Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1640870114:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48104
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 240
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | 2021: כרמיאלים מסכמים
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => מסכמים שנה
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כרמיאלים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% 2021: כרמיאלים מסכמים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => 2021: כרמיאלים מסכמים ביקשנו מכמה כרמיאלים לסכם עבורנו את השנה שלהם ולספר לנו על הציפיות לקראת 2022. זה מה שהם סיפרו לנו על השנה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 611
        )

)
כרמיאלים מסכמים שנה 2021
כרמיאלים מסכמים שנה. צילומים פרטיים

2021: כרמיאלים מסכמים

שתפו

ביקשנו מכמה כרמיאלים לסכם עבורנו את השנה שלהם ולספר לנו על הציפיות לקראת 2022. זה מה שהם סיפרו לנו

משה צדקיהו:

בשנת 2021 כמו כל העולם עדיין ניסינו להתרגל לשגרה שנכפתה על כולנו. המאזן בין בית, עבודה ותפקידי כיו״ר הנהגת הורים הפך להיות הרבה יותר מאתגר ובהרבה פעמים על גבול הבלתי אפשרי, אך עם המון מאמץ ותמיכה של המשפחה שנתנה לי את השקט לפעול בהתנדבות למען ילדי העיר.
הצלחה מבחינתי כבירה! הורי וילדי העיר היו מעודכנים בכל רגע ורגע בנעשה ובעידכונים החשובים. ועדות שיבוצים למיניהן, מסיבות סיום כיתות ו׳-יב׳ שההורים בניגוד לשנים קודמות שילמו סכום זעום לעלות הכוללת. מזרקי אפיפן בכל מוסדות החינוך והרבה מאוד בזכות שת״פ מעולה עם הרשות וראש העיר משה קונינסקי שהיה קשוב ונכון לעזור.
פרוייקט אישי שלי – הצלחתי להרים של איסוף תרומות ואספקה של 90 מחשבים קומפלט לילדים שידם אינם משגת.
ל-2022 אני הייתי רוצה שכולנו נלמד קצת צניעות מהי ונדע לכבד איש את רעהו, נכיר ונוקיר את אלו שפועלים ימים ולילות למען תפקוד החינוך בעיר וכמובן את כל ההורים המתנדבים בהנהגות ההורים העירונית, הבית ספריות והפרטניות. הקורונה פה והיא לא מתכוות ללכת בקרוב(הלוואי וכן) ועלינו ללמוד לחיות לצידה.

יאנה מלניקוב:

וואו, איזו שנה מטורפת היתה 2021 עבורי! ממש רגע לפני שהיא נכנסה, בדצמבר 2020, נולדה ביתי גפן. אחות לשי וליהונתן אחיה הגדולים (כן יש לי עכשיו בבית "יהונתן גפן". יצא במקרה, נשבעת!). כך שבשנה החולפת למדתי מחדש להיות אמא לתינוקת.
את חופשת הלידה (שהיתה בתקופה של הסגר השלישי וההגבלות לפני שהגיעו החיסונים לחיינו) העברנו בבינג'ים בטלוויזיה וגם סיימתי במהלכה תואר שני נוסף- MA במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב.
חגגנו בר מצוה לשי בננו הגדול בחיק משפחה וחברים קרובים. חוץ מזה העלינו השנה את יהונתן בננו האמצעי לכיתה א'.
אני מצפה ומקווה בכל ליבי ששנת 2022 תמשיך להביא איתה עבורנו הרבה ברכה ושפע כקודמתה.
מאחלת לעצמי להמשיך ללמוד דברים חדשים, לקבל וגם לתת לאחרים הזדמנויות לצמוח, להתפתח ולהיות בעשייה. להוציא לפועל פעילויות נוספות במסגרת המיזם ההתנדבותי שלי "מאירים את העיר".
מאחלת שכמשפחה נמשיך לחזק את התא המשפחתי, לראות את הילדים מאושרים ושמחים ומקווה לשנה של נחת ובריאות טובה להורים היקרים שלי.

תומר הופמן:

שנת 2021 נפתחה אצלי בצורה לא פשוטה כאשר הייתי מאושפז במחלקת טיפול נמרץ קורונה במרכז רפואי לגליל ( בית חולים נהריה). זו הייתה תקופה מטלטלת עבורי ועבור משפחתי של חוסר ודאות, האם אסיים אותה בהצלחה ואשרוד את המחלה בשלום? מבחינה כלכלית מדינת ישראל השתתפה, גם אם בסכומים נמוכים בסיוע לעצמאיים, דבר שהסתיים בחודש יוני אך חזרו עבודות אחרות. עיסוקי העיקרי שכלל מיזמים עם קהילות יהודיות ולא יהודיות בחו"ל, נפגעו לחלוטין אך כאמור הפגיעה היא רק כלכלית. תופעות הלוואי הפיזיות של המחלה נמשכות עד היום ומנגד הרבה יותר פרופורציות לחיים, סדרי עדיפות משתנים וכך גם תחושת הקהילתיות.
שנת 2022 תהיה מבחינתי הרבה יותר משמעותית כאשר חלק מהמיזמים שאני עושה וביניהם הגדלת הפעילות הקהילתית של קהילת ידיד נפש, פיתוח תיירות קהילתית באיזור ומיזם אוכל חדש וייחודי, מעודדים אותי לחשוב ולקוות שזו אכן תהיה שנה הרבה יותר טובה ברמה האישית. אני שואב כוח וסיפוק רב מכל המערכות והגופים בהם אני מתנדב בעיקר עם אוכלוסיות מוחלשות ומקווה ששנת 2022 תהיה, בעיקר להם, יותר קלה.

אלעד ז׳אן:

שנת 2021 הייתה שנה לא פשוטה, שנה של סגרים, קורונה, הגבלות ועוד… מבחינתי המון תכנונים לא יצאו לפועל. כבר שנתיים לא יצאנו לנשום קצת חו"ל ואני לא רואה מתי כן עם כל ההגבלות והאדומים הבוהקים על מפת אירופה.
כן שמח שיש סוף סוף ממשלה ולא משנה כרגע מי ימין או שמאל… יצאנו מהטירלול של כל 8 חודשים בחירות.
אשמח לראות את הקבוצה שלי עירוני כרמיאל בכדורגל עושה היסטוריה ועולה לליגה א'.
2022 מביאה איתה אירוע גדול במשפחה… הבן הגדול יוני מתגייס בנובמבר…. גדל הגבר…. שנה טובה לכל ישראל ולכרמיאלים בפרט.

תמי זוזל:

שנת 2021 היתה שנה אינטנסיבית במיוחד, שנה בה נדרשנו לגמישות מחשבתית וביצועית יותר מאשר בשנים עברו. זו הסיבה שהשנה הזו עברה עבורי מהר.
כולי תקווה ששנת 2022, תהיה מעניינת ורגועה, שנכנס לשיגרה ולעשיה מבורכות.

ליאת בן דוד:

השנה השלמתי 50 שנות חיים מלאים. עוד כילדה גיל 50 נראה מופרך, גיל של זקנים "שכל הטוב מאחוריהם" ולא העזתי לחשוב מה נותר לפניהם. והנה הגעתי לגיל בהחלטה לפרוץ גבולות של עצמי בהחלטה לסיים את התואר שהתחלתי לפי 25 שנים. במחשבות, לא ייאמן, על תואר שני.
בחישוב מחדש מהו סדר העדיפויות שלי ברמה היומיומית – נושא שתמיד היה לי מסודר ברור וקבוע, השנה הבנתי שאפשר לבחור אחרת והכל עניין של בחירה. בחירה שלי באנשים המקיפים אותי, רצונות, חוויות, בחירה של גישה לחיים.בחירה של מה נכון, מה טוב ולאן אני בוחרת לא להיכנס/לא להתעמת.
שמתי לב השנה, שככל שהשנים עוברות כך הן עוברות מהר יותר ולכן אסור לבזבז את הזמן וכן צריכה להיות יותר גמישה לגבי ההחלטות שאני מקבלת מה לעשות איתן ואיך להתייחס לטעויות שלי. החלטתי לקבל הכל באהבה ובקלות ככל הניתן. לשחרר מעליי כל עול אפשרי ולחבק, כל מה שעושה לי טוב.
על פניו נראה קל, אך המעשה אינו כזה ודורש התבוננות יום יומית. לפעמים מצליחה יותר ולפעמים פחות מה שכן, הרבה פחות שופטת את עצמי.
מצפה לצפונות העתיד ויודעת כיום שהוא יגיע הרבה יותר מהר ממה שנדמה. אאחל לי לקרוביי ולכולם לקחת הכל בקלות, לנסות להסתדר עם מה שיש וליהנות מכל רגע. לשלוט על מה שאפשר ואת כל השאר לשחרר. לשמור ולכבד אחד את השני, קצת סולידריות עושה הבדל גדול ובעיקר לאהוב.

שרון כהן:

שנת 2021 הייתה מאתגרת במיוחד, בגלל ההגבלות והאיסורים שנמשכו, לדעתי האישית באופן מוגזם שפגע מאוד בעסקים הקטנים והבינוניים בארץ. בשנה הזו נדרשתי להמציא רעיונות חדשים ודרכים חדשות כדי להמשיך ולשגשג ואני שמח לומר – בעזרת השם צלחנו את האתגרים האלה. מבחינה אישית, זו היתה שנה נפלאה בחיק משפחתי האהובה שאני נהנה מכל רגע במחיצתה. אין חשוב יותר ממשפחה אוהבת ותומכת. אני מחכה לרגע שבו יוסרו המגבלות כדי לנשום, להירגע ולחזור לשגרה שלפני הקורונה.
אני מקווה ששנת 2022 תהיה שנה של שפיות מצד מקבלי ההחלטות, שנה שבה יבינו שהנגיף הזה נשאר איתנו לעוד הרבה זמן ואין שום טעם להתנהל בפאניקה. שנה של היגיון, בריאות ושגרה מבורכת.

עו״ד ענת רום:

את שנת 2021 קיבלנו תחת צילה של הקורונה וכל הרגשות שהיא הביאה איתה: חרדה, בלבול ופחד מהעתיד לבוא . כמשרד עורכי דין שעוסק הרבה בתכנון עתידי, עסקי ואישי הרגשנו עליה מאסיבית בהיקפי העבודה וברצון של אנשים להבטיח את עצמם ואת עתיד יקיריהם בעיקר בדרך של עריכת צוואות, ייפוי כח מתמשכים, והסכמים שקשורים לתכנון כלכלי ולרכישת נכסים. נדמה היה שמי שיש לו, דואג להגן על מה שצבר ומי שגורלו פחות שפר עליו, זקוק לייעוץ כדי להרים את הראש מעל המים. עם חלוף החודשים נראה שלמדנו לחיות בצל התקופה ואולי, דווקא בזכותה, למדנו להעריך יותר את מה שיש לנו ולחשוב איך לשמור ולהגן על מה שחשוב.
אחרי שנה שהיו בה הרבה עליות ומורדות,  הצלחות מקצועיות  אבל גם קושי,  ניתן לסכם את השנה ולהגיד שאנחנו יוצאים ממנה עם הרגשה טובה שמשקפת את אמונתנו, כשאנו נאמנים לערכים שלנו ומביאים אותם למקצוע, וכך גם עוזרים לאנשים באהבה רבה וברצון כן.
אני מאחלת לנו שבמישור המקצועי נשמור על הגחלת ונמשיך להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר במקצועיות ובזריזות. בפן האישי והחברתי אני מאחלת לכולנו שנוכל לשכוח את תקופת הקורונה, אבל ניקח ממנה את הערכת הקיים ואת הרצון שהדברים יהיו מסודרים, נקיים ופשוטים, כדי שנוכל לצמוח הלאה ובדרך גם להבטיח את היקרים לנו.

אלכס קפלן:

שנת 2021 היתה שנה שבה התגלו שינויים גדולים ומשמעותיים בעולם ובארץ בכל התחומים. הקורונה שינתה את כל תפיסת העולם ואת כל הערכים שהתרגלנו להתנהל לפיהם. שנה מאתגרת מאוד מבחינות רבות. התלות ההדדית בין בני האדם היא בולטת מאוד, הצורך בדאגה, בהתחשבות, באיכפתיות עלה מאוד. כל נושא החיסונים, המסיכות, הקירבה או הריחוק החברתי שהקורונה כפתה עלינו והורייאנטים של הקורנה מצביעים על הצורך בשינוי ההתנהגות בכל תחום ובמיוחד בספורט. נראה שמעתה והלאה אם רוצים לקדם את הספורט צריך ליצור מצב שיוויוני ומאוזן יותר בתנאים, בחשיפה, ובמשאבים לענפי ספורט שונים. השנה האחרונה הראתה שהראיה של הספורט צריכה להיות מערכתית וכוללת יותר, זה שלב מפותח וגבוה יותר של הסתכלות.
באופן אישי אני חושב שלאור המצב שנקלענו אליו, הדבר החשוב ביותר שצריך לסדר ולטפל בו הוא החינוך. יותר השקעה בחינוך לערכים, יותר תכנים טובים וערכיים בתקשורת שמדברים על סולידריות, שיוויון, איכפתיות ורגישות חברתית, וכמובן יותר השקעה בספורט.

גל מורביה:

בגדול השנה הזו עברה לי מהר מדי אפילו אבל בקטע טוב של עשייה. להיות עצמאי בישראל ובפרט בתקופת הקורונה זה אתגר שאו שאתה מוותר או צולח אותו – ואני החלטתי שהעסק שלי חייב לחדש את עצמו. למדתי המון השנה מאדם בשם זאב איך לפתח את עולם הקסמים מה נכון לי ומה יותר…
הגעתי לתובנה שהמדיה חזקה בפירסום ופותחת דלתות אני כל הזמן מעלה עבודות שלי: ימי הולדת… עיצובי בלונים… תיקלוט באירועים… מופעים בהתנדבות והחשיפה עוזרת להתפתח גם בכרמיאל וגם מחוצה לה.
השנה התמקדתי הרבה גם בחיי המשפחה שלי וליוויתי את אחי אלמוג לחופה עם געגועים לאבא שלנו מוטי.
אני מאמין שאפתח את 2022 עם הגשמת חלומות שאני רץ איתם כמו פתיחת מקום לימי הולדת בעיר, העלאת מופע בימתי מרשים ועוד קצת הפתעות…
ביתרת מילותיי אאחל שנה אזרחית חדשה מלאה בריאות והצלחה שנמצא את אהבת האחר והפירגון התמידי לעשייה.

ישראל ליכטנשטיין:

אנחנו מתחילים את שנת 2022 בצל התפשטות נגיף הקורונה, כשהחל בשנת 2019, אף אחד לא היה מאמין שנתחיל את 2022 כשהמגפה עדיין איתנו.
התקופה הזו העצימה את הקשר שלי עם תושבי העיר והסביבה, מצאתי את עצמי כמנהל קופת חולים מאוחדת וחובש רפואת חירום עוסק באינטנסיביות יתר בעניינים ובקשיים של אנשים בניסיון להקל ולמצוא פתרון לכל דורש. אין לי אלא לומר, תושבי העיר הם פשוט אנשים מדהימים. אני פוגש אנשים במצבים שונים ובדרך כלל בזמנים הקשים של החיים, חוץ מלידות כמובן, אני מלווה אנשים בכל שלבי החיים מהלידה ועד למשפחה האבלה על מות אהוב, במצבים רפואיים קשים , אסון אישי או תאונה חלילה, אנשים מכל המעמדות שהחיים פתאום התהפכו עליהם, אני איתם באותם רגעים ואני רואה כמה אנשים הם פשוט מדהימים, בזמן מצוקה וקושי בזמן שהכעס צריך לשלוט, דווקא אז, אתה רואה את האנושיות מאחורי הצער וההתמודדות, אז מגלים את הצד הטוב והמפתיע של האנשים.
אני זוכה לפגוש גם הרבה אנשים מופלאים שעומדים לצידי בהושטת יד לאנשים בשעתם הקשה, נפעמתי לראות בשנה האחרונה עשרות אנשים מקרב תושבי העיר בכלל המגזרים שיצאו בלילה השחור לאחר אסון מירון כאשר האלפים חזרו לפנות בוקר, הם היו שם אך ורק כדי להציע עזרה אפילו כוס מים בלבד עושה לפעמים את כל ההבדל.
המסקנה שלי: אנשים הם פשוט מדהימים. ומברך את תושבי העיר שבשנה הקרובה אפגוש אתכם אך ורק בשמחות.

ליאת צדיקפור:

קרה לכם פעם שנכנסתם למקום מהדלת האחורית? שהלכתם ליד מקום יפה, הכי יפה שראיתם בחייכם! וגיליתם כניסה קטנה חמודה וצדדית כזאת? והמקום היה קסום!
ולא ביקשו מכם קוד לבוש. ולא ביקשו מכם תעודה מזהה. ולאף אחד לא הפריע שאתם לבד, וכולם האירו לכם פנים, וכיבדו אתכם במטעמים. ואתם נהנים. וזהו,מחליטים ששם אתם נשארים.
זה מה שקרה לי השנה!!! גיליתי. משהו. גדול. הלב התרחב. מרגיש מלא, מצא את מקומו.תמיד חשבתי שכדי להתחבר לבורא צריך להתחזק בהלכה. לשנות סגנון לבוש, לאמץ כל מיני איסורים, להתנתק מהמוכר להיות משהו אחר.
התחלתי להתחבר לבורא. ככה, איך שאני. עם אותם ההרגלים. הלב נפתח. האיזון נכנס לחיים. הנשימה נעשית הרבה יותר עמוקה, מלאה, מרגיעה. ונשארתי אותה ליאת, רק שמחה יותר.
בימים אלה אני בעיצומה של שנת הלימודים השנייה בלימודי ״עין הבדולח״, זוהי גישה לטיפול בנפש האדם ע״י ניקוי רגשות שליליים והקניית כלים להתמודדות עם כל ארועי החיים.
בקרוב אתחיל להנגיש את הגישה לכל מי שמעוניין להכניס את החיות, את המילוי האמיתי לנשמה וגם את התזונה הטובה לחייו והכל בתכנית אחת ובליווי שלי.
המסר שלי – Less is more. המילוי האמיתי לא נמצא במסעדה מפנקת, בשופינג מסחרר, בחופשות אקזוטיות… הוא כאן, ממש אצלנו – בפשטות. באחדות. בנתינה. בהשפעה.
שנזכה לחיות מתוך שמחה, להיות בהרגש הזולת, לאהוב, ולחגוג את החיים!

מיכה אלטר:

השנה שלי התחילה עם חודש וחצי בבית חולים עם האשה שאני כל כך אוהב, בין תקווה לייאוש ואז כשסוף סוף היא יצאה, לא חשבתי פעמיים והחלטתי לעשות לה הפתעה, לבנות לה את הגינה הכי יפה, את פינת החמד שלה וגם כניסה משלה, רציתי לשקם אותה.
ואז הגיע שכן שמתלונן ועורכי דין על חשבון כספי הציבור על מנת לפגוע בי אישית, ותוך כדי כך להפיל את אשתי שוב לקרשים. לפתע משום מקום הגיע מלך שתמך ועזר ואמר במילים האלה: ״במשמרת שלי לכם זה לא יקרה״. האיש הזה עם כל הטוב לב שלו נתן לאשתי תקווה לחיים, נתן לנו את הכוח לחזור לשאיפות על אף שהם עדיין לא עוזבים, הם עדיין לא מרפים, אבל האיש רחב לב הזה שומר עלינו, ואת השנה הזו אני מקדיש לו, למלאך שלנו, שנה טובה לכל תושבי כרמיאל, תחשבו טוב – יהיה טוב.

בר ברוך:

2021 הייתה שנה מטורפת עבורי. חזרתי להתחרות באליפות ה-GT3 אחרי שנתיים של הפסקה לא מתוכננת, כשאני נוהג עבור קבוצת מרצדס, על המסלול מול יצרני המכוניות הגדולים בעולם.
הקאמבק היה מטורף, חזרתי הביתה עם גביע ניצחון מאירוע המרוצים הראשון שנערך במקדש המהירות מונזה באיטליה!
העונה המשיכה קצת פחות טוב, עם מתחרה שהתנגש בי פעמיים באופן לא ספורטיבי, גרם לנזקים במכונית המרוץ שאיתה אני מתחרה ואף מרוץ אחד לא סיימתי כלל.
באמצע העונה היה מרוץ שלא אשכח במסלול מיזאנו, כאשר החלטתי להורות לקבוצה להתקין צמיגים ייבשים למרות שירד גשם ובמסלול היה רטוב. באותו הרגע הייתי במקומות האחרונים ופתאום השמש יצאה וחצי מהמסלול התייבש, ההימור השתלם והצלחתי לעקוף הרבה רכבים עד למקום השלישי. אומנם לא ניצחתי, אבל בהחלט זה מרוץ שלא אשכח לעולם.
את המרוץ האחרון לעונה ניצחתי, תוך כדי שאני עוקף את אותו המתחרה שפגע ברכבי פעמיים לעונה. אגב הסיכויים שלנו לנצח את העונה היו גבוהים מאוד, ובגלל מתחרה זה הפסדתי אותה וחבל. לעקוף אותו ולנצח את המרוץ האחרון והמסוקר ביותר, השאירו טעם מדהים מעונת המרוצים שלי עם מרצדס.
בשנת 2022 אני מתכנן מיזם גדול לקהל הישראלי, לאלו שאוהבים בדמם ספורט מוטורי וגם לאלו שמעולם לא חוו אותו. אקשן גדול צפוי לבוא.

שולה מנחם:

סיכום קצר של 2021 ואף מילה על קורונה! למה? כי למרות הקורונה ההגבלות והסגרים, היתה זו שנה עמוסה בעשייה, יוזמות וחוויות רבים.
היתה זו שנה ראשונה ללא אנדריאה גיסברג ז״ל, אישה נדירה ויקרה שהיתה לי הזכות להכירה ולעבוד לצידה בעיריית כרמיאל, זכות ללמוד ממנה מה זאת אהבה לבני אדם.
מה עוד היה השנה? נפתח מעון יום חדש, חנכנו מגורים עצמאיים לצעירים על הרצף, קיימנו עשרות פעילויות פנאי לניצולי שואה, שוב בחירות, יש לנו לראשונה נציגה כרמיאלית בכנסת, התחדשו מופעי קיץ, מופעים בהיכל התרבות, פסטיבל מחולות מפעים ומדהים, חזרה לספסל הלימודים, בניה ואכלוס מלא של הקליקה בכרמיאל במיזמי סטארט-אפ מקומיים מבטיחים, אכלוס השכונה החדשה ברמת נבון, השלמת בינוי מתנ״ס חדש ורחב ממדים בגבעת רם, תנופת בניה בחינוך: בי״ס שחר, הרחבת רקפת, הרחבת כלנית, גני ילדים ומעון יום בגבעת נבון, ובשבוע האחרון של השנה – אנו עתידים לחנוך את בית המתנדב והגמלאי! עשייה מלאה בשיתוף ובהובלת ראש העיר משה קונינסקי.
ולמה בחרתי לספר על המיזמים? (יש עוד, אין מספיק מקום לתאר את הכל). כי חשוב לי לחלוק איתכם, קוראים יקרים, בגאווה גדולה את מקצת תוצאות העבודה הנפלאה של עובדי העיריה המסורים והמיוחדים שלנו .
מאחלת לכולנו שנה אזרחית טובה, בריאות איתנה והמשך עשיה משמעותית ופורה!

ירון מישורי:

את שנת 2021 אסכם ואסמן כשנת בריאות והחלמה. אחותי אפרת חלתה בסוף 2019 בסרטן השד, עברה טיפולים כימותרפיים וניתוחים, תקופה מאוד לא קלה ומאוד מאתגרת מכל הבחינות. עכשיו ב-2021 רצה למרחקים ארוכים, מתאמנת, מנצחת את עצמה ומעניקה השראה למשפחה ולסביבה. חודש אוקטובר עומד בסימן המודעות וגילוי מוקדם לסרטן השד ובמסגרת ״גמאני רצה״ הוזמנה לבית הנשיא בירושלים. במפגש אקראי בריצת הבוקר פגשה את הנשיא שהציע להצטרף אליו, לאחר מכן כמתוכנן, אירוח מרגש בבית הנשיא.
״גמאני רצה״ פרויקט של חולות ומחלימות מכל הארץ עם מאמנים מתנדבים ומתנדבות מדהימים ומתאפיין באירועים, ומרוצים קצרים וארוכים.
כמי שפגש במשפחה את המחלה הארורה הזו, גם לאחר שנה לא הכל חזר להיות כקדמותו, אין לה את הכח שהיה, כדורים, עירוי פעמיים בשנה, להכל יש תופעות לוואי, גם כדור שינה לא תמיד עוזר, הכימותרפיה פוגעת באברים שונים בגוף, הזיכרון נפגע, המערכת החיסונית חלשה.
תזכרו תמיד ששום דבר בעולם לא חשוב כמו המשפחה וחברים. אחותי היא ממש השראה, גיבורה, חזקה ודוגמא אישית למופת. גם בתקופה קשה כשיש אופטימיות ניתן לנצח כל מחלה, קורא לכן הנשים – לכו להיבדק, אל תגידו לי זה לא יקרה, וגם אנו הגברים תבצעו בדיקות, אל תזלזלו ותגידו לי זה לא יקרה, מאחל לכל התושבים לקראת שנת 2022 שנה של בריאות איתנה ושמרו על עצמכם.

ענת זר-בנימין:

תודה לאל ותודה לך -שנת 2021, שנה מדהימה. בהחלט התברכתי בך, עם כל הקושי והקורונה. לא היה קל ,אבל היה מענין ומאתגר, למדתי ממך המון, אספתי ממך עוד אנשים טובים שהיו לצידי, הערכתי וחיבקתי כל דבר שקרה בך, כל היישגים, הפסדים, הערכים, הטיולים לחול ובארץ לצד הקורונה, החלומות והרצונות שקרו בך התקבלו באהבה לטוב ולרע.
החלטתי כמו כל שנה בחיי, לראות בך רק את הטוב, כי טוב מביא רק טוב, והאהבת חינם, תמיד מנצחת הכל!
לקראת שנת 2022 שתבוא עלינו לטובה אני מצפה ממנה וממני, להמשיך באני מאמין שלי, לשאוף להיות אדם טוב יותר לעולם, להכיר עוד אנשים טובים. לחבק את האחר, להניף את החלש, לשמוח בשמחת האחר, להתפלל רק לטוב ולבריאות לשבט שלי לחיילים ולכולנו. לשאוף ולצפות רק לטוב. שהאבל ידלג עליה והאושר ימלא אותה ואת ליבנו.
לסלוח ולמחול. להגשיים חלומות של האחר וגם את שלי על הדרך, שהקורונה תעלם לגמרי. לא לשכוח לשניה אחת לעשות מצוות להוקיר ולהודות לה ולאל ולפרגן לה ולכולם. לחזק את האמונה באל והמון המון… אהבת חינם. ברכה והצלחה ורק טוב לי ולאל ולכולנו, אמן״.

רותי פאוסט וסתו הרצוג:

ינואר 2021. אחרי שכמה חניכות ומחנכות נכנסו לבידוד קיבלנו את ההודעה שחששנו ממנה: ״אדם חברה וטבע״ צריך לעבור ללמידה מרחוק לשבועיים. והכי גרוע מבחינתנו: לא נוכל לקיים את תערוכת המחצית שהחניכים והחניכות עובדות עליה רבות כל כך, ומתרגשות כל כך לקראתה.
אבל החדשות הרעות האלו התבררו כהזמנה לפרץ נוסף של יצירתיות, תושייה וחברות שכל כך מאפיינות את הצוות שלנו, ואת כל מי שקשור ל״אדם, חברה וטבע״. את התערוכה העברנו לפורמט מקוון. את מאות ההורים והשותפים שבדרך כלל פוקדים את התערוכה הזמנו לדף הפייסבוק שלנו, לצפות בערבי תוצרים שהחניכים והחניכות הפיקו.
הרוח הזו ליוותה אותנו כל השנה. לשמחתנו, משרד החינוך החריג אותנו, ו״אדם, חברה וטבע״ לא נסגר עוד ב-2021, גם לא בסגרים. החניכים והחניכות, המחנכים והמחנכות הגיעו בשמחה כל יום. ויחד נעננו לכל אתגר. אפילו הצלחנו לקיים פעילות קהילתית, כשהחניכים שלנו מלווים ילדים צעירים בשכונות, ומסייעים לזקנים וזקנות בביתם להתמודד עם הזום, וליצור קשר עם קרוביהם אחרי חודשים של ניתוק.
והנה, עוד רגע כבר ינואר 2022, ואנחנו שוב עמלות בהתרגשות על תערוכת המחצית. אנחנו כל כך מקוות שנוכל לפתוח את ביתנו לכולם, כמו תמיד. השנה למדנו, שהצוות שלנו, יחד עם החניכים והחניכות, יכול לכל אתגר.

כתבה מעניינת:

תרומה לבסיסי צה"ל, מפעילויות משטרת כרמיאל בקהילה. צילום דוברות משטרת ישראל

כבוד: משטרת כרמיאל שנייה בארץ בפעילות קהילתית

שתפומאת גיל דובריש כבוד! תחנת משטרת כרמיאל זכתה במקום השני לשנת 2024 במעורבות קהילתית, מבין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *