Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אהבה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כוחה של אהבה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1707
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 379
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => כוחה של אהבה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אהבה
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

כוחה של אהבה

שתפו

להתמודד עם אתגרים  בחיי – עם זה אין לי בעיה, אני פשוט יודעת שהכל יסתדר, על הצד הטוב ביותר.  אני נשארת מודעת למה שקורה וגם אם לא קורה, זה בסידר, זה כנראה מה שכרגע  אני יכולה להכיל. אני מודה לכל שינוי, אפילו אם הוא רק קטנטן וכל שינוי שכזה מוביל כבר לשינוי הבא, והבא והבא… אבל כשהאתגר הוא לא שלי אלא של היקרים לי, שם אני רוצה הכל ומהר. כאן קשה לי להביט ולאמר: הכל לטובה!

בערב חג רן הגיע הביתה, אבל הוא הגיע כולו כואב. לפני שבועיים, מישהו שהוא עבד איתו נפל מהחבל אל תוך מותו. וזה היה קשה.  יומיים לאחר מכן, גם לרן היתה תאונת עבודה. הוא נפל מגובה 6 מטר כשהוא נאחז בחבל הבטחון. הידיים שלו חטפו חבלה רצינית, אבל חוץ מהחבלה הקשה בידיים הוא לא שבר לא רגל, לא יד… עם ידיים חבולות לגמרי הוא חזר לאחר יומיים לעבודה. אבל אז התברר לו שמי, שהוא עד אז החשיב כחבר וכמעסיק, מסרב לשלם לו 10,000 שח שבעבורם הוא כמעט סיכן את חייו!!! החבר הכי טוב שלו – בגד באמון שהוא נתן בו. ואז  גם הטלפון שלו שבק חיים.

כשדלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת. למחרת הוא כבר מצא עבודה משתלמת יותר.  החליט לעבור לדירה מרווחת יותר, נראה היה מרחוק כאילו שהחיים חוזרים למסלולם, אבל רן הגיע הביתה מותש וכואב.

הצעתי לו טיפול והוא כרגיל לא הסכים, הצעתי לו את המשחה ההודית וסיפרתי לו על מקרים קשים שהיא תוך יום-יומיים הצליחה להחלים, אבל הוא לא רצה לקבל שום עזרה.  אכלנו יחד אוכל שהוא אוהב, ראינו סרטונים שהוא אוהב, הוא שיחק קצת עם Joy ונרדם.  אני לא יכולתי להרדם.  חלק גדול מהלילה שלחתי לו אהבה ובבוקר כשהוא התעורר, הוא ביקש:  אמא, את יכולה למרוח לי את המשחה?  ויצא לריצה קצרה שהיתה מאוד טובה ומבריאה.  אין כוח עצום יותר מכוחה של האהבה!

למחרת הידיים שלו נראו כבר הרבה יותר טוב. ראינו יחד סרט שראינו כמה פעמים כשרן היה צעיר יותר:  פורסט גאמפ.  לא זכרתי את הסרט.  זכרתי רק את התחושה. כשראינו את הסרט  חשבתי: יכול להיות שהסרט הזה הוא זה שהביא לחיי את האמונה בהגשמתו של חלום, ולחייו של רן את האהבה לריצה למרחקים ארוכים.

כוחה של אהבה

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *