Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1627292743:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 46660
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | תקליטן לחתונה - ככה תדעו שבחרתם נכון
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תקליטן
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% תקליטן לחתונה - ככה תדעו שבחרתם נכון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הפסקול המוסיקלי הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה ומהצלחת החתונה. המוסיקה שתקבל את פני המוזמנים עם הגעתם ליעד, תלווה את הזוג המאושר בדרכם לחופה, תנעים את המינגלינג
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 90
        )

)
תקליטן לחתונה - ככה תדעו שבחרתם נכון
צילום: יח״צ

תקליטן לחתונה – ככה תדעו שבחרתם נכון

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

הפסקול המוסיקלי הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה ומהצלחת החתונה. המוסיקה שתקבל את פני המוזמנים עם הגעתם ליעד, תלווה את הזוג המאושר בדרכם לחופה, תנעים את המינגלינג בזמן הסעודה ותקפיץ את כולם ישירות לרחבת הריקודים מריקוד הסלו המפורסם ועד ההיילייטים המלהיבים של ההמשך.

האחראי הבלעדי על המוסיקה הוא התקליטן המגיע עם הציוד הנכון והידע הנדרש, מכיר את כל הלהיטים של כל הזמנים ויודע אפילו איך לגרום לסרבנים להצטרף לחגיגה, לייצר מיקסים מעניינים, לרגש ברגעים הנכונים ולהעלות אנרגיות מתי שצריך.

איך תבחרו תקליטן לחתונה? כל הדגשים במסע ל-DJ לאירוע החלומי שלכם.

המלצות גבירותיי ורבותיי המלצות

אין כמו לפגוש תקליטן שכבר קיבל חוות דעת מצוינות מכולם והוא נחשב לתקליטן מומלץ בעיני רבים. תיקלט בחתונה של חברים טובים או בני משפחה ואולי אפילו צפיתם בו בפעולה והתרשמתם עד עמקי נשמתכם.

אם לא ראיתם את התקליטן בשטח, כדאי לבקש להגיע לאירוע לדוגמא כי אין כמו מראה עיניים וקשה יותר להתרשם מסרטונים מצולמים (ואולי ערוכים ומעובדים).
כמובן שאפשר לחפש תקליטנים מומלצים באינדקסים שונים או במנוע החיפוש של גוגל, לקבל המלצה בקבוצות או לבחור DJ  שכבר ראיתם בעבר.

עם זאת, למרות ההמלצות וחוות הדעת החיוביות, חשוב מאוד להתעקש לפגוש פנים אל פנים את התקליטן לפגישת תיאום ציפיות ועל מנת לבחון אם יש ביניכם כימיה.
יתכן די גי שפחות מתחבר לרשימת הפייבוריטים שלכם או שאתם תרגישו שהוא לא יבצע את עבודתו מכל הלב כמו שהייתם רוצים ובכל מקרה, גם אם מדובר בתקליטן שיש לכם חיבור טוב – כדאי לתאם ציפיות על מנת לגבש פלייליסט שיתאים לכם אלא אם כן אתם סומכים עליו שעל פי הריאיון שהוא עשה לכם הוא אכן יפתיע וירגש בדיוק כמו שחלמתם.

מה הקשר בין אישיות בימתית לציוד משוכלל?

תקליטן מנצח הוא שילוב בין כריזמה מחשמלת, מישהו שיודע לעמוד מאחורי העמדה, אך גם לשלוט במתרחש בחדר ובין פרקטיקה ושליטה גבוהה במכשור הטכני המתקדם שיש בידיו.

אם לא צפיתם בו בזמן אמת, כדאי לבקש לראות קטעים (רצוי לא ערוכים) של סצנות מתוך אירועים בהם הוא ניגן וכן לשוחח עם אנשים שחוו אירוע בנוכחותו, להגיע לסצנה לדוגמא באירוע אמיתי וגם לברר איזה ציוד הוא מביא עמו. זאת על מנת להבין מה נדרש מגן האירועים או האולם, כדי שיהיה סנכרון מלא בין המכשור של התקליטן לציוד שקיים באולם עצמו.

מערכת סאונד מתקדמת ומערכת תאורה אפקטיבית שיאפשרו לתקליטן לשנות אווירה בהתאם לקצב התקדמות האירוע, ליצור רגעי שיא מרגשים ומחשמלים ולהביא את כולם לאופוריה המבוקשת במהלך האירוע ובמיוחד לקראת סיומו.

שאלה של עלות וזמינות

אין ספק שחשוב לברר את כל הפרטים הטכניים הרלבנטיים לבחירת תקליטן לחתונה. ראשית, זמינות של הדי ג'יי והאם הוא באמת פנוי לעבודה במועד האירוע במידה וכבר סגרתם תאריך והאם הוא עצמו מגיע לתקלט או שולח מישהו מטעמו.

אם מדובר בנציג חשוב שתדברו ישירות עם הנציג ותבחנו את כישוריו ומה הוא מביא עמו לאירוע. שנית, יש לבדוק את נושא העלויות ומה כוללת העלות. ישנם תקליטנים שמתמחרים עבודה נטו בעוד אחרים מציעים חבילה כוללת בהתאם לאופי, משך האירוע וציוד או אקססוריז נלווים וכדאי לבדוק מהי התמורה הטובה ביותר למחיר והאם התוספות שהתקליטן מציע אכן ישדרגו את החתונה ויתרמו להצלחתה. כמו כן, בדקו אם מדובר בתשלום לפני האירוע או בסיומו או מקדמה לפני האירוע ואת היתרה בסיום החתונה.

אל תתפשרו על תקליטן ש"ירים" את החתונה ויהפוך אותה להצלחה מסחררת.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *