Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1449577540:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אייל גולן
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אייל גולן, רפי גינת, דני רופ, תום קשתי ונבחרת האומנים של ישראל חגגו חמש שנים לפרויקט מגרשים מוארים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 2471
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 11774
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל - אייל גולן, רפי גינת, דני רופ, תום קשתי
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/12/IMG_0602.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל - אייל גולן, רפי גינת, דני רופ, תום קשתי
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אייל גולן, רפי גינת, דני רופ, תום קשתי ונבחרת האומנים של ישראל חגגו חמש שנים לפרויקט מגרשים מוארים
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אייל גולן
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
צילום דורון זלצר

אייל גולן, רפי גינת, דני רופ, תום קשתי ונבחרת האומנים של ישראל חגגו חמש שנים לפרויקט מגרשים מוארים

שתפו

הפרויקט ציין חמש שנים במשחק ראווה חגיגי בין נבחרת מגרשים מוארים ונבחרת האומנים שהסתיים בניצחון כרמיאלי בפנדלים 4:5. מאות צופים גדשו את האיצטדיון העירוני וצפו בטקס הדלקת נרות בהשתתפות רפי גינת וראש העיר עדי אלדר. אייל גולן איכזב את הקהל כשהגיע לחצי שעה בלבד, לא שיחק ואז יצא ונסע "בגלל הבריאות"

מאת אמיר שיבי

כזה אירוע עטור בכוכבים וסלבריטאים לא זוכרים גם זקני העיר כרמיאל. נבחרת האמנים של ישראל בכדורגל התארחה ביום שני באצטדיון העירוני למשחק ראווה נגד נבחרת מגרשים מוארים, לציון חמש שנים לפרויקט במסגרת תוכנית עיר ללא אלימות. נבחרת האמנים שהיא אלופת העולם הגיעה על שלל כוכביה. יו"ר הקבוצה רפי גינת, החזאי דני רופ, השחקן אושרי כהן, שחקן העבר עבאס סואן, אדיר דנין, שחר כדורי, אלירן אלקיים, השחקן מאיר תמם, ישראל אטיאס, אסף בן לולו ועוד רבים וטובים. על כולם ניצח המאמן עובד קראוס.

את נבחרת מגרשים מוארים ייצגו תושבי כרמיאל המשתתפים באופן קבוע בפרויקט מגרשים מוארים בחסות תוכנית עיר ללא אלימות, בחיזוקו של תום קשתי. הקבוצה הודרכה על ידי המאמן דני שושן אשר העביר את האימונים לקראת המשחק. הזמר ושחקן הפועל לוד מליגה ג', אייל גולן הגיע לאצטדיון והיה אמור ליטול חלק במשחק אך לאכזבת כולם, הדרך הארוכה והקור הכריעו את הזמר והוא לא השתתף במשחק, לאחר שציין כי "הבריאות שלי חשובה יותר מהכל". למרות זאת, גולן הצטלם עם כל מי שביקש והיה מאוד מחויך לכולם.

גולן עוד הספיק להתראיין לזהר הצפון ואמר: " המשחק הזה מאוד חשוב והוא למטרה מאוד חשובה. אני אדם שצורך הרבה כדורגל והולך למשחקים בחו"ל, שם רואים משפחות שלמות שבאות למשחק. אני מקווה שגם בארץ התופעה הזו תלך ותגדל ולא נתעסק באלימות, וגם רמת הכדורגל בארץ תעלה".

את האירוע פתח ראש העיר עדי אלדר בהדלקת נר שני של חנוכה ובדברי ברכה לפרויקט. " זהו פרויקט חשוב מאוד שפועל בעיר והאירוע הזה הוא יום חג לעיר כרמיאל". רפי גינת גם הוא בירך את הנוכחים ואיחל משחק מהנה וספורטיבי. לאחר הדלקת הנרות, אלדר הזמין את גינת לשיר את מעוז צור לתשואות הקהל. לאחר מכן נשאה דברי ברכה מ"מ ראש העיר רינה גרינברג, הממונה על תוכנית עיר ללא אלימות.

במחצית המשחק הזמר דורון מירן הנעים את זמנם של אלף הצופים באיצטדיון. מירן גם שיחק כעשר דקות בנבחרת מגרשים מוארים במהלך המחצית השנייה.

שחקני מגרשים מוארים היו מאוד נרגשים לקראת המשחק ולאחר כמעט חודש של הכנה, הם עלו מוכנים מאוד למשחק מול נבחרת האמנים והיוו יריב שקול לכל אורכו של המשחק שהיה ברמה טובה אך אף אחת מהקבוצות לא הצליחה למצוא את הפירצה בדרך לשער ב-70 הדקות של המשחק. הקבוצות ניגשו לבעיטות עונשין מהנקודה הלבנה. הדרמה נמשכה עד לבעיטה האחרונה. שחקן נבחרת האמנים רועי מלר שלח את הכדור מעל המסגרת של תום קשתי והעניק את הגביע לנבחרת מגרשים מוארים.

רועי מלר מנבחרת האמנים החטיא את הבעיטה האחרונה של קבוצתו אשר העניק את הניצחון ופתח החגיגות של שחקני מגרשים מוארים. " כיף לנצח, ובטח שזו אלופת עולם. אנחנו שמחים שהבאנו גאווה לעיר כרמיאל" אמרו במגרשים מוארים בתום המשחק. את המשחק ניהלו נהדר שופט הליגה הלאומית נאאל עודה יחד עם עוזריו יגאל זלנקו (בן העיר כרמיאל ושופט בעבר) ושופט ליגה א' בן שוחט. שתי הקבוצות וצוות השיפוט קיבלו מדליות וכמובן למגרשים מוארים הוענק הגביע.

מנהל פרויקט מגרשים מוארים נתנאל הררי לבש חג והיה מאוד נרגש כל הערב, " זהו אירוע שיא חשוב מאוד. זה פרויקט שמוציא מאות אנשים תושבי העיר להתעסק בספורט ולא להתסובב סתם ברחוב. אני מאוד שמח שהאירוע עבר בהצלחה, עם בונוס קטן בדמות ניצחון. אנחנו חוגגים חמש שנים לפרויקט שהגיע למימדים גדולים, עם הרבה מאוד טורנירים שערכנו, וכדורגל חופים ועוד הרבה דברים. אני רוצה להודות לכל מי שעזר במהלך השנים ותרם להצלחת הפרויקט".

החזאי דני רופ, אחד מהמשחקנים הבולטים בנבחרת האמנים אמר, " הגענו למשחק הזה כי אנחנו יודעים שיש לו מטרה חשובה והוא להוציא את האנשים ממקומות לא טובים ולתת להם לשחק כדורגל במקומות מסודרים. אנחנו מאוד שמחים לקחת חלק במשחק כזה".

גם עבאס סואן בירך על הפרויקט, " זה פרויקט חשוב מאוד שאנשים מתעסקים בספורט ולא בדברים אחרים. היה ערב ספורטיבי ומהנה מאוד".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הספורט רינה גרינברג: " זהו אירוע מאוד מיוחד ואני מאוד שמחה שהפרויקט הזה מצליח, הרבה בזכות נתנאל הררי ומיכאל גינקר. מגיע לכל מי שעוסק במאלכה שאפו".

מנהל תוכנית עיר ללא אלימות, מיכאל גינקר: " זהו אירוע שיא שעוזר לנו להעלות מודעות לפרויקט. אני שמח שהאנשים הגיעו ומילאו את האיצטדיון. נתנאל הרים יחד איתנו אירוע מאוד מכובד שמביא הרבה כבוד לעיר. שנוער בא לשחק כדורגל אז יש לו פחות זמן ופחות רצון להתעסק במה שלא צריך להתעסק. זו המהות של הפרויקט".

 

צילומים: דורון זלצר, יוני שלפי, אמיר שיבי

צוות השופטים
צוות השופטים

20151207_181302

דני רופ ורינה דרינברג
דני רופ ורינה דרינברג
נתנאל הררי ואייל גולן
נתנאל הררי ואייל גולן
רפי גינת ועדי אלדר
רפי גינת ועדי אלדר
מגרשים מוארים חוגג חמש שנים
מגרשים מוארים חוגג חמש שנים
הררי וגינקר
הררי וגינקר

IMG_0298 IMG_0310 IMG_0333


אייל גולן 1021 ברח נתנאל הררי 1021 ספסל האורחים 1021 דני רופ 1021 רינה גרינברג 1021 אייל גולן 1021 הדלקת נרות 1021 נתנאל הררי ודורון מירן 1021 חדר הלבשה 1021 אושרי כהן ומירב כרמי 1021

 

 

 

 

 

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *