Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1453285078:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 9058
        )

    [tie_hide_meta] => Array
        (
            [0] => no
        )

    [tie_hide_author] => Array
        (
            [0] => no
        )

    [tie_hide_share] => Array
        (
            [0] => no
        )

    [tie_hide_related] => Array
        (
            [0] => no
        )

    [tie_hide_check_also] => Array
        (
            [0] => no
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => דואר
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1100
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/06/post_mail-moves-slowly.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תלונות בשכונת המייסדים: הדואר לא מגיע לתיבות

שתפו

תושבים המתגוררים בשכונה הוותיקה מלינים על עיכובים ושיבושים רבים בקבלת הדואר

מאת גיל דובריש

תושבים בשכונת המייסדים, מתלוננים על שיבושים קשים בקבלת הדואר  במרכז החלוקה הנמצא ברחובות צה”ל – החרוב.

לדברי תושבים בשכונה, קיימים חוסר אחידות וחוסר עקביות בחלוקת הדואר, דבר הגורם לעיכובים ממושכים של חלק מדברי הדואר המגיעים אליהם, ובכלל זה חשבונות חשובים שעליהם לשלם.

אבי, שעבר להתגורר בשכונה לפני מספר חודשים מספר כי מאז שהעתיק את מקום מגוריו, הוא כמעט ואינו מקבל דברי דואר: “בשלושת החודשים מאז עברתי לכאן, אני ממעט לקבל דואר. חמור יותר מכך, כבר פעמיים שדברי דואר על-שמי מוצאים את דרכם לפח האשפה! אני לא יודע מי משליך את המעטפות לפח, אבל יכול רק לשער, שמדובר באנשים אחרים שמקבלים את הדואר שלי במקומי וזורקים את הכל. למזלי הרב, בשני המקרים אנשים טובים שמצאו את דברי הדואר המושלכים העבירו אותם אלי. היו שם חשבונות חשמל, הביטוח, תשלומי עירייה, מוצר שקניתי באינטרנט ועוד מסמכים חשובים. כל זה היה נמנע אילו הדוורים האחראים היו מחלקים את הדואר על-פי הכתובת הרשומה, זה לא יכול להיות כל-כך מסובך. האם הדואר כל-כך מזלזל בנו התושבים?”

לדברי אבי, תיבת הדואר השגוי, הצבועה בירוק, מלאה באופן קבוע עד אפס מקום במעטפות שלא הגיעו ליעדן. “התחושה היא שלא דואגים לרוקן את התיבה הזו בתדירות גבוהה, אנשים שמקבלים דברי דואר בטעות על-שמם של אנשים אחרים אמורים להשתמש בתיבת הדואר השגוי, אבל אין בה מקום, היא דחוסה לגמרי!”

ציפי המתגוררת גם היא בשכונה, מספרת כי הבעיות הקשות בחלוקת הדואר החלו כבר לפני יותר משנה: “אני כבר התייאשתי לפנות בכל פעם מחדש להנהלת הסניף בכרמיאל, חזרתי והתרעתי על כך שיש בעיה קשה בחלוקת הדואר, אנשים לא מקבלים בכלל הודעות תשלום, ואם הם מקבלים אז זה מגיע פעמים רבות באיחור רב. יש מקרים שבהם אני לא מקבלת את חשבונות החשמל שלי בכלל, ואז עליי לרוץ לדואר ולרדוף אחרי הפקידים כדי שיבדקו, ובינתיים לשכנע את חברת החשמל שהדואר אשם בכך שלא שילמתי את החשבון בזמן לפני שפג מועד התשלום. כמה פעמים כבר אפשר להגיד להם בדואר, אני אישה מבוגרת ואין לי כוח לרוץ בכל פעם כדי לסדר את הבעיה. אני מיואשת, מרגישה שממררים את חיי!”

מיה אבישי, דוברת חברת דואר ישראל מסרה בתגובה: “מבדיקה שערכנו עולה כי חלוקת הדואר בכרמיאל מבוצעת כסדרה וזאת בהתאם לנהלי החלוקה החדשים (חלוקה לסירוגין – יום כן, יום לא). עם זאת, נבצע בקרה אחר חלוקת הדואר במרכזי החלוקה, ובפרט במרכז חרוב.

כלל הפניות המתקבלות בחברה מטופלות בכובד ראש, ונשמח לקבל פרטים על מקרים נקודתיים ולטפל בהם. במקביל, וכחלק מהתוכנית לשיפור השירות ללקוחות, נפתח לאחרונה מרכז ייעודי למסירת דואר בכרמיאל (רחוב הגליל), ובשבוע הבא צפוי להיפתח מרכז נוסף במתחם דלק אלון שבאזור התעשייה בעיר”.

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול צילום שי ברמי 2022

פסטיבל המחול נדחה לסוכות וזו הסיבה

שתפוראשוני: מסתמן כי הפסטיבל שנועד להתקיים בחודש יולי יידחה לחול המועד סוכות בחודש אוקטובר. הסיבה …


תגובה אחת

  1. צביקה מונר

    גם לשכונת רמת רבין המקבלת "שירות" מסניף דואר גבעת רם , לא חסר . אמנם לפני כחודשיים קבלתי הודעה על דבר דואר רשום עבורי. למחרת ניגשתי לסניף האמור , גבעת רם , שם הוסבה תשומת ליבי שהודעה זו כבר התיישנה ונשלחה אלי לפני כחודש . בינתיים הוחזרה החבילה לשולח . אילו היה זה עסק פרטי הוא היה עושה כל מאמץ להביא בכל דרך את דבר הדואר לנמען.
    בנוסף , באמצע השבוע קיבלתי עוד הודעה על דבר דואר עבורי. נסעתי למחרת לגבעת רם ונאמר לי שדבר הדואר עדיין לא הגיע , כתוב בהזמנה המודפסת קבל אותו אחרי השעה 12:00 . חזרתי שוב למחרת אחרי השעה 08:30 ושוב נעניתי שדבר הדואר עדיין לא אצלם. רק בפעם השלישית זכיתי לקבל את דבר הדואר . בהחלט יש אפשרות לשירות אמין וטוב יותר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *