוג (בקשרים קיימים) התרחקות מהבית עשויה להועיל. הטיפ השבועי: זכרו, אכילה מבוקרת, פעילות ספורטיבית ומצב רוח אופטימי- מאריכים חיים.
תאומים
תאומים, השבוע ידיכם מלאות עבודה, אתם במרוץ נגד הזמן ומנסים להספיק את כל המטלות וההתחייבויות החברתיות / משפחתיות שהתחייבתם להם. גלו גמישות מחשבתית והרמוניה עם הסביבה גם אם נדמה לכם, כי האחרים פועלים בחוסר היגיון. אל חשש ואל לחץ, בסופו של דבר הדברים יסתדרו לכם. הטיפ השבועי: יגעת ומצאת – האמן!
סרטן
סרטנים, השבוע דרוש לכם שינוי מרענן וזה בדיוק מה שאתם הולכים לבצע, השקיעו מחשבה ואל תבחרו בפעילות שטחית. קחו את בני המשפחה לטיול רגלי בצפון, שינוי האווירה והקרבה המשפחתית יועילו לשיפור היחסים ביניכם ובין בן/בת הזוג שנזנחו לאחרונה. הטיפ השבועי: מה שרואים מכאן לא רואים משם.
אריה
אריות, השבוע צפויים לכם ריגושים בתחום הרומנטי אם אך תאפשרו לעצמכם לזרום ולהיפתח לרגש. נסו להתנתק מעט מהרציונאליזם שלכם ועשו דברים בלתי קונבנציונאליים עבורכם, אתם עשויים ליהנות. יש לכם אפשרות נהדרת לעשות את מה שאתם אוהבים לעשות ופשוט להרגיש בטוב. הטיפ השבועי: תנו לראש שלכם לנוח מדי פעם וחישבו באמצעות  “הבטן”.
בתולה
בתולים ובתולות, השבוע תחושו כי עוברים עליכם רגעים טובים באווירה חגיגית וצוהלת. למרות העליות והמורדות  ביחסים האישיים, הרי שאתם שלמים עם מה שקורה ובסך הכול מרוצים למדי. חברים יציעו לכם בילוי בלתי שגרתי. הטיפ השבועי: אל תעשו דבר הנוגד את עקרונותיכם רק כדי לרצות אחרים, לכו עם האמת שלכם.
מאזנים
בני/בנות מאזניים, השבוע משקעים מן העבר נותנים בכם את אותותיהם. אתם זקוקים לאוזן קשבת כדי לשפוך את ליבכם. רצוי לפנות ליועץ מקצועי שיסייע לכם נכונה.  צפוי פרק זמן של חוסר מנוחה. אתם מתקשים לבחור את המקום ואת האנשים שאתם רוצים לשהות במחיצתם. הטיפ השבועי: עליכם קודם כל לחשוב על טובתכם לפני טובת האחרים.
עקרב
עקרבים, השבוע עליכם להיזהר מפני נוכלים ושרלטנים, למרות שנדמה לכם שניחנתם בחושים מחודדים וביכולת הבחנה חדה, אתם משדרים תמימות וקלים להשגה. אם עליכם לבחור בבעלי מלאכה/מקצוע לביצוע עבודות בבית, עדיף שתתייעצו קודם עם מנוסים מכם. הטיפ השבועי: אל תתביישו לקבל המלצות.
קשת
קשתים, השבוע אינכם רגועים במיוחד, יתכן כי אתם עייפים, שחוקים ומרוטים מהאינטנסיביות בעבודה בחודשים האחרונים. כדאי להאט את הקצב ולהקדיש זמן למנוחה ולבילוי. נסו למצוא דרכים להירגע, כיוון שהכעסים עלולים להשפיע על בריאותכם. אחד מילדיכם זקוק לתמיכתכם ולהכוונתכם. הטיפ השבועי: בזוגיות אין מקום לכיפופי ידיים ולמלחמת מוחות, נסו לפרגן באופן יומיומי וקבוע לבן/בת הזוג.
גדי
גדיים, השבוע תהיו במרכז פעילות חברתית. אתם חשים נמרצים ושקולים במיוחד, עד כדי חוסר אמון לטוב הנופל בחלקכם. ההתערות החברתית תפתח בפניכם אפשרויות רבות שכרגע אינכם מודעים להן. אם חשבתם על מעבר דירה, החודש הקרוב אידיאלי לכך. הטיפ השבועי: עליכם ללמוד להגיע לשקט נפשי ולסבלנות.
דלי
דליים, השבוע  תיהנו מחיזורים ומאהדה של הסביבה הקרובה. העלייה בפופולאריות תיסוך בכם חיוניות ועוצמה. בעבודה אתם מגלים נחישות ומקוריות, וזוכים להערכה רבה. לאחרונה צצה בעיה עם אחד הילדים, התעלמות ממנה או הכחשה לא תקל בכלל. הטיפ השבועי: יחד עם זאת הימנעו מנטילת סיכונים ומהגזמה.

דגים

דגים, שבוע מעניין צפוי לכם בתחום האהבה. מומלץ לקדם את נושא הזוגיות והמשפחה ולהפיח נשמה וחיות בקשר קיים. ביחסים יציבים יש נטייה לשקול מעבר לבית אחר או רכישת נכס משותף או התחלת חיים משותפים. זה הזמן לתקן טעויות שנעשו עם חברים או אי הבנות תקשורתיות שאירעו בשבועות האחרונים. הטיפ השבועי:  אהבו את עצמכם כדי ללמוד לאהוב אחרים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *